gasesti ulei d-asta pe oilshop.ro
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mobil Synt S Special V 5W40 e pentru masinile diesel care au pompe cu diuze, VW, Audi..., Mobil Synt S 5W40 merge la fel de bine si la motoarele diesel ca si la cele pe benzina
daca vrei un mobil bun pune Mobil 1 ESP Formula 5W-30, nu are rost sa pui Mobil Synt S Special V
Comment
-
"Acest produs indeplineste cerintele de reducere a emisiilor poluante, fiind compatibil cu motoarele Diesel si pe benzina, datorita componentei unice si a continutului scazut de cenusa. Protejeaza catalizatorul, reducand considerabil consumul de combustibil."...asta scrie pe ambalajul de Mobil ESP. Se cam bate cap in cap cu ce scrie in manualul masinii, intradevar si daca nu ma insel citisem undeva ca acest ulei nu se recomanda pentru diesel cu pompe duse. Cel mai corect e sa bage omul un ulei diesel dedicat si gata
LE: Da, am gasit, chiar pe fisa tehnica a uleiului scrie clar ca nu se recomanda pentru motoarele diesel cu pompe duse si cele fara filtru de particule...deci e clara treabaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Treaba cu 5W30 e ca poate fi destinat si pt motoare dizal, dar cel putin pt dci nu il recomanda nicicum producatorul (motorului).
Poate sa indeplineasca si ''norma normelor'' daca indicii de vascozitate nu sunt cei care trebuie (indici care n-au nici o legatura cu normele) nu e ok.
Ori un 5W40 (exemplul dat Mobil Synt S Special V 5W40 - care nu stiu ca aveti cu el, dar e un ulei super OK pt dizal, numai Castrolu l-ar putea ''bate'') ori un 0W40 cu destinatie dizal.
PS: apropo de uleiuri, azi a trebuit sa completez cu oloi la stivuitor (ca soferii sunt vai si amar de capu lor), am avut doua bidoane de 1 litru, pe jumate fiecare, unul Mobil 15W 40 si altul tot 15W40 nu-i retin numele din pacate (produs in Germania).
Aduse de afara amandoua de la -2 grC , pai sa vedeti ce consistenta de marmelada (valvolina!) avea acel 15W40 fata de Mobil 15W40...
Nu exagerez cu nimic si-mi pare rau ca n-am filmat cum curgeau amandoua din bidon.
Deci atentie ce bagati in motoare, daca e ''made in Germany'' nu inseamna neaparat ca e si foarte bun.
Comment
-
Mai fiecare stie ce face cu motorul lui ))))
Uite eu am Mobil1 5W30, dupa 8000 km e maro ca naiba, zici ca are eu stiu cati km facuti, desi are numai 8000 km cu uleiu asta (38000 km la bord).
De la 15000 km pana la 30000 am folosit acelasi ulei dar nu mers asa cretin, la 30000 km era usor maro spre maro inchis, acum dupa 8000 de km de maro inchis rau..!
Dovada ca a vazut talpi la greu. Desigur ca NU trebuie schimbat, el isi face treaba, dar ca idee..in functie de ceea ce doriti sa faceti cu motorul...bagati un ulei corespunzator.
Comment
-
castrol magnatec diesel 5w 40.Merge bine si s-a innegrit cam dupa 500 km spre deosebire de dacia oil care se innegrea dupa 10 15 km.Oricum asa mai maroniu cum e isi face treaba bine iar pornirile cand e motorul rece sunt muuult mai usoare si mai silentioase
Comment
-
Faptul ca se inchide la culoare dupa cateva sute de km nu cred ca trebuie sa dea de gandit.Stiu ca multi stau pe ganduri,dar nu este o problema atata timp cat il schimbi cand trebuie,asta-i proprietatea uleiului,nu inseamna ca nu unge cum trebuie.Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
Comment