Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte bine. Chiar sa te uiti, de curiozitate, ce uleiuri au la vanzare. La o schimbare de distributie de SuperNova a firmei, acum doi ani, un client (facea revizia langa mine) isi luase de la ei un Castrol Edge pentru un Dci, evident fara Filtru de Particule.
    Last edited by darksid3; 29 April 2011, 11:37.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by darksid3 View Post
      Domnule, ia orice fisa tehnica a doua uleiuri cu Low SAPS pentru DPF si arata-mi pe ele de ce s-ar strica cuzinetii sau turbina la un motor diesel cu DPF.

      Adica daca eu bag un Mobil 1 ESP Formula sau Castrol Edge intr-un motor BMW de ultima generatie cu DPF, vrei sa spui ca in Renault se face mehlem? Hai sa fim seriosi.
      Se poate spune ca a fost intretinuta masina Conform cu Cerintele Constructorului cat timp normele RN sunt echivalente cu anumite norme ACEA...ca doar nu face Renault masini cu motoare exclusivisto-mondiale si trebuiesc uleiuri special concepute.

      .
      1) Eu iau fise tehnice, insa alea nu prea contin info despre detergenti de exemplu
      2) RN 0720 e mai stricta decat ACEA C4, deci in nici un caz echivalenta. la unele motoare, NT6013 zice ca e de ajuns ulei ACEA B3 de exemplu. Nu e cazul la Loganul du FAP.
      3) Daca VW are nevoie de uleiuri special concepute, Renault de ce nu?
      4) Poti sa pui ce vrei in masina ta, atata timp cat nu te astepti la garantie de la ei. Castrolul de care zici parca indeplineste standardul BMW, fiiind si OEM.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Aici nu e vorba de garantie ci de pune ceva in masina care sa functioneze in parametri optimi, ca doar nu-s cretin sa bag un ulei si apoi sa cumpar alt motor, e logic. Normele restrictive si uleiurile aferente au tot un context de marketing.
        Apropos, Solarisul ala se pune in motor din cauza Filtrului de Particule, filtru care nu poate functiona in parametri normali cu orice tip de ulei, nu pe criterii stricte de ungere, punct de aprindere s.a.m.d..
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • PEntru un motor care consuma ulei nu are nici o legatura prezenta sau absenta FAPului.
          In schimb pentru un motor cu EGTuri de 800-900 de grade in timpul regenerarii e bine sa ai un ulei care nu cracheaza in lagarele turbinei.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            1) Eu iau fise tehnice, insa alea nu prea contin info despre detergenti de exemplu
            2) RN 0720 e mai stricta decat ACEA C4, deci in nici un caz echivalenta. la unele motoare, NT6013 zice ca e de ajuns ulei ACEA B3 de exemplu. Nu e cazul la Loganul du FAP.
            3) Daca VW are nevoie de uleiuri special concepute, Renault de ce nu?
            4) Poti sa pui ce vrei in masina ta, atata timp cat nu te astepti la garantie de la ei. Castrolul de care zici parca indeplineste standardul BMW, fiiind si OEM.
            Ce ulei special are VW , daca imi zici si ca e produs de ei .....? Daca luam in considerare cat ulei mananca motoarele alea de la folksvagin ..... poti sa pui si Argus ca oricum e tot timpul ulei nou in motor la cat completezi la el.
            sigpic

            Comment


            • Cine a zis ca e produs de ei???????? Am zis doar ca si ei au norma proprie pentru uleiuri folosite la motoare PD, pentru motoare cu FAP etc
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • am motor 1.4 benzina si 165000km.ce ulei ar fi mai bun?
                sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...2.html?t=27652

                Comment


                • si totusi nu a auzit nimeni de texaco??

                  Comment


                  • @PiciuX nu e bun. Face depuneri de namol in motor. Vorbeste cu -geo- ca el a avut si parca avea si poze. Mai bine baga un elf.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by cristi_alex View Post
                      am motor 1.4 benzina si 165000km.ce ulei ar fi mai bun?
                      Acelasi folosit si pana acum.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Poti incerca de la Mobil 1 New Life 5w50, cred ca e cea mai buna recomandare pt motorul tau.

                        Comment


                        • Nu exista New Life 5w50, ala e 0w40.
                          Probabil ai vrut sa zici Mobil1 peak life 5w50 si te-ai grabit, e o recomandare buna, dar si scumpa in acelasi timp.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by yrman View Post
                            @PiciuX nu e bun. Face depuneri de namol in motor. Vorbeste cu -geo- ca el a avut si parca avea si poze. Mai bine baga un elf.
                            multumesc frumos! eu pana acum am bagat numai castrol 5w40

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              PEntru un motor care consuma ulei nu are nici o legatura prezenta sau absenta FAPului.
                              In schimb pentru un motor cu EGTuri de 800-900 de grade in timpul regenerarii e bine sa ai un ulei care nu cracheaza in lagarele turbinei.
                              Dumneata nu intelegi ceva: Exista uleiuri care indeplinesc aceleasi criterii BA chiar le depasesc. Nu-mi spune ca singurul ulei pretabil pentru un Dci cu DPF, este Solaris. Asta a fost ideea de baza apoi am intrat in axiomele probabilitatilor. Si Renault si Vw si Mercedes si BMW au normele lor DAR nici una nu obliga folosirea unui ulei anume ci folosirea unui ulei cu norma indicata. Recomandarile de marca sunt pur marketing.
                              Un ulei care protejeaza un diesel cu DPF de 240-300> cai, face acelasi lucru si intr-o "drujba" de 1.5 Dci. Piata ofera multe solutii.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Pai si de ce vrei sa treci la un ulei mai prost? Eventual poti sa treci la ceva mai bun, castrol EDGE sau Molbil1. Presupun ca acum ai magnatec.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google