Originally posted by giovani
View Post
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
-
Tavi, daca am mers pana acum pe Havoline nu are rost sa trec acum pe Mobil, nu? m-am gandit la inceput(7500 km) sa trec pe Mobil dar am zis ca raman tot pe Havoline daca asa a venit masina. Cu 5W40 si la fiecare 7500 schimbat nu ar trebui sa am probleme, cel putin asa sper... Tu la cat schimbi? cat e Mobil 1 de care bagi tu?No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
Scuze ca deviez de la subiect, dar am observat ca dupa fiecare revizie creste consumul de motorina. Aveti idee din ce cauza? Inainte aveam 10W40 Elf Turbo Diesel acu am 5W40 Elf Evolution SXR.
Am aflat de la cineva ca filtrele de la versiunile de 65 CP nu au buretele ala in cap.Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic
Comment
-
Lau daca tu schimbi la 7500 tot timpul, n-o sa ai nici cea mai mica problema (si daca schimbai la 15000 nu aveai probleme, nu cred ca esti un maniac al vitezei si turatiilor de 5500-6000). Cel putin in prinvinta uleiului no problem. Daca vrei sa-l schimbi cu alta marca o poti face, dar tu hotarasti. Eu spun ca e ok si asa.
Eu pe asta (Mobil Synt S 5W40) dau cam 120 RON/4 litri. Daca il iei la litru e 32-34 lei.
Eu m-am hotarat sa-l schimb din 15 in 15000 cum e normal. Dar...inca sunt ''boboc'' poate il voi schimba si eu la intervale de 7500-8000 (mai mult de dragul de al schimba sa dorm linistit si sa mai cheltui niste bani, nu e o avere).
Comment
-
salutare
ma fratilor voi ati bagat in motoarele voastre superduralube ???(la dci) sunt curios k tare ma mananca palma sai bag la primul schimb de uleiym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
Eu am pus Castrol 5W40. Intrebarea mea este: schimbul il voi face tot in jurul a 15.000 de km, sau altfel?
Din ce am mai inteles eu, 0W40, poate fi folosit incepand de la temeraturi mai joase decat 5W40, tocmai pt ca este mai subtire... acuma prea multe despre uleiuri nu stiu, dar la temperaturile din tara, si la felul cum merg eu, 5W40, indeplineste toate conditiileDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Typical Characteristics
__________________________________________________ ______________________________
Test Methods Units Value:
__________________________________________________ ______________________________
SAE 5W-40
Test Method(s) Unit Typical
Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.855
Appearance Visual bright and clear
Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm˛/s 13.7
Viscosity, CCS -30C (5W) ASTM D5293,DIN 51377,Supplier cP 6200
Phosphorus, % wt ASTM D4951 % wt 0.096
Zinc, % wt ASTM D4951 % wt 0.107
Calcium, % wt ASTM D4951 % wt 0.130
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm˛/s 85
Viscosity Index ASTM D2270 None 175
Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 220
Total Base Number, TBN ASTM D2896 mg KOH/g 10.3
Pour Point ASTM D97 °C -39
Cam asta spune de uleiu tau Castrol. Adica e foarte bun. Valorile parca o idee (?) mai bune decat la MobilS 5W40 (ce am eu). Eu spun sa-l schimbi din 15 in 15000 (oricum e peste DaciaOil).
Doru! Te mananca rau! Adica prost, gresit. NU baga aditivi in motorul nou. Baga un ulei bun si atat.
Comment
-
Schimbul l-ai facut la 7.500 km? Daca e in jurul valorii asteia il faci la 15.000 km urmatorul schimb, sau la 20.000 km, cum vrei.
Comment
-
Originally posted by doru View Postma fratilor voi ati bagat in motoarele voastre superduralube ???(la dci) sunt curios k tare ma mananca palma sai bag la primul schimb de uleisigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
-
Odata ce ati bagat aditivi de tipul asta in motor, trebuie sa va ''tineti'' de ei si sa bagati aditivi atunci cand spune producatorul. Cum e Duralube spre ex, asta interactioneaza cu partile metalice aflate in frecare, mai putin cu uleiul, adera si intra in combinatie cu stratul acela subtire de metal aflat in frecare. Daca nu pui la timp urmatorul aditiv, risti sa se subtieze foarte mult stratul ala protector si sa inceapa din cauza frecarii sa ''muste'' din metalele aflate in frictiune. Efectiv rupe parti din metal (microscopice desigur, dar in timp, suficient pt a va termina motorul). N-am spus eu asta, au spus-o altii mai destepti, in domeniu.
Comment
-
Pentru motor da . Trebuie sa te ti de aditiv (care trateaza metalul) cat timp te foloseti de masina. Nu o faci, e riscul tau. Oricum, asta se baga la cateva zeci de mii din cate stiu. Eu nici nu ma gandesc sa bag...clar. Motor nou si sa bagi aditivi...
Comment
-
Si eu sunt contra aditivilor . Prefer un ulei de calitate , mai scump pe care sa fiu sigur decat un aditiv . Am facut ieri prima revizie ( 10700 km ) , ulei Valvoline 5w40 ( all season ) full sintetic . Il folosesc pt ca Fordurile vin din fabrica cu el ( de fapt vin 5w30 dar este tot all season dar Valvoline 5 w 30 nu prea se gaseste pe piata la noi ) care au revizia la 25000 km . Pt Logan la 15000 sau un an este belea .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
salutare
adik nu se merita sa pui la prima revizie superduralube in motor ? am mai auzit la unii care au inceput sa puna dupa prima revizie si zic k mere super fain masinuta ,cica motoul e mai silentios si mai economic la carburantym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
Comment