Pai ce are in plus DaciaOil Plus? Serios vorbesc. Si cat ar fi 4 litri?
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dacia Oil Plus e facut de Texaco si e cu vreo 4-5 ron mai mult la litru.
Ca avantaje ar fi o lubrifiere mai buna si un consum de carburant mai mic.
Comment
-
-
Pt. ca e 15W40 si e mineral.
Fara sa intram in amanunte, chiar nu e bun pt. motoru' asta. Pe termen scurt e bun, merge, dar in timp cred ca-si va pune amprenta pe motor in sens negativ. Mai ales acum iarna, e prea vascos la rece. Mai bine ai baga un mineral 10W40 decat asta...
Nu te zgarci la 120-150 de lei pt. un semisintetic sau sintetic bun. Baga in motor ce trebuie.
Sti cum e vorba mesterilor si nu mint: ''uleiu e juma' de maistor din motor''.
Comment
-
Originally posted by dorutz View Postnu stiu daca gressec cand zic dar am auzit ca , virgula , cu cat e mai mic W-ul cu atat e mai bun uleiul
Socoteala e cam asa: ori schimbi uleiul la timp sau un pic mai devreme si preferabil un ulei bun ori un ulei ieftin cu consecinte in timp asupra motorului
Comment
-
La un ulei mineral, chiar daca il schimbi la 5000 km, dupa folosire indelungata vor aparea depuneri la motor. Folosire indelungata inseamna 100-120k km.
Il poti folosi, dar la fiecare schimb, sa speli motorul: am un vecin, are dacia 1410 sau 1310..(primele aparute cu capota modificata). La fiecare schimb, spala motorul si apoi punea uleiul. L-a tinut motorul 200000 km...foarte mult pt. un motor de dacie spun eu.
PS: depunerile sunt ''cancerul'' motoarelor. Cum spuneau cei de la Ford: black death (cand au avut probleme cu uleiu mineral acum vreo 25 de ani, picau motoarele pe capete).
Comment
-
Vecinu era dat ca exemplu pt. Radu Lyn, in cazu in care chiar il mananca sa foloseasca ulei mineral la Logan...In posturile anterioare am spus clar sa nu se zgarceasca la 120-150 de lei...
PS: eu pt motor, cat ma tine buzunaru, bag ulei cel mai bun posibil. E prea important lucrul asta ca sa fac ''jonglerii''.
Comment
Comment