TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda; vorbeam despre uzura discurilor, cea admisa, nu?
    N-a pomenit nimeni despre bataia discurilor. Acolo e clar ca abaterea trebuie sa fie cat mai mica, daca nu chiar inexistenta.

    Sa nu exageram cu precizia. De obicei grosimea minima admisa e inscrisa pe disc; n-am auzit ca ar fi 10.56 mm.
    In fine sa nu ne pierdem in amanunte si sa revenim la subiect.
    Last edited by IancuMIC; 8 July 2014, 11:44.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • ochiul meu abia percepe diferente de 1 mm de aproape si vrei sa perceapa diferenta intre 10.6mm si 10mm fara reper?
      detalii...

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        N-a pomenit nimeni despre bataia discurilor. Acolo e clar ca abaterea trebuie sa fie cat mai mica, daca nu chiar inexistenta.
        Pai nu ar fi deloc bine daca bataia discurilor ar fi inexistenta. De ce? Pentru ca astfel discurile si placutele ar fi in contact permanent - nu e nevoie sa explic de ce n-ar fi bine sa se intample asta.
        Discurile vin din fabrica cu o bataie mica (atat de mica incat sa nu afecteze sistemul de franare), tocmai pentru a departa placutele de frana de discurile de frana, imediat dupa franare.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Vitrioale, nu-i asa cum zici, discurile trebuie sa se invarta perfect, fara pic de abatere.
          Ce incerci tu sa spui e ca daca placuta ar sta in contact permanent cu discul s-ar incinge, dar este fals pentru ca forta ce apasa placuta pe disc este inexistenta si-atunci nici frecarea nu e prea mare. Ai invartit roata pe cric sa auzi cum discul e in contact cu placutele in permanenta ? Frecarea aia e mult prea mica pentru a conta la rulare sau la racire.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • De acord cu sami; nu cred ca produce cineva discuri care sa "bata" de noi. Sigur exista niste limite de tolerante admise, dar asta-i alta poveste.
            Retragerea placutelor dupa franare se face odata cu scaderea fortei de franare si despresiunea, daca ma exprim corect, creata in circuit dupa acel moment.
            Placutele de frana trebuie sa fie in usor contact permanent cu discul; parerea mea.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Eu v-am explicat care-i treaba si imi pare rau ca nu gasesc acum pe net explicatii care sa vina in sprijinul afirmatiilor mele.
              Luati ca exemplu placutele de frana care scartie; de ce nu fac zgomot si in timpul mersului daca sunt in contact permanet cu discurile de frana?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Din cauza fortelor care difera in functie de apasarea pedalei de frana.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Ma bucur ca am reusit sa revitalizez topicul, si eu m-am gandit la Brembo. Sper ca va fi o alegere buna.

                  Comment


                  • Explicatia ta nu ma multumeste, asa ca raman la varianta mea care mi se pare mai logica.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Pai ia gandeste-te, placutele alea care scartaie, nu scartaie in diferite conditii ?
                      N-are a face ce zici matale, sa ai discul cu abatere de nou ca asa trebuie sa fie el e gresit.
                      Sa vina injineru dă ainştain să ne zică că el ştie.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Daca tot sunteti la teorii de genul poate exista una si pentru problema mea. Placute si discuri pline ate, scartaie in viraje la viteza mica (10-15km/h), foarte rar daca merg drept.
                        PS: e posibila explicatia lui vitriol deoarece la mine cand scartaie nu e un scartait continuu, este intrerupt, gen scartait de rulment.

                        Comment


                        • Pai poate chiar e scartait de rulment.
                          Cum ai identificat, sigur, ca scartaitul vine de la placute si discuri?
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • Originally posted by 827sam View Post
                            pai ia gandeste-te, placutele alea care scartaie, nu scartaie in diferite conditii ?
                            N-are a face ce zici matale, sa ai discul cu abatere de nou ca asa trebuie sa fie el e gresit.
                            Sa vina injineru dă ainştain să ne zică că el ştie.

                            like

                            am avut problema lui bad_hrc
                            tot asa, aveam zile la rand cand la berlina scartaiau usor franele in mers si uneori nu faceau cu saptamanile. cat franam nu se auzea nimic. cand treceam pe bd Timisoara de obicei se auzea ca e bordura aia inalta la tramvai. era ca un chitait de soarece asa... chit-chit-chit...
                            placutele erau niste nenorociri (nu am stat langa masina cand le-au schimbat si nu am vazut ce au pus), au tinut de la 30.000 km pana la 70.000 si inca erau la jumatate desi discurile se dusesera la dracu.
                            am curatat si gresat culise si suporti si etrier si placute si ....
                            nu am scapat pana nu am trecut la frane ATE de VAN.
                            Last edited by skd_ozenel; 8 July 2014, 17:16.

                            Comment


                            • Originally posted by Niki View Post
                              Pai poate chiar e scartait de rulment.
                              Cum ai identificat, sigur, ca scartaitul vine de la placute si discuri?
                              Pai cand scartaia intr-o curba am calcat putin frana si s-a calmat. Am impresia ca tabla aia pe care culiseaza placuta e de vina.
                              Cat despre rulmenti, n-am auzit niciodata sa scartaie, doar huruind dar, nu la mine

                              Comment


                              • Originally posted by bad_hrc View Post
                                [...] nu e un scartait continuu, este intrerupt, gen scartait de rulment.
                                Originally posted by bad_hrc View Post
                                [...]
                                Cat despre rulmenti, n-am auzit niciodata sa scartaie[...]
                                Deci, cum e pana la urma?
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google