Vascozitatea la rece se masoara la 40 grC iar la cald la 100grC.
Un 10W40 are la rece o vascozitate mai mare, adica mai proasta pt pornire.
Nu e teorie, e practica reala.
E bine iarna sa ai 5W40 sau 0W40 in motor, la fel ca si vara.
Uleiurile folosite de noi fac parte din categoria C (uleiuri multigrad cu coeficient imbunatatit de ungere).
Deci vreau sa spun ca nu prea faci bine iarna cu 10W40.
O vascozitate mare la pornire inseamna nu ulei in lagari!. Nasol.
Un 10W40 are la rece o vascozitate mai mare, adica mai proasta pt pornire.
Nu e teorie, e practica reala.
E bine iarna sa ai 5W40 sau 0W40 in motor, la fel ca si vara.
Uleiurile folosite de noi fac parte din categoria C (uleiuri multigrad cu coeficient imbunatatit de ungere).
Deci vreau sa spun ca nu prea faci bine iarna cu 10W40.
O vascozitate mare la pornire inseamna nu ulei in lagari!. Nasol.
Comment