Daca nu te deranjeaza sa ai in motor un ulei care sa aibe vascozitate mai mare ca un 15W40 la rece, e ok
Pe mine m-ar deranja tare, mai ales toamna-iarna (sa nu mai zic la temp cu minus) cand ii dau prima cheie.
Cu ''racingu'' asta nu e buna marmelada la orice motoare sunt mai multi factori, nu tine numai de cat e de ''strans'' , ci si de cum e gandit sistemul de ungere, raportul debit/coef de vascozitate (la curse se mai foloseste si 5W20 sau 0W20, taman opusul).
Daca motorul e gandit sa mearga cu 9-17 grame/mm2 la cald, cam asa ceva trebe bagat in motor, astfel ca daca bagi unu' vascos tare, s-ar putea sa ai surpriza ca pompa sa nu mai poata asigura debitul necesar, dijaba e presiune.
Pe mine m-ar deranja tare, mai ales toamna-iarna (sa nu mai zic la temp cu minus) cand ii dau prima cheie.
Cu ''racingu'' asta nu e buna marmelada la orice motoare sunt mai multi factori, nu tine numai de cat e de ''strans'' , ci si de cum e gandit sistemul de ungere, raportul debit/coef de vascozitate (la curse se mai foloseste si 5W20 sau 0W20, taman opusul).
Daca motorul e gandit sa mearga cu 9-17 grame/mm2 la cald, cam asa ceva trebe bagat in motor, astfel ca daca bagi unu' vascos tare, s-ar putea sa ai surpriza ca pompa sa nu mai poata asigura debitul necesar, dijaba e presiune.
Comment