Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sau poate-n aia 50 de km a spart baia de ulei si l-a pierdut pe drum...
    dar oricat de contrafacut ar fi un ulei, 50 de km inseamna 0.2 % din 10 mii de km, nu mai pun ca ar merge schimbat la 15 mii , sigur era vascozitatea necesara respectivului motor ?ulei bun este si dacia oil, ca nu zic astia de la dacia sa nu depasesti 4 mii de ture cu uleiul asta recomandat de ei, pana la urma dacia oil=elf
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Originally posted by dan viteza View Post
      MOTUL 8100 5W40 X-cess
      100% synthetic ester based lubricants. Gasoline and Diesel engine oil
      STANDARDS ACEA A3 / B3 / B4
      Deci , valvoline synpower 5w40...bleah , multumesc pt ca existati Motul
      Aral hightronic 5w40 de 2 ori bleah , adica bleah , bleah.
      In fisa tehnica nu zice nimic de esteri.
      Gama 300V ii pe baza de esteri.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Valvoline Syn ala e sintetic, Motul X-cess e semisintetic.
        Asa ca, de fapt Motul X-cess bleah. De 2 ori beah, ca si de la pret ti se face greata.
        Aral Hightronic ala e cel mai convenabil la pret din cele 3 dar se pare ca pute/nu-i bun ca-i ieftin.
        De ce zici ca Motul 5W40 8100 e semisintetic?
        Si pretu care e problema..? La 30-31 lei litrul mi se pare decent.

        Aral High Tronic 5W40 e toata ziua semisintetic, daca vrei un sintetic adevarat de la Aral, alegi Super Tronic 0W40.
        Last edited by Octavian; 4 May 2011, 18:10.

        Comment


        • Originally posted by mitosu View Post
          p.s. cand intru pe autostrada ,de fiecare data, intru cu a IV a si merg cu 4500/5000 rot/min.pina cand traficul imi permite sa-i dau a V a .
          Doamne ce conceptii au unii.cum sa mergi domne asa cu ea? ce crezi ca obtii daca o turezi? reusesti doar sa obosesti motorul mai mult. nu e buzunarul meu dar aerul il respiram toti,deci daca ar merge toti ca tine ar contribui serios la poluare.motorului ii trebuie turatie numai atunci cand e nevoie nu asa ca dupa principiile tale ii face bine motorului.de ex daca mergi cu bicicleta si ajungi la o anumita viteza,si mergi cu un pinion prea mare nu dai in gol ? adica obosesti mai repede.daca esti in rampa normal mergi cu un pinion mai mare.

          Comment


          • Acu nu te supara, te-ai gasit chiar tu sa vorbesti cu 1.2 ) adica exact la motorul caruia ii TREBUIE turatii ca sa se miste ok.

            N-are absolut nimic (data fiind puterea mica) sa mergi in tr IV cu 4500-5000 rpm, consumul ceva mai mare si cam atat.

            Eu la drum extraurban mi se pare ceva normal s-o tin numai dupa 4000 rpm pe depasiri si urcari in viteza.

            PS: iaca n-am multi km la bord, dar la 87000 km motoru merge brici, ca la 15000 km (poate chiar mai bine )) )

            Comment


            • Originally posted by Octavian___32 View Post
              Acu nu te supara, te-ai gasit chiar tu sa vorbesti cu 1.2 ) adica exact la motorul caruia ii TREBUIE turatii ca sa se miste ok.
              PS: iaca n-am multi km la bord, dar la 87000 km motoru merge brici, ca la 15000 km (poate chiar mai bine )) )
              nu ma supar deloc.la 1.2 este ca si cum biciclist ar fi un copil sau o persoana nu f musculoasa ,deci trebuie sa mearga cu un pinion mai mare,chiar daca este la fel de sprinten,nu are aceeasi putere.e logic...turezi cand ai nevoie,in rampa,sarcina,demaraj etc,altfel consumi mai mult si deteriorezi si motorul.dar ce zici tu e cu totul altceva...turezi motorul pana iesi pe autostrada fara rost.ca argument ca folosesti masina cum trebuie uitate la temperatura si zi-mi cate linii ai? daca mergi subturat e normal ca temperatura sa creasca ,pt ca se arde benzina mai multa decat arzi cu o treapta superioara.daca turezi excesiv la fel ...temperatura va creste ,astfel randamentul motorului scade ,combustibilul transformand o parte din energie in energie termica care o transfera mediului,si deci uzand mai mult uleiul,dar si componentele motorului.

              Comment


              • salut! pana la urma cine imi zici si mie ce ulei sa pun intr.un logan cu gpl? nu prea se intelege nimic pe aici si nu stau sa citesc 394 de pagini...ms

                Comment


                • dacia oil 5w30 si sa-l schimbi la timp sau mai devreme
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • eu nu-l schimb.am dacia oil 5w30 si cu asta voi merge .
                    intradevar am un 1.216v eco 2,cine cunoaste stie cum este facut un eco 2 si de ce are nevoie.

                    Comment


                    • Sincer, chiar m-ar interesa sa stiu cum este facut un eco 2 si mai ales de ce are nevoie !

                      Comment


                      • pana la urma am luat elf 10w40

                        Comment


                        • @firiss - si de ce ma rog frumos ai cumparat un ulei mineral/semi-sintetic? Macar daca luai un elf 5w40 evolution...

                          @Dan Viteza - sincer cred ca ai o problema la cap. Incerci sa convingi lumea aici ca un ulei de clasa medie e mai bun decat unul tripluesterizat. Tu te auzi ce zici? Am tot citit pe aici cum bati campii dar in afara de multe vorbe si ofese aduse diversilor colegi de forum nu ai adus nici o dovada palpabila, o fisa tehnica, o comparatie un ceva... orice. La tine e decat vorba multa si degeaba. Singurul tau argument e ca e fabricat in Franta... asa si? Se gaseste pe piata Mobil1 fabricat in USA, Belgia, Turcia si multe alte tari. Or fii frantzujii aia cu trei oua si nu stiam noi?
                          sigpic

                          Comment


                          • [QUOTE=yrman;951493]@firiss - si de ce ma rog frumos ai cumparat un ulei mineral/semi-sintetic? Macar daca luai un elf 5w40 evolution...

                            pai am cerut si eu ajutorul...dar aici se fac mistouri si altceva...am cumparat ce am crezut ca e mai bun...
                            E asa mare diferenta intre ce zici tu si ce am luat eu? am dat 106 lei pe 4 litrii

                            Comment


                            • @firiss daca ai un stil de mers normal e bun si ce ai luat tu numai sa nu-l tii mai mult de 10 000 km ca nu prea merita. In rest poti sa stai linistit nu se intampla nimic, dar e recomandat la iarna sa ai un 5w40 in motor macar, ca la 10w40 la ger pornirea e mai greoaie. Acum depinde de tine.

                              Comment


                              • despre uleiul q8 ce stiti , ce parere aveti? cam care ar trebui sa fie costul pe litru?

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google