Pentru ce sa pui buson magnetic? Doar sa atraga pilitura?
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Deluxe, stai calm, sunt multe reprez. unde mesterii sunt inca batuti in cap.
Ca sa fi acoperit sa zic asa, da un mail la Vocea Clientului si printeaza raspunsul...si da-le cu el in cap. Asta pt. ca Dacia spune clar : recomanda, NU obliga folosirea uleiurilor Dacia.
Citez din rasp. primit de mine de la VC: ''.......Dumneavoastra puteti opta pentru un alt tip de ulei, cu aceleasi caracteristici ca uleiurile Dacia.......''
''...........In concluzie, simpla utilizare a unui ulei de alt tip decat cel Dacia,
dar cu aceleasi caracteristici nu atrage in mod automat pierderea
garantiei pentru motor, aceasta scoatere din garantie activandu-se numai in
cazul in care uleiul utilizat a afectat in mod negativ
motorul/functionarea motorului...........''
Deci aia vorbesc asa aiurea, eventual, in cel mai rau caz, schimba serviceul.
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View Postandrei ce recomanzi pentru 1.6 8v mpi? Catrol ceva? Daca ma duc la slobozia ma duc cu uleiul meu?
Poti sa te duci la Tulcea sau Slobozia, cu uleiul tau.
Comment
-
La Dacoservul din Militari, da, accepta sa vii cu uleiul tau. In Salaj, nu prea accepta asa usor.
Comment
-
Ce parere aveti de MOL Dynamic Prima 5W-40
Performance levels, approvals ACEA C3-04
ACEA A3/B4-04
API SM/CF
MB 229.31
BMW Longlife-04
VW 502 00/505 00
VW 505 01
Porsche GL
Properties Typical values
Kinematic viscosity at 100°C [mm2/s] 14,5
Kinematic viscosity at 40°C [mm2/s] 87,9
Density at 15°C [g/cm3] 0,851
Pour point [°C] -42
Fata de MOBIL SYNT S 5W-40
ACEA A3, B3, B4
API SL,SJ,EC,CF
Mobil Synt S 5W-40
SAE Grade 5W-40
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40º C 84
cSt @ 100º C 14.2
Viscosity Index, ASTM D 2270 175
HTHS Viscosity, mPa·s @ 150º C, ASTM D4683 3.6
Pour Point, ºC, ASTM D 97 -39
Flash Point, ºC, ASTM D 92 220
Density @15º C kg/l, ASTM D 4052 0.855
Comment
-
Pai amandoua sunt cam la fel (defapt toate cu indicativul asta seamana bine).
Dupa aprobari as spune primul (pt. ca are SM , Mobilu' are SL) si ceva aprobari mai recente de la BMW.
Dupa specificatii: o idee mai bun Mobilu' , are vascozitate mai buna (mai mica) la rece si la cald e mai mult decat suficient 14 (DaciaOil are undeva la 7,8... )
De asemenea densitatea la Mobil o idee mai mare, asta e din nou un lucru bun.
La general amandoua sunt ok dupa specificatii.
Mai bine sa bagi ceva in care sa ai mai mare incredere (macar psihologic) si care sti sigur ca-l gasesti si peste 2-3 ani.Last edited by Octavian; 11 April 2008, 11:31.
Comment
-
Eu as zice Mobil, pentru ca Mol Dynamic e facut in Ungaria, din cate stiu, iar Mobil in Belgia.
Comment
-
Da exact ce vrea tomu sa stie, vreau si eu sa stiu ,sa pot sta langa masina cat mestereste mecanicu p-acolo,nu de alta da sa stiu sigur ca am vaz ce baga si ce schimba
Multam pt sfat Andrei si Octavian.Cred ca o sa ma orientez spre mobil nu de alta dar este destul de apreciat synt s din cate am vazut .Last edited by andrei; 11 April 2008, 13:47.
Comment
-
Da, poti sa pui un buson magnetic, dar sa gasesti asa ceva. Nu dauneaza cu nimic.
Originally posted by tomu View PostLa dacoserv, militari sau salaj, ma lasa sa stau langa masina in timp ce omu-si face treaba ?!
Comment
Comment