TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Ceva pareri despre
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
cu
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
N-am folosit ate niciodata, ma intereseaza, pe langa eficienta, si scartaitul ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Am ATE, discuri si placute, de aproape 20kkm. Inclusiv sabotii, tot ATE, in acelasi timp schimbate. Senzatia este de siguranta la franare, inclusiv in cazuri de urgenta. Se simte cum calca zdravan placuta pe disc, frictiune ok. Nu chitzait la franare doar praf, mult praf. Prefer asa...
De as schimba acum, tot pe combinatia aceasta as mizaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Salut
Am cumparat discuri Febi si placute Bosch.Vreau sa spun ca scrtaiau ca dracu asa ca am achizitionat placute de origine Dacia. Mai scartaie inca dar la franari de la viteze mici, ceva gen in treapta 3 sau 2. Cred ca am facut cea mai mare greseala cand am achizitionat discuri de frana Febi. Pe bune. Nu recomand veci pururi. Cred ca le inlocuiesc cu cele de origine, cat de curand. Alti bani, alta distractie.
Comment
-
Discuri si placute de origine, pentru cine nu doreste sa aiba batai de cap; pentru cei care sunt dispusi sa experimenteze, exista n combinatii.
Probabil anul viitor va trebui sa schimb discurile si implicit placutele; totul de origine.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
-
Dupa rulajul descris mai sus, timp in care am experimentat franari bruste, evident atunci cand situatia mi-a permis, asadar in anumite conditii de siguranta, pot spune ca este o combinatie mult mai buna decat cea de prima echipare.
Sa adaug faptul ca trebuie sa fie si amortizoarele ok (le-am schimbat si pe ele recent), plus opinci bune. Teste facute la viteze diferite, frana fara mila. La franare mangaiata, actioneaza fara sa te bruscheze, obtii ceea ce doresti: doar temperarea, moderarea vitezei.
Sunt o combinatie de incredere, dar subliniez, trebuie acordata atentie deosebita si celorlalte piese care lucreaza activ si in cazul franariiLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Salut Fanez,
iti dau dreptate cu placutele Bosch. Dar nu inteleg faza cu discurile din motivul ca am acum placutele de origine si discuri Febi. Ce dracu ,chiar asa de proaste pot fi? ma refer la compozitie, si alte caracteristici? Sunt nemtesti, am dat si ogroaza de bani pe ele, le-am achizitionat din ungaria, din motive obiective(aici lucrez).
Chiar sunt dezamagit. Pe bune!
Comment
-
Salut Bogdan.
Dupa ce placutele bosch mi-au facut varza discurile originale (din fabrica), am pus discuri si placute Brembo. Am fost destul de multumit de ele. Scartaieturile pot fi si de la etrieri nu numai de la placute sau discuri. Am citit undeva (nu-mi amintesc unde) ca dupa gresarea lor (eclise etc) n-au mai scartait franele.
Comment
Comment