Si eu am o problema cu discurile ventilate de 259x20.7 de la Brembo. Am o pereche care s-au deformat/ovalizat in 20 000km. Imperecheate cu Ferodo FDB 1781.
Am comandat acum ATE, cu aceleasi tip de placute. Sa vedem. Revin cu poze cind le schimb, desi ele arata bine estetic.
Am facut si verificari cu microcomparatorul si nu am bataie pe fata vizibila mai mare de 3 sutimi (acceptat e 7 sutimi). Exista pozibilitatea ca din variatii de duritate ale materialului discului sa existe variatii de grosime a acestuia? Astea nu le pot masura.
A inceput sa e simta initial o bataie in pedala la viteze peste 90km/h. La frinari pe autostrada la 130km/h vibreaza acum toata masina. In oras nu se simte deloc.
Daca mai am problemesi cu ATE si nici cu Zimmerman nu reusesc sa le rezolv incep sa ma uit la altele. (95000km, prima pereche de discuri schimbate, al 3-lea set de placute cu ele)
Am comandat acum ATE, cu aceleasi tip de placute. Sa vedem. Revin cu poze cind le schimb, desi ele arata bine estetic.
Am facut si verificari cu microcomparatorul si nu am bataie pe fata vizibila mai mare de 3 sutimi (acceptat e 7 sutimi). Exista pozibilitatea ca din variatii de duritate ale materialului discului sa existe variatii de grosime a acestuia? Astea nu le pot masura.
A inceput sa e simta initial o bataie in pedala la viteze peste 90km/h. La frinari pe autostrada la 130km/h vibreaza acum toata masina. In oras nu se simte deloc.
Daca mai am problemesi cu ATE si nici cu Zimmerman nu reusesc sa le rezolv incep sa ma uit la altele. (95000km, prima pereche de discuri schimbate, al 3-lea set de placute cu ele)
Comment