TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok,prima poza e cu etrierii de van, daca stii care sunt portetrierii vei intelege despre ce vorbesc
    a doua poza e cu etrierii de ventilate, ultima cu etrierii de pline
    Attached Files
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Ne-om fi luat teapa toti cu suportii de etrier schimbati, mai stii?
      Poate omul s-o gandi la portfuzeta, mai stii?

      Comment


      • Ok, nu am fetisuri cu poze insa mai jos am pus poza masinii, nu dupa site-uri (inteleg ce zici, nu ar trebui sa mearga piesa de pe sis lucas pe sis ATE....teoretic;) )





        @ skd : daca tot esti asa zelos, te referi la orificiile de prindere de pe portfuzeta- sau la portfuzeta cu totul, ca poate nu e la fel peste tot (berlina/mcv/van) "mai stii"?

        Comment


        • In poza ta se vede clar ca ai schimbat etrierii ATE si cu portetrierul aferent.

          Ce ai tu acolo e etrierul ate complet, cu tot cu portetrier.
          Last edited by 827sam; 21 July 2015, 15:45.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Eu ma refer doar la piesa care se prinde in portfuzeta si in care se prinde etrierul.
            Din poze se vede ca ai suport de etrier specific ATE.
            Deci cand ai cumparat etrierii, ai cumparat completi. Adica si suportul.

            Comment


            • E clar, v-a prajit caldura.

              Vorbim aici de 90 de pagini si tot nu ne intelegem

              ATE este sistem complet diferit, s-a folosit la anumite versiuni de MCV/VAN/Pick-up, cu discuri mai groase, cu ventilare spre roata

              TRW/Lucas este sistemul folosit pe berline, aceeasi configuratie din anii 80 incoace.
              La sistemul TRW/Lucas este suficient sa pui portetrierul (calut, falca, etc) potrivit + discul ventilat si gata, ai facut upgrade!

              Daca dupa atata timp ne incurcam in 2 detalii de-astea, degeaba imi bat eu gura cu reglaje fine, etriere multipiston si conversii nebune.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by 827sam View Post
                n-are cum
                cel mai probabil masina a avut accident si a fost reparata cu ce s-a gasit la inedmana; etrierii de discuri pline au poansonat pe ei "lucas", iar cei de ventilate au "trw"
                trebuie sa schimbi portetrierul si etrierul pentru a incapea disc ventilat
                Intr-adevar etrierul are stantat pe el "Lucas" si sunt discuri pline.
                Atasez si doua poze cu discul, ce parere aveti, ar trebui schimbate?
                Attached Files
                Last edited by Mihai.; 22 July 2015, 13:27.

                Comment


                • eu zic ca da, neaparat, dupa cate se vede.
                  cati km au ?

                  Comment


                  • Nu iti pot spune cati km au pentru ca eu am cumparat masina sh la 82.000 km.
                    In prezent are 98.000 km

                    Comment


                    • la ce uzura au si in cazul in care km sunt reali, e posibil sa fie cele de fabrica.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • salutare

                        cine poate sa recomande un magazin de unde putem sa luam discuri+placute originale?
                        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                        Comment


                        • sunt sigur. nimeni nu-i schimba la km astia, daca avea de gand s-o vanda.

                          Comment


                          • brembo cu brembo
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am un logan diesel 2006, euro 3. Ce dimensiune trebuie sa aiba discurile de frana? Stiu doar ca nu sunt ventilate.

                              m-am lamurit intre timp, 259 trebuie sa aiba in diametru.
                              ferodo sunt ok?
                              Last edited by gigiman; 26 August 2015, 09:06. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Mai sus se vorbea ca discurile Ferodo sunt slabe. I-am pus unui amic (1.6 MPI) discuri pline Brembo si placute Ferodo FDB845 si pot sa spun ca are frane beton. Eu folosesc aceleasi placute de frana pe discurile din fabrica. Mult mai multumit decat cu placutele de origine - cred ca erau TRW.
                                Last edited by gabrielg67; 27 August 2015, 11:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google