If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De data asta zic pas. Chiar n-am de ce sa bag asa ceva in 1.4 75 de cai. )))............
Slaba treaba )
Eu mizez pe faptu ca nu vei sesiza absolut nici o diferenta de zgomot (asta vizavi de impatimitul Dennis_TL), ''unsoare'' etc(chestii d-astea subiectiviste cum stim noi sa comparam) fata de ce folosesti acum.
Dupa atatea pagini de discutii am decis sa ma duc la masina sa vad cum arata uleiul dupa 6000 km (M1 ESP Formula 5w30) si spre surprinderea mea uleiul este destul de innegrit si a ajuns cam la jumatate pe joja in conditiile in care la schimb l-am pus putin peste maxim .....lucru care nu l-am observat pana acum la reviziile facute cu ELF Competition St 10w40 si ELF Evolution SXR 5w30 (penultima revizie)
Asta e complot total impotriva Mobil1 )
Ce sa zic, esti 100% sigur ca a fost la maxim? Masina sta in plan perfect orizontal? N-ai pierderi?
Mie nu mi-a mancat mai mult de ~200gr in 15000 km (cu forje cu tot).
M1 5W30 la Focus(1.6) stiu ca-l haleste, la Logan inca n-am auzit treaba asta.
PS: Dark, pai tu ce crezi, sunteti voi geana pe noi, dar si noi va urmarim orice miscare (chiar daca e buna miscarea, gasim noi ceva putred ).
LE Marx, scoate-l afara, face rau (zgomot motor, si mai rau, se pot xxx segmentii in timp). Iei o siringa de min 100 ml, si o perfuzie de la care folosesti numa furtunu , si scoti pe la joja.
ce se intampla daca am ulei peste nivel. i am zis aluia din service sa puna mai intai 4 litri si dupa punem din aproape in aproape . el a pus mai intai 800 ml din sticla si dupa a turnat fara mila 4 litrii. acum este peste maxim.
se poate intampla ceva rau ? cum pot sa il scot afara. nu varianta cu forje nemiloase
Gemeveule, aceiasi problema o am si eu, dar la mine haleste Dacia Oil 5w30. Cand am scris prima data ca doar Dacia Oil 5w30 haleste, imi puneam probleme de reactiile celorlati, sa nu zica lumea ca sunt cazut cu pluta din luna.
Acum m-am mai linistit.
Nu zic ca e bun sau rau ...pierderi nu am , masina statea perfect dreapta iar nivelul uleiului era la maxim ca doar eu l-am facut cu mana mea ...acum cine stie daca mai rezista 4000 km chiar nu ma intereseaza daca ajunge la minim pe joja
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Da Marx, am vorbit, iti reproduc de mai sus: Marx, scoate-l afara, face rau (zgomot motor, si mai rau, se pot xxx segmentii in timp). Iei o siringa de min 100 ml, si o perfuzie de la care folosesti numa furtunu , si scoti pe la joja.
trebuie sa spun ca cu cat schimbi mai repede uleiul la motor e cu atat mai bine pentru motor, chestia cu inegritul uleiului ca etalon al scaderii propietatilor lui, cel putin la diesel nu prea e valabila ca de inegrit se inegreste in 30 de minute dupa ce l-ai schimbat ca se amesteca cu ce a mai ramas in motor. Daca pui putin peste max nu e problema, dar daca e mai mult atunci e bine sa-l scoti ( segmentii nu patesc nimic, dar se creeaza supra presiune in baie si il arunca pe langa segmenti si se cam duce catalizatorul ). Acum in privinta consumului nu prea conteaza marca uleiului cat indicele de vascozitate si uzura motorului, un ulei cu cat e mai subtire cu atat trece mai usor pe langa segmenti.
Last edited by wheelman2010; 18 August 2010, 00:48.
@octavian nu am vazut pentru ca ai dat edit la postul tau de mai sus. si eu ma uitam in jos. o sa fac azi rost de un furtun suficient de subtire si incerc
motul e mai scarbos la gust, am simtit asta cand am tras 100ml pe la joja ca aveam peste nivel. si e mai scump, si e mai verde , si e mai puturos la miros. si e singurul care tine la evo , sti, 2.0tfsi toate astea urcate mult in cp. si e fix risipa pe un motor de logan cu nici 50cp/L ..motoarele adevarate incep de la 100cp/l. merge asta ca argument?
ia zi invers , cu ce e mai bun mobil decat motul )
Nu e chiar cea mai potrivita de a scoate ulei din motor, ia o seringa mare si un furtunas subtire si trage pe la joja. Cand zici ca e mai scarbos probabil compari cu ceva, ai mai gustat si alte uleiuri in felul asta?
O fi bun Motulul ala , dar e prea bun pentru Logan si prea scump. Chiar n-am auzit pe nimeni sa aiba probleme din cauza uleiului, indiferent ce marca ulei, cu caracteristici avizate de producator ar folosi. Cand o sa am BMW M5 o sa ma gandesc serios la Motul.
Ulei prea bun pentru un motor din punctul meu de vedere nu exista )
Daca as avea bani as baga the ultimate engine oil, the best of the best, ceva de genu.
Ca nu-si justifica intru-totul prezenta lui in motor...asta e alta treaba ))))
PS: si scuter daca as avea, tot ce-i mai bun as baga.
Apropo de afirmatia ca Motul e scump - cu 160 ron ai ulei Motul 4 litru 10W40, filtru Mann, bucsa cupru pentru buson si manopera schimb ulei. Vi se pare mult? Daca vreti 100% sintetic si 5W40 tot Motul toata distractia costa 205 ron.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment