Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca uleiurile RN 0720 respecta si ACEA C4 (de fapt depasesc), nu toate uleiurile ACEA C4 sunt RN 0720 (neurmand testarile specifice acestei norme). Poti sa citesti cate fise tehnice vrei, ca asta nu se schimba. Si daca nu scrie norma respectiva pe ambalaj, un refuz al garantiei pe baza de intretinere necorespunzatoare e perfect nejustificat.
    Tu da-i inainte cu fisele tehnice, ca triblogia fix la parametrii aia de acolo se rezuma (ma intreb cum isi dau unii doctoratul in subiectul asta cand e asa de simplu ca se rezuma la 2 pagini A4 pentru un ulei :P). La fotbal politica si uleiuri se pricepe orice roman.
    http://www.bizol.com/eng/abc.php?ter...t=0&term_id=35 asta asa, pentru informarea dumitale
    Renault RN 0720 General requirements: ACEA C4 + additional Renault demands.
    Last edited by einstein1984; 2 May 2011, 11:36.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Mai "einstein", zi-ne si noua, demands-urile alea cu ce sunt atat de diferite?
      Ia mergi la Cobalcescu si spune-mi ce ulei iti va vinde pentru Logan 1.5 Dci DPF (doar un exemplu)? Vrei sa-ti zic eu? ELF sau Mobil1, conform cu garantia.

      Pe link-ul dat de mine se vede clar ca norma RN 0720 este cam acelasi lucru cu LongLife 04 sau MB 229.51 sau 505.01. Daca spui ca RN 0721 depaseste un LongLife 04, argumenteaza tehnic.

      Apropos, vezi ca C4 ala are legatura cu protejarea catalizatoarelor si a filtrelor de particule de pe ultimele generatii de common rail si normele de poluare. Ai venit cu EGT-urile complet irelevant.

      Eu am discutat foarte matur, tu ai venit cu niste afirmatii de atac direct la persoana mea. Sa nu-ti spun cine ataca persoana cand nu mai are argumente ca dupa zici ca-s eu ala rau.


      Uite ce scrie in Manualul de Reparatii, editie noua

      C - Motoare DIESEL echipate cu filtru de particule:
      Cu excepţia cazurilor de mai jos, RENAULT reco-
      mandă folosirea unei vâscozităţi 5W30 la uleiul de
      normă ACEA C3( s a u vâscozitate 0W30, în funcţie
      de temperatura exterioară) pentru completările cu ulei
      precumşi pentru schimburile de ulei.
      - Cazuri particulare:
      • Pentru motoare G9T echipate cu filtru de particule,
      utilizaţi numai ulei den o r mă B 4şi dev â s c o z i t a t e
      5W40(sau de vâscozitate 0W40 în funcţie de tem-
      peratura exterioară
      )

      LOGAN-SANDERO motor K9K ACEA C3 SAU RN 0720
      Last edited by darksid3; 2 May 2011, 13:10.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Esti grav in eroare, consulta NT 6013 editia 19 din martie 2010 si o sa vezi ca zice ca la Logan diesel cu FAP zice doar RN 0720 (pagina 44 pentru editia in Romana).
        Ca sa-ti fie mai clar, oricat de bun ar fi un ulei, ca sa fie certificat RN0720 trebuie sa treaca de nistre teste specifice (nu ma intereseaza care anume sunt alea insa e specificat mai sus unde ar trebui sa fie bun). Nu face nimeni testul (chiar daca uleiul ar trece), nu are norma trecuta pe eticheta. Nu are norma trecuta pe eticheta, nu e acceptat in garantie. Ar trebui sa intelegi asta INAINTE de a recomanda uleiuri pentru masini in garantie (altele decat a ta). Am incheiat, o zi buna
        Last edited by einstein1984; 2 May 2011, 13:45.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Ma mai repet mult? Sau ne invartim in jurul cozii? Logan diesel cu DPF, Elf sau Mobil 1 ESP Formula, la un dealer important. IN GARANTIE! A ajuns Renoul sa faca motoare de navete spatiale?

          Poti sa cauti pe net sa vezi cate uleiuri exista cu specificatiile astea si cu mai multe norme si cu norma specifica.
          Last edited by darksid3; 2 May 2011, 13:51.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Eu vaz ca altcineva nu pricepe: folosesti in garantie pentru respectievele motoare uleiuri care nu au norma respectiva marcata pe ambalaj, la revedere garantie pe motor. Garantia nu ti-o da dealerul ci uzina, iar motorul in caz de ceva defect mecanic este demontat, sigilat si trimis cu toate fluidele la Renault pentru inspectie. Evident se va face si o analiza a lubrefiantului, motorinei, antigel . . . sunt neconforme, paaaa garantie. Mie mi se pare logic si simplu de inteles.
            A propos, daca asta ti se pare ''ridicol'' presupun ca cei de la Mercedes nu ti se par ridicoli daca limiteaza tipurile de anvelope care pot fi montate pe masinile lor cu ESP.

            Uiti ca vorbesti despre masini aflate in garantie, care este supusa unor termene si conditii stricte !
            Last edited by dr_mke; 2 May 2011, 15:28.
            sigpic

            Comment


            • Aha, sa stii ca uzina n-ar reactiona cand ar incepe sa-i vina motoare stricate din cauza uleiului, pe banda rulanta. Face dealerul ce-l taie capul ca asa vrea "el"
              Aia cu cauciucurile se incadreaza in alt domeniu si este cat se poate de logica. Aici e irelevanta.

              Am spus si mai repet: scrie foarte clar ce vrea norma aia a lu' Renou - e vorba de protejarea DPF-ului si tine si de poluare. Defapt, scrie acelasi lucru cu normele specifice altor constructori.
              Stiati ca exista uleiuri pe alte piete din lume, care au trecute si alte norme decat cele vehiculate prin Romania? In Italia exista M1 ESP Formula cu o norma adaugata pentru Fiat, la noi NU. E Marketing.

              Ma refer STRICT tehnic.

              In alta ordine de idei, orice alt afront personal il voi sanctiona conform Regulamentului.
              Last edited by darksid3; 2 May 2011, 15:31.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Iar Reno-ul doreste sa scrie pe ambalaj norma lor, nu scrie, te lupti cu morile de vant in nefericita eventualitate a unui defect de fabricatie . . . a carui reparatie poate fi costisitoare.
                Strict TEHNIC exista o serie de uleiuri mult mai bune, iar LEGAL pentru garantie cele care indeplinesc conditiile puse de ei, adica 2 litere si 4 cifre afurisite: RN 0720.

                Presupun ca asa se poate rezuma toata discutia de mai sus.
                sigpic

                Comment


                • Bingo! Asta tot zic de "secole". Strict TEHNIC!

                  Colegul "einstein" o luase ca pica vre-un cuzinet sau turbina. Hai sa fim seriosi. Nu-s conditiile mai extreme intr-un 1.5 Dci decat intr-un motor similar, cu aceeasi tehnologie.
                  Last edited by darksid3; 2 May 2011, 15:40.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Nu pica, dar daca ai bafta unui motor cu o piesa care are un defect de turnare, montata incorect, etc ? Aici e buba de garantie si oloiurile cu norma lor cu tot !
                    M1 ESP depaseste norma cu o marja sanatoasa, in practica, insa Renault n-a platit Mobil1 sa-i testeze uleiul si sa-si scrie norma pe ambalaj.
                    sigpic

                    Comment


                    • Absolut!

                      Pana una-alta, astept sa vad motoare (Dci 1.5 cu DPF) cazute pe banda rulanta din cauza uleiului.

                      Pe principiul asta, se poate lega la orice motorizare de Logan/Renault. Nu ai bagat ulei pe care sa scrie norma RN, PA garantie.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        ......................
                        M1 ESP depaseste norma cu o marja sanatoasa, in practica, insa Renault n-a platit Mobil1 sa-i testeze uleiul si sa-si scrie norma pe ambalaj.
                        Asa ca noii dizalari n-au ce sa caute pe subiectu asta, baga oloi ce da dealeru cu norma Reno RN 0720 si la revedere.
                        Macar si-au luat o grija de pe cap )))

                        Probabil ca si eu as face la fel sa-mi protejez furnizoru de ulei daca am afaceri bune cu el... ))
                        Nu e ceva nou, asa fac si nemtii, numai ca ei sunt ceva mai libertini.

                        PS: chiar aveam cu frate-meu nelamuriri mari ce sa bage in noul utilaj din dotare (A4 2.0 TeDeI) pana acum are Aral 5W30 LL III, dar fara discutii la schimbul din Romania va trece pe Mobil1 5W30 ESP ))
                        Last edited by Octavian; 2 May 2011, 18:28.

                        Comment


                        • nu cred ca motoarele noi din fabrica au dacia oil , am avut masina noua la 0 km un sandero si la vanzare la 7500 km nu se cunostea uleiul pe joja era la fel de incolor ca in prima zi , intervalul de schimb fiind la 15000 sau an . dacia oil dupa 3000 km se maroneste . la logan am bagat dacia pentru ca-i ieftin dar asta nu inseamna ca tot ce-i scump este si bun de multe ori . dacia nu cred ca este producator cu traditie de uleiuri ci doar le ambaleaza atat dacia cat si elfu au acelasi producator si acelasi loc de ambalare , dar garantat intre cele doua este diferenta vazut prin propia experienta in schimbul de ulei cutie viteza bagat dacia si mers cutia ca dracu scimbat cu elf la vreo 4 luni si merge cutia snur
                          am sa vad magnatecu la 6000 km cu face si cum se va prezenta , garantat va fii peste dacia oil , asta fiind prin august - septembrie

                          Comment


                          • ce parere aveti de uleiul produs pt kaufland? am vazut ca au si full sintetic.dezavantajul e ca bidonul e prea mare ,5 l , si ramane in plus.daca nu ma insel e produs in germania iar pretul e f mic.am citit mai multe pagini pe acest thread dar inca nu m-am convins care ulei e cel mai bun calitate/pret .nu a venit nimeni cu date concrete,adica sa foloseasca un anumit tip de ulei si apoi altul si sa spuna diferentele clar.

                            Comment


                            • De cand produce kaufland uleiuri de motor? E vreun ulei de duzina etichetat kaufland.
                              Ce norme are inscrise pe ambalaj?

                              Comment


                              • Eu la ultimul schimb am pus Castrol Edge 5W40...am mers cam vreo 2000km si sunt multumit de el...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google