Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exista si ulei de vita nobila?! Bha sa-mi bag...
    Asta e un nou "coeficient" de calitate?! Bleah?!
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Nu, e vorba de culoare. Ala de vita nobila e "albastru". Cu toate ca stiam ca X-Cess e rosiatic, dar cum nu folosesc, probabil ca nu stiu exact..

      Comment


      • Valvoline ca si Mobil este o firma americana care face uleiuri si in Europa , Daca aveti curiozitatea sa cititi sfarsitul fisei tehnice la un produs Mobil veti vedea ca acolo scrie cam asa :proprietatile din fisa tehnica sant pt ati forma o parere despre produs , in timpul procesului de fabricatie apar diferente , in functie de locurile unde sant amplasate fabricile amestecurile din care se fac uleiurile pot varia , varitie care spun ei , nu va afecta proprietatile uleiului . Dar tot ei spun in continuare ca pt '' actiunile locale '' , raspunzatoare nu este firma cea mare Exxon Mobil , ci filialele pe care le au in diferite tari din Europa , deci cu alte cuvinte ei nu isi recunosc produsele in cazul in care cei care folosec produse facute in Turcia , Belgia ,sau UE ( mai sant unii care spun ca ei folosesc Mobil 1 facut in UE , nu in Turcia ) , ar avea ceva probleme . Am folosit ani la rand Mobil , fara 1, nu am avut probleme , dar totusi parca dupa ce am citi asta parca nu mai am incredere . Acelasi lucru se poate intampla si cu Valvoline , de aceea prefer Motul 8100x-cess fie el chiar si semi-sintetic asa cum spune mr_k , macar ala se face doar intr-un singur loc .

        Comment


        • Infiintata in New York acum 150 de ani, in 1853, MOTUL are radacini in sectorul de uleiuri de balena, folositi la lanterne.
          Detinuta de Rockefeller Group si operand ca o subsidiara a Standard Oil Company, compania a fost mai tarziu administrata si condusa de Swan Finch, iar in 1919 era cunoscuta sub numele de Compania Swan Finch. Avand sediul central in America, Compania Swan Finch si-a extins afacerea cu lubrifianti si a inceput sa exporte in Europa. In 1932, familia Zaugg, un distribuitor francez a cumparat Compania Swan Finch, dar a pastrat marca MOTUL. Toata compania a fost relocata in Franta si MOTUL a fost relansata ca marca franceza. Concentrati pe imbunatatirea fiabilitatii si a performantelor lubrifiantilor, MOTUL a schimbat semnificativ industria de lubrifianti, produsele de prima clasa fiind menite sa schimbe istoria lubrifiantilor de motor
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Decat sa scrie pe un Mobil , made in UE eu prefer sa scrie Made in Turkye , macar au simtul raspunderii si isi asuma ceea ce fac .

            Originally posted by darksid3 View Post
            Infiintata in New York acum 150 de ani, in 1853, MOTUL are radacini in sectorul de uleiuri de balena, folositi la lanterne.
            Detinuta de Rockefeller Group si operand ca o subsidiara a Standard Oil Company, compania a fost mai tarziu administrata si condusa de Swan Finch, iar in 1919 era cunoscuta sub numele de Compania Swan Finch. Avand sediul central in America, Compania Swan Finch si-a extins afacerea cu lubrifianti si a inceput sa exporte in Europa. In 1932, familia Zaugg, un distribuitor francez a cumparat Compania Swan Finch, dar a pastrat marca MOTUL. Toata compania a fost relocata in Franta si MOTUL a fost relansata ca marca franceza. Concentrati pe imbunatatirea fiabilitatii si a performantelor lubrifiantilor, MOTUL a schimbat semnificativ industria de lubrifianti, produsele de prima clasa fiind menite sa schimbe istoria lubrifiantilor de motor

            Cam asta spuneam si eu , de aproape 80 de ani , uleiul asta se produce intr-un singur loc , mai face cineva Motul , in alta parte ? Nu !

            Oare de ce pe ambalajul Motul nu scrie '' Made in UE'' ? Franta face parte si ea din uniune , dar sigur fabricii Motul nu ii este rusine sa spuna unde isi fac uleiul si alte produse .

            Cred ca asta e cauza pt care pe ambalaj scrie Made in France .
            Last edited by dan viteza; 4 May 2011, 11:08. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by dan viteza View Post
              Decat sa scrie pe un Mobil , made in UE eu prefer sa scrie Made in Turkye , macar au simtul raspunderii si isi asuma ceea ce fac .

              .
              Toata compania a fost relocata in Franta.

              Tot UE. De curiozitate, ce scrie pe bidoanele de Motul la provenienta?
              A, France, am vazut. Nu e contrar regulilor UE?
              Interesant e ca se perpetueaza informatia ca Motul e o firma canadiana. Si la TV am vazut.

              Comment


              • Pe ambalaj ai toate datele de contact , adresa , telefon , , fax . Mobilul , conform codului de bare e facut in Anglia , importatorul are si el o eticheta lipita pe bidon care spune ca e facut in Belgia la Machellen, parca , cu toate ca daca dezlipesti eticheta o sa vezi ca scrie Made in Turkye , produs de Exxon Mobil , Belgia , Antwerp , pai acum sa se hotarasca si ei ori Machellen ori Antwerp macar atata lucru ... sa cada de acord , cu toate astea repet , nu am avut probleme cu Mobil , asa cum cunosc pe cineva cu Castrol magnatec 5w40 , made in Germany, i s-a aprins becul la ulei dupa 40 km facuti dupa de a schimbat uleiul .

                Comment


                • Povesti cu Castrolul ala, eu am 2 schimburi cu asa ceva si e bun. Probabil omul avea ceva probleme la masina. Ca nu i-a stricat-o Castrol in 40 de km, ca nu era in doua cu nisip.

                  Comment


                  • O sa spuneti ca a folosit un ulei care nu era destinat motorului respectiv , masina e un opel 16.16v , acum de unde a luat uleiul , nu stiu ...

                    Culmea e ca a dat afara uleiul imediat , a bagat Liqui Moly si nu a mai avut probleme

                    Eu nu am zis ca I-a stricat masina , uleiul ala cand s-a incins s-a subtiat atat de tare ca nu mai facea presiune .
                    Last edited by dan viteza; 4 May 2011, 11:38. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • A mers cu 1-a la 7000 de turatii 40 de km de s-a subtiat? Uleiul ala merge in Porsche si in Opel nu. Mai, sa fie palaria mea decolorata. Sa puna ulei GM atunci.
                      Zi ca Opelul avea 200 de mii pe bord si 300 de mii in realitate. Liqui Moly e un super ulei fata de Castrol?

                      Comment


                      • Ai incercat cateva variante , dar nu ai nimerit-o , e clar ca ce era in bidon ,era altceva decat pe eticheta ... si era atat de simplu .

                        Comment



                        • Asa a dedus prietenul tau sau vreun laborator specializat?
                          Vezi, nu-i asa simplu. Simplu e sa ironizezi pe cineva. Uleiuri contrafacute sunt, dar nu cred sa existe ulei care sa nu faca fata 50 de km macar, doar daca vascozitatile sunt total nepotrivite.

                          Comment


                          • Din categoria '' putul gandirii'':''Zi ca Opelul avea 200 de mii pe bord si 300 de mii in realitate. ''


                            Pai atunci cum ramane cu motorul de logan care merge 400k km cu ulei Dacia Oil fara probleme , si Opelul la 300k cum zici tu, era muci , ... probabil d-aia s-a vandut bine loganul la nemti , ca era sa-i falimenteze pe aia de la bmw , audi , etc , ca au super motoare . ma facusi sa ma rad ..., zau

                            Comment


                            • Si tu pe mine.
                              Dar cum nu pot sa rad prea mult, inchei aici discutia.
                              Tot din fantana gandirii ai scos-o si tu pe aia cu " clar ca ce era in bidon ,era altceva decat pe eticheta ".
                              Clar pe naiba, era presupunerea prietenului tau.

                              Comment


                              • Nu are rost sa discutam in contradictoriu , eu spun doar ce s-a intamplat , de unde a luat uleiul nu stiu , dar atata timp cat uleiul era contafacut , putea sa fie in el un lichid cu miros de ulei .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google