Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, pe acolo se ''invarte''. (la Selgros am gasit cu 111 lei..ma rog, nu-i mare diferenta. La Praktiker e 154 lei 4 litri....)

    Atata imi place de baietii de la reprezentanta...cand vad ulei Mobil (sau Castrol) nu comenteaza absolut nimic, tac si lucreaza...

    Comment


    • 0w40

      Am bagat sintetic 0w40..parca mobil..unii ziceau sa nu bag k e mai subtire...k stric motoru...da de cd am bagat consuma si mai putin merge si mai bine...e brici uleiul...by the way...la prima schimbare m-am dus k omu la Dacia sa iau ulei...dala d-al lor...120 ron....in pantelimon dupa cora...peste vre-o 2-3 zile ma duc in cora si il vad cu 60 ron...magarie pe fatza la dacia..nu mai iau nimic de la ei in veci (aceeiasi poveste si cd am luat masina de la ei..m-au scuturat de vre-o 5 mil....ba covorase....ba antifurt la capace...pe care le-am vazut apoi la sfert de pret)

      Comment


      • bag si eu ruda in viespi ce ziceti de selenia 10 w 60?????? racing formula
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • pe mine ma tenteaza 5W40 (Castrol GTD Magnatec) pt dci
          ym! dorinu2005@yahoo.com
          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

          Comment


          • Originally posted by Octavian___28 View Post
            Ce ai tu e un ulei semisintetic (nu ca ar fi vreo problema, e mai bun decat DaciaOil semisint.).
            Bidonul de 4 litri costa 90-95 RON cel mult (cu TVA inclus).
            Atasat vezi fisa tehnica.
            Synthetic blend asta inseamna ''amestec''. Tot ce e cu ''blend'' e semisintetic.
            nu va contrazic cu nimic din ce spuneti eu doar am copiat de pe eticheta atasata pe bidon(tradusa) iar pretul asta e aici la magazin auto(de cartier)eu am golanul din noiambrie si scrie in carte ca trebuie folosit 10w40(ce parere aveti?

            Comment


            • Originally posted by doru View Post
              pe mine ma tenteaza 5W40 (Castrol GTD Magnatec) pt dci
              am inteles ca ar fi mai buna varianta Castrol Diesel Magnatec decat cea GTD
              si eu vreau sa bag acelasi ulei dar cel fara GTD
              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

              Comment


              • pina la urma care ulei ramane 5 w40 sau 10w40 la motorizarea diesel 85 cai

                Comment


                • Petroman...amandoua sunt bune (te-am lamurit...).
                  Eu (!!!) daca as avea un sci 85 cp (doamne ce mi-ar place....) as baga MOBIL SYNT S SPECIAL V 5W-40 1L (asta e pentru diesel) Ce-i drept e cam 40 lei litrul dar e ceva bun!
                  Nu uita (valabil si pt cei care au dileme) uleiuri pt diesel sunt si cu 0W40 (Mobil, Castrol...), deci nu e cel mai ''subtire''.
                  Si chestia asta cu ''subtire'' e de groaza...
                  La temperaturile normale de lucru, toate uleiurile se subtiaza (mai tineti minte ''mineral 20W40'' de lubrifin...se facea ca apa!) Conteaza foarte mult ce vascozitate ofera uleiul la temp. inalte (se masoara la 100 gr.C), indexul de vascozitate...toate uleiurile care se respecta (marcile) iti arata asta in fisa tehnica. Un semisintetic nu poate avea niciodata un coeficient de vascozitate la temperaturi inalte mai bun decat unul full sintetic (eventual la rece....)
                  Deci cum am spus, as merge clar pe un full sintetic 5W40.

                  Comment


                  • eu o sa merg pe ful sintetic 10w 60
                    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                    Comment


                    • Ala e ulei de forja (ti se potriveste tie...).
                      Da' gasesti? (si cat e L?)
                      Un 5W50 de la Mobil nu te ''coafeaza''?

                      Comment


                      • pret de importator pentru prieteni 300 000 litrul pentru toata lumea nu stiu
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • ooooooo...bun la pret (la tine ma rog...) Da' nu-i cam ''gros''? Crezi ca-i mai bun ca un 5W50?

                          Comment


                          • Cred ca din cele patite de mine, sa mai lamureasca si pe altii.
                            Asa ca voi incerca sa rezum.
                            Dupa trei ani de folosire a uleiului Mobil S 5W40 sintetic, pentru ca am fost nevoit in noiembrie sa schimb service'ul (alta poveste) pentru ca aveam garantie extinsa, mi s-a pus ulei Dacia 5W30, spunandu-mi ca merge f.bine pentru ca este de aceeasi norma ACEA A3.

                            Bref, mai intai mi-au pus ulei cu 5mm peste limita maxima pe joja, apoi mi-au zis sa nu imi fac probleme ca se arde ce este in exces ...
                            Mergand in continuare cu masina pana sa dea zapada mare, am remarcat urmatoarele simptome:
                            - mi-a crescut consumul de benzina cu 1L la suta pe CB fata de ce stiam (deci motorul mergea mai greu),
                            - la mersul in coloana ajungeam repede in 6linii la temperatura motorului,
                            - pe la 3000turatii si peste, motorul era mai zgomotos.

                            In final m-am inarmat cu o seringa mare si o perfuzie si am scos mai intai ~250ml de ulei ajungand la ~4mm sub nivelul maxim pe joja.

                            Ca efect consumul a revenit cum il stiam inainte si temperatura nu mai trecea de 4 linii la mersul in coloana, dar zgomotul motorului la 3000turatii si peste, nu s-a modificat.

                            M-am hotarat sa schimb uleiul dupa ce am aflat ca la ulei nu este bine sa schimbi cifra a doua SAE din 5W40, adica 40 in 30. Prima cifra SAE, 5 poate fi insa redusa la zero, de fapt este chiar recomandat deoarce iarna uleliul este mult mai fluid. 5W inseamna, viscozitate 5 Winter (iarna).
                            Asa ca m-am hotarat sa pun un Mobil 1, 0W40 full sintetic, pe care l-am luat de la Uleidemotor.com
                            (4L + filtru MANN = 200RON prin curier)
                            Astfel, am eliminat si zgomotul motorului la turatii mai mari si motorul se aude mai placut acum.

                            Ca o concluzie aveti grija ce ulei, ce filtru si ce combustibil bagati daca va pasa de motor.

                            Am uitat sa mai precizez ca am luat 0W40 pentru ca nu aveau 5W40 full sintetic si mi s-a parut pretul f.bun !
                            Last edited by andrei; 18 January 2008, 16:23.

                            Comment


                            • Originally posted by virtualmansorin View Post
                              eu o sa merg pe ful sintetic 10w 60
                              Foarte bun uleiul asta, dar un Castrol RS 0W60 nu ti-ar place?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Originally posted by virtualmansorin View Post
                                eu o sa merg pe ful sintetic 10w 60
                                asta e bun vara ca are W60 practic e cam maxim asta si rezista bine la temperaturi mari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google