Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darksid3 View Post
    De data asta zic pas. Chiar n-am de ce sa bag asa ceva in 1.4 75 de cai. )))............
    Slaba treaba )
    Eu mizez pe faptu ca nu vei sesiza absolut nici o diferenta de zgomot (asta vizavi de impatimitul Dennis_TL), ''unsoare'' etc(chestii d-astea subiectiviste cum stim noi sa comparam) fata de ce folosesti acum.

    Comment


    • Dupa sa fiu acuzat ca-s subiectiv ?
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by gmv97 View Post
        Dupa atatea pagini de discutii am decis sa ma duc la masina sa vad cum arata uleiul dupa 6000 km (M1 ESP Formula 5w30) si spre surprinderea mea uleiul este destul de innegrit si a ajuns cam la jumatate pe joja in conditiile in care la schimb l-am pus putin peste maxim .....lucru care nu l-am observat pana acum la reviziile facute cu ELF Competition St 10w40 si ELF Evolution SXR 5w30 (penultima revizie)
        Asta e complot total impotriva Mobil1 )
        Ce sa zic, esti 100% sigur ca a fost la maxim? Masina sta in plan perfect orizontal? N-ai pierderi?
        Mie nu mi-a mancat mai mult de ~200gr in 15000 km (cu forje cu tot).
        M1 5W30 la Focus(1.6) stiu ca-l haleste, la Logan inca n-am auzit treaba asta.

        PS: Dark, pai tu ce crezi, sunteti voi geana pe noi, dar si noi va urmarim orice miscare (chiar daca e buna miscarea, gasim noi ceva putred ).

        LE Marx, scoate-l afara, face rau (zgomot motor, si mai rau, se pot xxx segmentii in timp). Iei o siringa de min 100 ml, si o perfuzie de la care folosesti numa furtunu , si scoti pe la joja.
        Last edited by Octavian; 17 August 2010, 22:14.

        Comment


        • ce se intampla daca am ulei peste nivel. i am zis aluia din service sa puna mai intai 4 litri si dupa punem din aproape in aproape . el a pus mai intai 800 ml din sticla si dupa a turnat fara mila 4 litrii. acum este peste maxim.

          se poate intampla ceva rau ? cum pot sa il scot afara. nu varianta cu forje nemiloase

          Comment


          • Gemeveule, aceiasi problema o am si eu, dar la mine haleste Dacia Oil 5w30. Cand am scris prima data ca doar Dacia Oil 5w30 haleste, imi puneam probleme de reactiile celorlati, sa nu zica lumea ca sunt cazut cu pluta din luna.
            Acum m-am mai linistit.
            Last edited by vitriol; 17 August 2010, 22:23.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Nu zic ca e bun sau rau ...pierderi nu am , masina statea perfect dreapta iar nivelul uleiului era la maxim ca doar eu l-am facut cu mana mea ...acum cine stie daca mai rezista 4000 km chiar nu ma intereseaza daca ajunge la minim pe joja
              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
              sigpic

              Comment


              • cu mine ati vorbit ?

                Comment


                • Da Marx, am vorbit, iti reproduc de mai sus: Marx, scoate-l afara, face rau (zgomot motor, si mai rau, se pot xxx segmentii in timp). Iei o siringa de min 100 ml, si o perfuzie de la care folosesti numa furtunu , si scoti pe la joja.

                  Comment


                  • trebuie sa spun ca cu cat schimbi mai repede uleiul la motor e cu atat mai bine pentru motor, chestia cu inegritul uleiului ca etalon al scaderii propietatilor lui, cel putin la diesel nu prea e valabila ca de inegrit se inegreste in 30 de minute dupa ce l-ai schimbat ca se amesteca cu ce a mai ramas in motor. Daca pui putin peste max nu e problema, dar daca e mai mult atunci e bine sa-l scoti ( segmentii nu patesc nimic, dar se creeaza supra presiune in baie si il arunca pe langa segmenti si se cam duce catalizatorul ). Acum in privinta consumului nu prea conteaza marca uleiului cat indicele de vascozitate si uzura motorului, un ulei cu cat e mai subtire cu atat trece mai usor pe langa segmenti.
                    Last edited by wheelman2010; 18 August 2010, 00:48.

                    Comment


                    • @octavian nu am vazut pentru ca ai dat edit la postul tau de mai sus. si eu ma uitam in jos. o sa fac azi rost de un furtun suficient de subtire si incerc

                      Comment


                      • Originally posted by Dennis_TL View Post
                        motul e mai scarbos la gust, am simtit asta cand am tras 100ml pe la joja ca aveam peste nivel. si e mai scump, si e mai verde , si e mai puturos la miros. si e singurul care tine la evo , sti, 2.0tfsi toate astea urcate mult in cp. si e fix risipa pe un motor de logan cu nici 50cp/L ..motoarele adevarate incep de la 100cp/l. merge asta ca argument?
                        ia zi invers , cu ce e mai bun mobil decat motul )
                        Nu e chiar cea mai potrivita de a scoate ulei din motor, ia o seringa mare si un furtunas subtire si trage pe la joja. Cand zici ca e mai scarbos probabil compari cu ceva, ai mai gustat si alte uleiuri in felul asta?
                        O fi bun Motulul ala , dar e prea bun pentru Logan si prea scump. Chiar n-am auzit pe nimeni sa aiba probleme din cauza uleiului, indiferent ce marca ulei, cu caracteristici avizate de producator ar folosi. Cand o sa am BMW M5 o sa ma gandesc serios la Motul.

                        Comment


                        • Ulei prea bun pentru un motor din punctul meu de vedere nu exista )
                          Daca as avea bani as baga the ultimate engine oil, the best of the best, ceva de genu.
                          Ca nu-si justifica intru-totul prezenta lui in motor...asta e alta treaba ))))

                          PS: si scuter daca as avea, tot ce-i mai bun as baga.

                          Comment


                          • La urmatorul schimb voi incerca si eu mult laudatul ulei Motul(5W40)...acum merg cu Aral 5W40...foarte bun!! O sa vad daca este vreo diferenta...

                            Comment


                            • Apropo de afirmatia ca Motul e scump - cu 160 ron ai ulei Motul 4 litru 10W40, filtru Mann, bucsa cupru pentru buson si manopera schimb ulei. Vi se pare mult? Daca vreti 100% sintetic si 5W40 tot Motul toata distractia costa 205 ron.
                              Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                              Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                              Comment


                              • Am vazut pachetul schimb ulei. Pacat ca nu sunt in "sezonul" de revizie...vorbim prin ianuarie
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google