Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a doua cifra, cea care urmeaza de DUPA "w" este vascozitatea la cald, adica la temperatura de functionare a motorului, normala. Cu cat acea cifra este mai mare, cu atat uleiul este mai vascos la caldura. In principiu, cu cat un motor lucreaza la temperaturi mai mari si in regim mai dur, cu atat a doua cifra de dupa "w" trebuie sa fie mai mare...gen 50 sau 60. Atentie , e vorba de regim dur, raliu, etc.
    La motoarele Renault de pe Logan, un 5w30 este suficient iar daca iti place sa scoti untul din motor, atunci trebuie un 5w30 foarte bun sau un 0w40..
    . Se poate merge si pe 5w40, 5w50 sau 10w60, cele 2 din urma fiind special concepute pentru Race.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by Octavian___30 View Post
      Si mai platiti si transportu?
      retur plata, pai tre sa fie vreo 20-25 lei.
      Eu merg personal si-l ridic.Si cu transport iesi mult mai ieftin decat la orice magazin.

      Comment


      • Mult mai ieftin o laie.
        45-50 lei/litru e acum mai la toate magazinele auto, NU la supermarketuri.
        Sa fie numa' ce trebuie, in rest pretul e OK.

        PS: ia 3 litri, n-ai ce face cu 4 (asa iti raman banii pt filtru ulei).

        Comment


        • maine o sa-l schimb si eu ...dupa ce m-am documentat nitel ...am ales Mobil 1 esp formula ...am gasit la un service (galati) 60 ron 1L ...si manopera gratis...sper sa nu fiu dezamagit de acest ulei ...
          ps : chiar ajung 3 litri de ulei la 1.4?

          Comment


          • Da, 3 litri (cu tot cu schimb filtru ulei) sunt OK.
            Iti va fi nivelu aproape la maxim.

            PS: la 60000 cred (doar cred!) ca voi trece pe Mobil1 0W40.
            Si daca totul e OK si nu mai prosper in viata, la 120-140000 km o sa trec pe M1 5W50
            Last edited by Octavian; 20 July 2009, 22:57.

            Comment


            • Asa este, ajung 3 l cu tot cu filtru dupa primul schimb, ca mai ramane din uleiul vechi. In carte scrie ca se pun 3,3 l cu tot cu filtru. Mie mi-au pus 3,5 l la revizie si a trebuit sa mai scot ca era cu o jumatate de cm peste nivelul maxim. Bafta!

              Comment


              • Octavian___30 spuneai candva ca ai vazut chiulasa la 50000km si nu erau depuneri de ulei (mal). ehhh, tin sa spun ca am vazut o chiloasa de 130000km care era lacrima si, incredibil sau nu, ghici ce ulei folosea: Dacia oil.
                si ca sa fiu putin offtopic, ca trebuie spus, motorul ala era terminat, din cauza ca atunci cand s-a schimbat distributia, s-a folosit o pompa de apa facuta de SRL la coltul strazii, care avea paletii din plastic si care s-au bulit ducand la fierberea motorul si stricarea supapelor pentru ca dintii curelei erau dusi pe apa sambetei. poze n-am facut ca deja nu aveam ce cauta in service
                sigpic

                Comment


                • o nelamurire,legata de ulei plz ajutor

                  salut, loganistilor, sunt posesorul uni logan 1,4 si de cand am achizitionato am bagat ulei castrol magnatec 5w40,
                  acum ma aflu in statele unite, si in cateva zile ma intorc in romania, si tinand cont ca aici uleiurile sunt la juma de pret fata de romania, vreau sa iau de aici ulei, si as dorii sa ma ajutati deoarece nu gasesc 5w40,, aici sunt doar 5w30. 10w30,, 10w40, de la castrol, mobil 1 si valvoline, Ce sa iau ? masina are 55 000 de km, si merg cu ea numai 5000 6000 de ture, deci vreau sa bag un ulei bun,si la o vascozitate adecvata tinand cont ca merg numai turat cu ea. si nu e la misto, chiar merg numai si numai turat, si in 55000 nu am avut nici cea mai mica problema, cu ea, dar respect 2 reguli care cred ca sunt esentiale, 1 o pornesc, si o las 3 4 min la relantiu,sa se incalzeasca fara sa ii fac nimic , fie vara fie iarna, si 2, bag numai ulei bun,sintetic, schimbat la maxim 8 000

                  si as mai avea o intrebare, de la ce vin 0 5 10 w ? si 30. 40 etc.. ca nimeni nu a stiut sa imi zica concret, unul este de grosime stiu, vascozitate, si celalalt de natura uleiului, sintetic, semii,, dar,, care ?

                  Va multumesc, si astept raspunsuri,,

                  Comment


                  • Daca zici ca meri numai si numai turat, iti recomand Castrol 10w60 sau Mobil 5w50 Racing. Stiu cum e cu uleiurile in USA...m-a pus dracu sa bag un 10w30 cumparat de acolo in motor si am vrut sa iau de aici un litru pentru completare...si completare m-am facut, am schimbat uleiul ca n-am gasit ca ala pus de mine
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • ms ,mult,, ptr raspuns, bine acum, nu te gandii ca merg ca la raliu ) dar. sa zicem, din 20 de schimbari de viteza, 10 le schimb aproape de rosu,
                      am citit ce ziceai mai sus, legat de ce urmeaza dupa w,, si am sa iau 40. daca gasesc, sau un 30 bun, asa cum ai zis,, dar primele 0 5 10 ? de la ce vin ? de la sintetic ? semii ? cu cat e mai mic, gen 0 e mai bun ?

                      Multumesc,
                      Last edited by darksid3; 23 July 2009, 23:15.

                      Comment


                      • mobil 1 /5w40 ful sintetic folosesc de vreo 6 ani si sunt foarte multumit
                        --------------------------
                        recomanda cineva ceva mai bun ,ca sa stau sa citesc 145 de pagini imi ia vreo cateva luni si sar putea sa apara multe alte tipuri de ulei .............ceva concret mai bun decat cel pe care il folosesc acum
                        Last edited by petroman; 23 July 2009, 23:18.
                        Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                        Comment


                        • Originally posted by atenthondaru View Post
                          ms ,mult,, ptr raspuns, bine acum, nu te gandii ca merg ca la raliu ) dar. sa zicem, din 20 de schimbari de viteza, 10 le schimb aproape de rosu,
                          am citit ce ziceai mai sus, legat de ce urmeaza dupa w,, si am sa iau 40. daca gasesc, sau un 30 bun, asa cum ai zis,, dar primele 0 5 10 ? de la ce vin ? de la sintetic ? semii ? cu cat e mai mic, gen 0 e mai bun ?

                          Multumesc,
                          Cu cat prima cifra e mai mica, cu atat uleiul e mai fluid la temperaturi scazute...deci fa si tu comparatia
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • da, si "temperaturi scazute" nu inseamna neaparat iarna sau la poli - inseamna si la pornirea motorului

                            Comment


                            • Originally posted by darksid3 View Post
                              Daca zici ca meri numai si numai turat, iti recomand Castrol 10w60 ..............................................
                              Eu nu as recomanda la Logan oloiu asta, sau orice oloi cu indicele asta.
                              Vascos ca naiba, marmelada la rece.
                              La rece are o vascozitate mai mare (mult mai mare!) si decat un 15W40 si stim ca 15W40 nu prea recomanda constructoru la mpi.
                              Si la forje important e sa-si pastreze proprietatile uleiul, ca debitul e asigurat de pompa

                              Comment


                              • Pai normal, e ulei racing. Am un prieten foarte bun care foloseste uleiul asta de 3 ani pe un Opel benzinar....culmea ca el conduce ca un pensionar dar chiar m-am mirat cum se comporta motorul la rece, iarna...dica foarte bine.

                                PS: Chiar e folosit pe motoare mai "stranse" decat Loganul si nu se tine seama daca sa-l puna vara, pur si simplu e folosit oricand.
                                Last edited by darksid3; 27 July 2009, 10:01.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google