Ulei ramane in motor chiar si daca scurgerea s-a efectuat pe la buson, nu e aia problema. Ma gandesc ce se intampla la masinile care nu mai au buson de scurgere la baia de ulei
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Gozmin View PostBună întrebare. Printre factorii favorizanţi a fost clar şi termostatul care deschidea undeva la 70 şi ceva grade. Având în vedere că până atunci am folosit dacia Oil şi după aceea de trei ori ulei Mobil Super FE 5w30 şi nu am avut spume, s-ar putea ca de această dată să fie calitatea slabă a uleiului Mobil Super 3000 5w30. Acum cu M1 ESP 5w30 nu am asemenea fenomene în aceleiaşi condiţii de trafic şi temperaturi.
Am mers un an cu Mobil Super 3000 5w30 şi înafară de spume, motorul a mers normal, fără consum de ulei şi fără zgomote ba chiar avea o culoare faină deschisă când l-am schimbat la 12k.
Repet, eu de obicei merg întotdeauna la dilărul Dacia pentru schimb ulei, dar cu uleiul Super 3000 am fost la un magazin care oferea schimb gratuit, dar a fost şi ultima dată când mai fac acest lucru.
De ce prefer dilărul ? Pentru garanţia produselor folosite şi pentru faptul că golirea uleiului se face pe la baia de oloi şi nu pe deasupra pe la jojă.
Am scris prea mult, apoi nu vă supăraţi pe mine.
cum dracu sa-ti goleasca uleiul pe la joja?????? cum sa ai incredere in asemenea "meseriasi". dam ! fugi de asa ceva ....Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
-
Originally posted by razvan05 View Postcum dracu sa-ti goleasca uleiul pe la joja?????? cum sa ai incredere in asemenea "meseriasi". dam ! fugi de asa ceva ....
Ce nu-mi place mie este faptul că eu cred că rămâne jegul (dacă o fi) în baia de ulei.
Servus.Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
-
Si eu am scos ulei pe la joja, manual cu o seringa si un furtunas de stergatoare...si caut pe aici prin zona un aspirator de ulei sa-mi iau. Oricum schimbul complet de ulei o sa-l fac pe la buson si o sa pun si un flush in motor inainte de-a da uleiul afara.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostUlei ramane in motor chiar si daca scurgerea s-a efectuat pe la buson, nu e aia problema. Ma gandesc ce se intampla la masinile care nu mai au buson de scurgere la baia de ulei
Cred ca bagam noi in seama prea multe amanunte. Cine are timp pate spala motorul, sau poate merge 2 zile cu un ulei mai slab in motor, apoi sa-l dea jos, si iarasi ala nu va curge tot............
Mai bine schimbam motorul cu unul nou.
Comment
-
Diferenta e ca raman ~100ml in plus. Folosirea unui filtru de ulei, de calitate si schimbarea acestuia la fiecare schimb este suficienta. Daca vrem sa fie treaba-treaba, dam jos baia de ulei la fiecare schimb si o curatam pana la luciuIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Gozmin View Post............................. Este elegant, simplu şi fără murdărie la motor sau scut motor.
Ce nu-mi place mie este faptul că eu cred că rămâne jegul (dacă o fi) în baia de ulei.
Servus.
Eu momentan n-am gasit jucarie d-asta la pret rezonabil (cum are si Darkside). Cum spui, este foarte OK si curat, mai ales daca n-ai unde sa dai drumul la ulei.
Cele 100 gr ramase in baie (daca tragi bine nu raman nici 50 gr, dar vorbim asa sa ne aflam in treaba) sunt total neglijabile.
Comment
-
Ai masurat vreodata exact cate grame de ulei uzat raman in baie daca tragi pe la joja? Si cum ai facut, mai exact, ai dat jos baia de ulei sau ai facut prin diferenta la cat ulei a mai intrat dupa aia?
Eu sunt curios. Sau si tu vorbesti asa, ca sa te afli in treaba, cum ii acuzi pe altii?
Comment
-
Calculat prin cat era in motor. La 2 mm sub semnul de maxim la joja, ai 3 litri.
Am avut si baia de ulei data jos, din alte motive.
Nu stiu ce te bagi in seama ca musca-n rahat (nu ca ar fi pt prima data) cand am admis faptul ca pot ramane ceva urme de ulei prin metoda aspirator.
Comment
Comment