TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma refeream ca nu am auzit rulmentii rotilor sa scartaie, ei de obicei huruie. Poate sa scartaie cand masina este ridicata si invarti cu mana de roata.
    Un rulment defect trebuie sa scartaie\huruie si cand mergi in linie dreapta nu doar atunci cand cauti loc de parcare la hipermaket si virezi la viteza mica.

    Comment


    • Eu am pus brembo max si placute ate.
      La frane normale de la 30km/h-> 0km/h scartaie franele ca trenul in gara.Daca merg cu geamurile jos e insuportabil.
      Daca apas mai tare frana numai scartaie, dar opresc prea repede.
      Chestia asta se intampla doar in oras evident, ca franele sunt reci.Daca le incing, numai scartaie.Ce-i drept in oras nu am motiv sa le incing, ar trebui sa merg ca un dereglat ca sa incing franele cat sa nu scartaie.
      Dupa ce termin placutele astea ATE, de care sa pun sa nu faca precum un tren in gara?
      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

      Comment


      • Placute mai moi, gen FDB1781, sau variante de buget: FSL845, TRW Cotec. Daca ai Brembo striate, alea or sa-ti razuiasca mai repejor niste placute moi, dar asta e.
        Last edited by mr.K; 9 July 2014, 10:10.

        Comment


        • Da, sunt striate pentru eliminarea prafului generat in urma franarii(materialul de pe placute).

          Alta remarca pentru combinatia brembo max si placute ATE, cand merg pe carosabil ud si franez de la 80km/h in sus, huruie franele.Sa fie din cauza ca intra apa in striatii?
          Chestia asta se intampla doar cand merg pe ploaie.
          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

          Comment


          • ATE-urile scartaie, dupa vreo 5000 km rulaj faceau si la mine cum ai descris, nu deschideam geamu ca ma deranja la ureche
            Dar acum sunt uzate asa pe la jumate nu ma scartaie asa tare, doar finut, chiar placut la ureche, in schimb din cauza prafului scartaie sabotii pe spate.

            Din ce am incercat pana acum, ATE-urile sunt cel mai bun compromis (in sensul bun al cuvantului) intre pret-calitate-durabilitate-eficienta.
            Mai bune decat cele de fabrica pt ca tin mai mult (!) si sunt ceva mai ieftine (neesential) .
            Cele de fabrica au fost inuman de eficiente (nu stiu ce au fost) dar s-au uzat repede, le-am schimbat pe la 25000 km uzate aproape complet, pur si simplu 'muscau' din disc, un control foarte bun la pedala, presiune usoara-franare buna, presiune mai mare (fara sa rup pedala) infigea botu in asfalt.

            Din pacate cele de origine cumparate din reprezentanta (schimbat la un prieten) nu mai sunt la fel de eficiente ca cele din fabrica, asta e clar fie cine ce-a zice.

            Comment


            • Originally posted by Kojak View Post
              Daca voi gasiti vulcanizator care strange prezoanele (de fapt sunt suruburi, nu prezoane) cu cheia dinamometica...io'l infiez.
              deci Auto Soft si inca alte cateva vulcanizari strang doar cu cheia dinamometrica de vreo 4 ani incoace.
              La service culmea nu am vazut asa ceva

              Comment


              • pai da...am descoperit si io de ceva timp autosoftu', unde, intr-adevar strang cu dinamometrica. numai la ei o sa merg.
                la vulcanizarile de cartier n-am vazut asa ceva (dinamometrica) niciodata. greu sa dai si de una care are manometre bune, calibrate, nu toate gunoaiele chinezesti de 2 lei care-ti baga aiurea presiune in roata.
                Last edited by Kojak; 21 July 2014, 18:02.

                Comment


                • Eu am vreo 4000 de km de cand am pus discuri si placute Ate. Pana acum n-am auzit sa scartaie ( poate dupa ce trec de 5k? ). In continuare sunt foarte multumit de franare. Nu exista termen de comparatie cu ce am avut inainte ( discurile de origine cu placute "de origine" ce le-am tinut vreo 25k km).
                  Ceea ce am observat eu e ca fac mult praf placutele. Avand jante de aliaj e foarte evident.
                  Ramane de vazut durabilitatea dar avand in vedere pretul decent (zic eu) dat pe ele chiar nu ma preocupa in mod deosebit aspectul asta.
                  Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                  "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                  Comment


                  • Eu am ~30-35k km cu ele, la inceput scartaiau doar daca le incingeam, de ceva timp au inceput sa scartaie la viteze mici, in special la curbe.

                    Comment


                    • discuri 265

                      Am luat de la cineva de pe forum ceva piese pentru logan van si cand au ajuns am descoperit ca discurile de frana sunt alta marca decat ce mi sa spus, sa zicem ca conteaza mai putin asta, sunt bendix 561345cu diametrul de 265 mm nu de 260, cum am cerut, de van. Credeti ca s-ar putea monta?
                      Inca nu am descoperit daca au si aceeasi distanta intre gauri, ca cele originale.

                      Comment


                      • Cine este acel "cineva" de pe forum?
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • A folosit cineva sau are cineva de aici discuri Rotinger?
                          Ceva pareri ?

                          Comment


                          • citind thread-urile cu discurile de frana si cel cu placutele de frana... am ramas total confuz...
                            prezint obiectul in primul rand: 1 mcv diesel din 2008, 93000 de km, are discurile originale pline... de 259 cel mai probabil; mod de exploatare previzibil, constant.
                            cerinte: o pereche de discuri de compozitie tare (as dori sa ma tina cel putin cat astea oem) impreuna cu placute de compozitie moale (cele de fabrica s-au schimbat undeva la 30000 km), preturile se fie relativ reduse (discuri in jur de 150 de ron buc/placute pana in 100 de ron setul)
                            concluzia dupa ce am citit threadurile... sau dilema: am inteles ca se inclina spre discuri ate cu placute ferodo (fdb845 sau fdb1781). ce model de ate sa comand si apoi fdb-urile 845 inca nu mi-e clar... unde citesc ca-s de compozitie tare, unde ca-s moi, apoi ca fdb1781 sunt mai moi dar sunt undeva la 150 de ron, apoi ca ar fi si model fsl1781 care-i undeva la 60 de ron. am citit ca se utilizeaza combinatia de ate cu fdb845 de cei care au un stil de condus mai agresiv, nu ma deranjeaza, doar sa tina km mentionat.
                            concluzia: recomandati-mi, din experienta(e), o combinatie de discuri (ate/ferodo/trw, cam spre astea inclin)cu un set de placute de frana (aceleasi marci).... asta daca nu v-ati plictisit citind )
                            Last edited by mihai2001; 29 July 2014, 04:10.

                            Comment


                            • ATE + ATE... eu asa merge. piese de origine.

                              Comment


                              • am montat astazi pana la urma discuri ate care erau de fapt ventilate de 259mm si placute la fel ate.... offtopic: am schimbat si amortizoarele de pe spate, am pus monroe pe gaz bitubular... ma tentau sachs-urile, dar nu aveau pe stoc si am optat pana la urma pentru monroe, ptr a fi de la acelasi producator cu cele de pe fata (care sunt originale) si ptr ca au fost disponibile imediat. spre surprinderea mea kayaba cica ar fi peste sachs, eu am zis ca e un noname, nici nu le-am luat in calcul. piese+manopera 920 de ron, daca asteptam pana maine costau 880 de ron.
                                prima impresie: franele sunt in rodaj, la inceput au fost moi, apoi au devenit elastice, dar n-am franat brutal, incerc sa le rodez putin. la suspensie mi se pare mai rigida, dar cred ca sunt si mai atent. in rest sper ca discurile si amortizoarele sa ma tina inca 95000, iar placutele cel putin 30000.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google