If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gata, mi-am facut damblaua cu franele.
La primavara probabil va urma si schimbul lor, pana atunci stau la relax in magazie.
Nu uitati si de cilindru, pana sa il bagati inpoi in etrier sa-i dati cu putina vaselina pe sub garnitura.
Aici scriu sfaturi, poate unii cunosc, poate altii nu: dupa desfacerea discurilor vechi, sa fie curatate f bine (indicat este cu perie rotativa atasata unei bormasini) zonele de contact, butucul in speta, unde calca discul, sugerez si mangaierea cu vaselina (ceramica, rezistenta la temperaturi ridicate) inclusiv pe cele 2 surubase de mentinere a discului pe butucul.
La urmatoarea demontare a lor veti fi mai relaxati
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
SMie nu imi place flexul, ca idee. Il evit cat pot. Este in top scule producatoare de accidente de munca. Sunt greu controlabile. Chirurgii de la UPU confirma...
Dar peria chiar este ok!
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
NU folositi flexul pentru taiat lemn chiar daca puneti disc special! Din patru oameni despre care stiu ca au folosit asa ceva, toti patru au avut diverse accedentari. Unul dintre ei cu tendoane taiate.
Pentru lemn am drujba pe benzina, flex folosesc de cand ma stiu, pentru taiat fier, slefuit, taiat marmura, piatra ...orice fara lemn.
Orice scula trebuie tratata cu atentie, de cate ori nu ti-ai trosnit vreun deget cu ciocanul ?
Peria aia pe flex face minuni, am curatat la logan tamburii pe spate, au iesit neasteptat de bine.
Pentru impuritatile care se formeaza intre disc si fuzeta este suficient.
Am incercat si eu cu bormasina dar nu ajungi la acelasi rezultat...
Salutare,
Aveti dreptate cu discurile de frana si in special ungerea lor la butucul rotii.Am crezut ca innebunesc pana le-am dat jos, erau coxate cum trebuie. cred ca vechiul proprietar al masinii nu le-a schimbat deloc. Mai stiu si ca vaselina sau spray-ul cuprat mai face minuni de genul daca se foloseste la asa ceva. Si apropo de schimabat bucsi la brate, fac o paranteza, daca vi le faceti voi, folositi fartilor vaselina la suruburi, inspeta la bucsile de la bascula. Pe stanga am fost nevoit sa tai surubul din spate ca sa dau jos bratul si sa inlocuiesc suruburile. Dar faza dura e ca am folosit vechiul bonfaier( cu altceva nu e loc sa bagi, cel putin, eu nu am avut loc de altceva).
respecte,
Am cumparat discuri de frana pt logan dci 85cp. cod 8201464598. reper indicat cf. VIN
Discurile au venit in ambalaj fara suruburi de prindere.
Probabil in urma inlocuirii discurilor de frana trebuie inlocuite si suruburile de fixare
Intrebarea este, aceste suruburi de fixare au dimensiuni / calitati diferite in functie de diametrul / grosimea / codul discului de frana ?
Care suruburi de prindere se potrivesc, ce cod au suruburile de prindere care se potrivesc cu reperul 8201464598
Asta doar daca nu dai cu ce trebuie atunci cand il montezi.
La fel si cu surubelele mici, daca le strangi ca santieristul gospodar, sigur ca nu le mai desfaci. Alea au un cuplu de 15Nm, parca, adica le strangi cu torxul la mana.
in 2011-2012 cand s-a mai pus acel motor de 1.6 euro 5 pe la rumania pe log an1 ph2 erau discuri ventilate pe toate variantele de echipare.
normal ca era alta varianta de franare.
au fost probleme dar multe din cauze exterene.
discuri inchinse, mers la spalatorie , pus presiune. fix pe jante- discuri.
da-mi seria de sasiu si iti povestesc mai multe .
p.s.
bineinteles daca ai incredere in recomandarile mele
si off topic
si eu caut un renault logan cu aceasta motorizare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment