Asta e, am pus deja discuri Ferodo DDF1502, 165 lei 2 buc. si placute Ferodo FDB845, 64 lei. Vroiam sa iau discuri TRW, dar erau fabricate in China si m-am linistit . Pentru Brembo trebuia sa astept cateva zile, iar discurile mele din fabrica mai aveau 8.2 mm grosime.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by gabrielg67 View PostMai sus se vorbea ca discurile Ferodo sunt slabe. I-am pus unui amic (1.6 MPI) discuri pline Brembo si placute Ferodo FDB845 si pot sa spun ca are frane beton. Eu folosesc aceleasi placute de frana pe discurile din fabrica. Mult mai multumit decat cu placutele de origine - cred ca erau TRW.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postnu sunt cam tari placutele ? mananca discurile si scartaie, din cate am auzit eu.
Comment
-
Eu am montat la 1.6 MPI discuri pline ATE 259x12 si placute tot ATE (la 66.000 km, acum 2 saptamani). Costuri: 117 ron/disc+95 ron placute+75 ron manopera si test de frane.
La testul de franare pe stand am obtinut putere de franare mai mare decat cele din fabrica, Renault, care ar fi costat 500 ron perechea+190 placutele, deci dublu...
Comment
-
Salutari tuturor.
Am un Logan Laureate, 1.5dci, 63kW, din 2009. Masina are 65k km. la bord.
Trebuie sa-i schimb placutele si discurile de frana? Imi puteti recomanda o combinatie buna? Nu vreau ieftinaciuni, dar nici SF-uri. Nu folosesc masina zilnic si nici n-o iau la liniute.
Inca o problema: pierd antigel, iar mecanicii m-au sfatuit sa-i schimb kit-ul de distributie; cica ar fi pompa de apa...ar putea fi alta cauza? Acum am pe masina un kit CONTI, montat acum vreo 2 ani (20k km.). Daca trebuie sa schimb kit-ul, ce marca imi sugerati?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Comment
-
Originally posted by ady_p View PostSalut ! Am si eu un Loganas 1.4 MPI (Ambition). A fost masina de buget, nu aveam cine stie ce bani pe atunci (mai 2005), nici acum nu e cu mult schimbata situatia dar s-a dovedit a fi o masina buna si am de gand sa o mai tin ceva vreme. Intre timp am facut vreo 56.500 Km si vad semne de oboseala la sistemul de franare. Nu e vorba de placute, au fost schimbate de trei ori pana acum, de doua ori cele de origine Dacia care sunt total nesatisfacatoare - parerea mea ... si o data Bosch, garantate 40.000 km si tind sa cred ca e asa deoarece am deja facuti 25 k si nu prea se vede uzura la ele. In schimb, probabil datorita placutelor, discurile s-au subtiat destul de serios. Acum vine intrebarea: stiti cu ce discuri se pot inlocui cele de origine Dacia ?As vrea denumirea exacta, pretul si locul de unde le pot achizitiona. In cei 25 k facuti pana acum frana a tinut perfect si ma gandesc ca si un upgrade al discurilor nu ar strica deloc.
Comment
-
De distributie trebuie sa te atingi doar pentru a identifica sursa pierderii; "vizitare pompa"
Daca pompa e ok, las-o in pace; nu cred in mitul ca, odata tensionata cureaua, in cazul demontarii, trebuie inlocuita. Nu va apucati sa inlocuiti distributia la fiecare revizie, chiar si daca ati castigat banii la loto.
Discurile trebuiesc inspectate; nu se inlocuiesc functie de nr. kilometrilor parcursi.
Toata treaba ar trebui facuta la service totusi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Acidu View PostSalutari tuturor.
Am un Logan Laureate, 1.5dci, 63kW, din 2009. Masina are 65k km. la bord.
Trebuie sa-i schimb placutele si discurile de frana? Imi puteti recomanda o combinatie buna? Nu vreau ieftinaciuni, dar nici SF-uri. Nu folosesc masina zilnic si nici n-o iau la liniute.
Inca o problema: pierd antigel, iar mecanicii m-au sfatuit sa-i schimb kit-ul de distributie; cica ar fi pompa de apa...ar putea fi alta cauza? Acum am pe masina un kit CONTI, montat acum vreo 2 ani (20k km.). Daca trebuie sa schimb kit-ul, ce marca imi sugerati?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Comment
-
Salutare!
Am o intrebare referitoare la sistemul de franare de pe SL 10 Ani. Din fabrica, sistemul pe fata este compus din discuri pline, dupa cum stie toata lumea. Intrebarea este legata de schimbarea discurilor, a ansamblului in general: se poate schimba cu discuri aerate (tot ce tine de asta: etrieri, etc.), care sunt costurile aferente, precum si existenta diferentelor reale (franare, etc.)
Multumesc frumos!Prowd of my new wheels!
Comment
-
Comment