Ti-am raspuns si dincolo. Cu un micrometru.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
-
Nu cumva toate van-urile au abs? ca in cazul asta sigur sunt alte pompe. intreb, nu stiu nimic sigur
Comment
-
-
Exista referinta de pompa de frana de VAN fara ABS. Cea pentru masini cu ABS este facuta de Continental (si ABSul de bosch in mod foarte ciudat?!?!). Niciuna din cele 2 referinte nu seamana cu cele 2 referinte de pompa de frana de berlina. Comparatia e intre un VAN 1,4 si o berlina 1,6 MPI din 2005.
Pentru mine unul ar fi normal sa fie si pompa cu o capacitate mai mare (mai multi cm cubi per cursa) caci in etrierul ATE intra mai mult lichid.
A montat cineva discuri de VAN pe o berlina cu ABS? Probleme cu functionarea acestuia dupa? Ma gandesc ca EBDul va fi o leaca debusolat.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
S-au montat...EBD-ul citeste cateva bancuri si se revergoreaza
Din ce stiu, nimeni din cei care au montat etrierii respectivi nu au pus alta pompa de frana. Ma gandeam eu la un moment dat, am inteles din alte surse ca ar merge de pe la pejo ceva...
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostExista referinta de pompa de frana de VAN fara ABS. Cea pentru masini cu ABS este facuta de Continental (si ABSul de bosch in mod foarte ciudat?!?!). Niciuna din cele 2 referinte nu seamana cu cele 2 referinte de pompa de frana de berlina. Comparatia e intre un VAN 1,4 si o berlina 1,6 MPI din 2005.
Pentru mine unul ar fi normal sa fie si pompa cu o capacitate mai mare (mai multi cm cubi per cursa) caci in etrierul ATE intra mai mult lichid.
A montat cineva discuri de VAN pe o berlina cu ABS? Probleme cu functionarea acestuia dupa? Ma gandesc ca EBDul va fi o leaca debusolat.
in afara ca nu mai tine pedala "sus" fata cum tinea cu franele stock , per total e ok .
Comment
-
gresit spus insuficient , performantele se imbunatatesc , distanta de franare mai mica , abs-ul intra mult mai greu asa cum zicea si colegul de mai sus , se incalzesc mult mai greu etc
mai citeste lumea pe aici si ii duci in eroare.
Comment
-
Nu induc in eroare. In Octombrie dau prin Bucale la un curs. Esti invitatul meu la o sesiune de probe la frane, sa vedem care cedeaza primele. Eu sunt sigur ca nu ale mele
Amu' nu de alta dar stiu cum franeaza un MCV si o berlina cu etrieri de Van si pompa pentru etrierii stock.
Daca tin eu bine minte, dupa o franare de la 180 kmh si inca vre-o 4 din 100 real, fara sa ajut deloc cu motorul (ambreiaj calcat intentionat), masina avea inca frane, ABS-ul lucra ok, fumul iesea din greu din placute. Parca Alessandro era cu mine in masina
Cat de mult poate sa coste o pompa de frana ? Zic ca merita banii daca vrei sa faci treaba pana la capat. Nu-i o avere
Dozajul pedalei este destul de neintuitiv la Logan, pedala are punct de presiune clar dar merge foarte usor, fara ABS pe suprafete alunecoase este dificil de dozat finom. Cand apar etrierii de Van pe pompa stock, pedala merge si mai usor, plus ca prinde mai jos. Asta ajuta doar daca stii sa faci varf calcai, inaltimea la care ajunge pedala de frana este mult mai ''ergonomica''.
Toate-s chestii reale, nu poti spune ca nu-i asa. Nimeni insa nu se incumeta sa-si puna un set de DS2500 si un lichid mai de dai doamne, sa vaza ca rezultatul este chiar mai bun. Daca se mai adauga si un set de protectii pentru discuri, cu aripioara care canalizeaza aer rece peste etrier, disponibil in reteau Renault pentru Logan, nu mai ai nici un stres.
Amu' iar le-am facut capul varza celor indecisisigpic
Comment
-
sa nu crezi acuma ca tu esti singurul care a facut teste la franare.
chiar astept sa facem acele teste , daca tot zici ca vi pe aici.
posibil cu o pompa tot de van sa tina "pedala" mai sus , dar sunt atatia care au configuratia asta pe berlina si nu se plang , ba din contra.
si din cate imi aduc aminte ,la mai toti le tine pedala de frana "sus" .(cred ca doar eu am fost un caz aparte de tine mai "jos") .
Comment
Comment