Foarte bine. Chiar sa te uiti, de curiozitate, ce uleiuri au la vanzare. La o schimbare de distributie de SuperNova a firmei, acum doi ani, un client (facea revizia langa mine) isi luase de la ei un Castrol Edge pentru un Dci, evident fara Filtru de Particule.
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by darksid3 View PostDomnule, ia orice fisa tehnica a doua uleiuri cu Low SAPS pentru DPF si arata-mi pe ele de ce s-ar strica cuzinetii sau turbina la un motor diesel cu DPF.
Adica daca eu bag un Mobil 1 ESP Formula sau Castrol Edge intr-un motor BMW de ultima generatie cu DPF, vrei sa spui ca in Renault se face mehlem? Hai sa fim seriosi.
Se poate spune ca a fost intretinuta masina Conform cu Cerintele Constructorului cat timp normele RN sunt echivalente cu anumite norme ACEA...ca doar nu face Renault masini cu motoare exclusivisto-mondiale si trebuiesc uleiuri special concepute.
.
2) RN 0720 e mai stricta decat ACEA C4, deci in nici un caz echivalenta. la unele motoare, NT6013 zice ca e de ajuns ulei ACEA B3 de exemplu. Nu e cazul la Loganul du FAP.
3) Daca VW are nevoie de uleiuri special concepute, Renault de ce nu?
4) Poti sa pui ce vrei in masina ta, atata timp cat nu te astepti la garantie de la ei. Castrolul de care zici parca indeplineste standardul BMW, fiiind si OEM.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Aici nu e vorba de garantie ci de pune ceva in masina care sa functioneze in parametri optimi, ca doar nu-s cretin sa bag un ulei si apoi sa cumpar alt motor, e logic. Normele restrictive si uleiurile aferente au tot un context de marketing.
Apropos, Solarisul ala se pune in motor din cauza Filtrului de Particule, filtru care nu poate functiona in parametri normali cu orice tip de ulei, nu pe criterii stricte de ungere, punct de aprindere s.a.m.d..In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View Post1) Eu iau fise tehnice, insa alea nu prea contin info despre detergenti de exemplu
2) RN 0720 e mai stricta decat ACEA C4, deci in nici un caz echivalenta. la unele motoare, NT6013 zice ca e de ajuns ulei ACEA B3 de exemplu. Nu e cazul la Loganul du FAP.
3) Daca VW are nevoie de uleiuri special concepute, Renault de ce nu?
4) Poti sa pui ce vrei in masina ta, atata timp cat nu te astepti la garantie de la ei. Castrolul de care zici parca indeplineste standardul BMW, fiiind si OEM.sigpic
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostPEntru un motor care consuma ulei nu are nici o legatura prezenta sau absenta FAPului.
In schimb pentru un motor cu EGTuri de 800-900 de grade in timpul regenerarii e bine sa ai un ulei care nu cracheaza in lagarele turbinei.
Un ulei care protejeaza un diesel cu DPF de 240-300> cai, face acelasi lucru si intr-o "drujba" de 1.5 Dci. Piata ofera multe solutii.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment