Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • confirm acest lucru referitor la magnatec, zgomotul crescut ma scoate din minti
    cred ca urmatorul schimb va fi mobil 1 esp formula

    Comment


    • Originally posted by gmv97 View Post
      .......... eu am schimbat uleiul M1 ESP Formula 5w30 la 9500km si era la jumatate pe joja in conditiile in care nu am pierderi de ulei si nivelul a fost la maxim ....daca il las 15.000 km nu cred ca mai atingea pe joja. .........................
      Interesant. Eu am folosit ~50000 km M1 5W30 si nu-l manca de la un schimb la altul.
      Am fost foarte multumit de el, mai putin de pret )

      Comment


      • Salut.
        Am schimbat oloiu. Am băgat M1 ESP Formula 5w30 la 46 lei litru (3l) şi filtru original la 20 lei + manopera = 196 lei.
        Domnilor, am pus acest ulei şi nu se mai aude motorul !!!....... Staţi aşa ....... mi-am dat seama că nu l-am pornit...........acum da, merge la fel ca înainte cu menţiunea că martorul ulei se stinge foarte foarte foarte repede.
        Numa bine.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment




        • Ontopic: Uleiul asta il simti daca esti talpaci, altfel nu vei sesiza diferente majore. Si nu uita: daca nu faci 15-20.000 km intr-un an, la anu' il mai schimbi
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Fratilor voi nu vreti sa intelegi o treaba, uleiul 5w30 nu este un ulei stralucit pentru motoarele puse pe Logane. Intradevar este un ulei bun dar pentru motoarele de 2.0 dci fara filtru de particule.

            Pentru cele cu filtru de particule nu este bun pentru ca la un moment dat se aprinde martorul in bord si trebuie facuta regenerare la filtru. Pentru cele cu filtru de particule exista ulei special care nu se gaseste momentan decat in reprezentante si anume ELF SOLARIS 5w30.

            Pentru motoarele puse pe logan cel mai bun ulei este cel 5w40.

            Nu vorbesc din auzite ci din experienta. Stiu ca o sa imi sariti in cap dar asta este.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • Coane. M1 ESP Formula este SPECIAL creat pentru motoare cu filtru de particule. Eu il folosesc in BMW diesel cu filtru de particule. Are chiar norma BMW Long Life 04.
              ESP inseamna Emission System Protection, adica PROTEJEAZA tot ce inseamna sistem de evacuare (filtre si catalizatori).

              Ai vazut vre-un Logan cu motorul pus pe butuci de la ulei 5w30? De ce uzina baga uleiul asta ca prima umplere??

              LE: Elf Solaris se gaseste in orice magazin de piese auto care se respecta.
              Last edited by darksid3; 16 February 2011, 22:17.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by B-53-SDP View Post
                ................ Pentru cele cu filtru de particule exista ulei special care nu se gaseste momentan decat in reprezentante si anume ELF SOLARIS 5w30.
                ..........................
                Haida bre, a inventat Elfu roata la caruta
                Ulei ''special'' pentru dizaluri cu filtru de particule se gaseste in mai toate magazinele auto si supermarketurile.

                Comment


                • Eram sigur !

                  Octavian eu ma refeream la uleiul pe care il recomanda Renault pentru motoarele Renault cu filtru de particule, nu am spus ca este singurul ulei pentru filtru de particule.

                  @darksid3: Nu am vazut dar am remarcat faptul ca un motor cu ulei 5w30 este mai galagios decat cu 5w40 pentru ca in momentul in care motorul se incalzeste si porneste si GMV-ul uleiul 5w30 nu are vascozitatea la cald corespunzatoare pentru tipul motorului.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • Constructorul recomanda vascozitatea asta. Vascozitatea la cald este relativa. Pentru asta exista fisele tehnice ale uleiurilor. S-a tot discutat aspectul asta. Spre exemplu, M1 ESP Formula este mai stabil la temperaturi inalte decat un 5w40 uzual. TBN-ul este mult mai bun, punctul de aprindere mult mai sus, ceea ce inseamna pelicula de protectie mult mai rezistenta.

                    Recomandarile unui constructor, strict pe parte de marca, inseamna doar marketing....si repet, Loganurile pe benzina vin DIN FABRICA cu ulei 5w30.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Ok, asta e parerea ta eu raman la a mea.

                      Un exemplu foarte bun este Loganul userului @`dada loganul cu B-36-LUA 16v care a mers cu 5w30 si apoi am bagat eu in motor 5w40 si crede-ma ca s-a vazut si auzit o mare diferenta in mersul motorului si in sunetul scos de acesta.
                      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                      Comment


                      • Ce 5w30? Eu vorbesc de uleiuri full sintetice triplu esterizate
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Triplu esterice, cu 3 tipuri de esteri adica Mobil1 0W-40, ca nu stiu sa mai fie altul momentan.

                          Esterizate-s alea SL cu pretentii de SM, care daca au 30% ester in compozitie-i bine
                          sigpic

                          Comment


                          • Eu stiam ca si ESP-ul este triplu esteric (nu esterizat). Daca ai vre-o sursa sigura de comparatie, asteptam link-ul pentru corectare.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Faceam referire la alte licori distilate din dinozauri
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by B-53-SDP View Post

                                @darksid3: Nu am vazut dar am remarcat faptul ca un motor cu ulei 5w30 este mai galagios decat cu 5w40 pentru ca in momentul in care motorul se incalzeste si porneste si GMV-ul uleiul 5w30 nu are vascozitatea la cald corespunzatoare pentru tipul motorului.
                                tin sa te contrazic
                                am avut havoline lgo 5w30 si motorul torcea ca o pisicuta
                                am pus apoi apoi magnatec 5w40 si motorul "urla" peste 3000 rpm, nu mai zic cum face la 5000-5500
                                voi trece pe esp formula 5w30 si revin cu impresiii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google