TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu la fel de sus. Tine sus in contextul presiunii mai reduse pentru acelasi efect.

    Amu' nu trebuie sa uiti ca pe tine te avantajeaza si suspensia mai dura, care nu permite axei fata sa plonjeze juma' de metru la franarea de urgenta.
    sigpic

    Comment


    • Revenind la discuri, la cele sport : Zimmerman perforate sunt ok ? La cele lise Ferodo sau Brembo au pret ok dar cele perforate arata frumos . Si cele Brembo Max sunt interesante dar conform spuselor lui dr_mke dupa un anumit nr de kilometri de condus linistit se umplu santurile alea cu praf de placute si vibreaza la franare si nu e placut sa dai frana totala o data la cateva sute de km doar ca sa se curete.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Sunt ok, exista si BMax perforate, insa ramane aceiasi problema cu placutele.

        Daca vrei perforate musai, as zice sa nu iei BMax si sa pui placutele stock pe ele, ci Zimmerman.

        Indiferent de care pui, perioada de ''breaking in'' nu trebuie igonorata, ci tratata foarte serios.
        sigpic

        Comment


        • La placute ma gandeam sa le cuplez tot cu Ferodo Premier dar 845. Astept sa mai fac niste bani si probabil o sa urmeze ca upgrade .
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Originally posted by CataFOF View Post
            , abs-ul intra mult mai greu asa cum zicea si colegul de mai sus , .
            Eu din asta inteleg ca forta de franare e mai mica si blocheaza roata mai greu. Asta daca s-au schimbat doar franele, nu si anvelopa. Cat timp frana poate bloca roata (provoca interventia ABS) pe un drum aderent, frana e suficient de puternica (factorul limitator e aderenta la sol, nu forta de franare ce poate fi aplicata).
            In alta ordine de idei, am comandat discuri Brembo pline de 260 mm si am deja ferodo FDB 845.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • intrebati l pe userul sorintelehoi cum sta treaba cu placutele ds2500 fie ele montate chiar pe discuri pline cum are el.
              acum o ora ne am intalnit si am discutat pe tema asta.

              clar: o placuta si un lichid bun bat niste frane mai mari

              doctore m ai ametit un pic atunci. sa ma suni cand ajungi la bucale. te duc la o pizza buna

              pot confirma dupa 180-0 si 4 x 100 -0 Brembo PVT, fdb 845 si RBF600 franau identic. nici un semn d aboseala
              Last edited by alessandro; 30 August 2011, 23:16.

              Comment


              • Franele de MCV nu sunt mai mari, doar au etrieri mai puternici. Mai mari ar fi insemnat discuri de diametru mai mare. Sunt mai puternice impreuna cu pompa de frana corecta.

                Mica precizare, la temperaturi scazute iarna, DS2500 nu sunt tocmai ideale in oras
                sigpic

                Comment


                • MCV-urile au si discurile mai mari, daca se poate spune asta avand in vedere diferenta, 260 mm fata de 259 (le excludem pe alea de 238).
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Mcv nu cred ca au discuri mai mari sau etrieri mai puternici, parca doar VAN-urile si Pick-up-ul au discuri de 260 si etrieri mai mari.

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      MCV-urile au si discurile mai mari, daca se poate spune asta avand in vedere diferenta, 260 mm fata de 259 (le excludem pe alea de 238).
                      Lasa ca mi-am luat eu disc brembo plin de 260 mm, sa vezi atunci frane.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Asta-i baiul pe aici, unii cred, altii stiu
                        sigpic

                        Comment


                        • aveti idee daca exista vreo pasta speciala care se pune intre disc si janta astfel incat sa se faca transferul de caldura mai bine ?

                          Comment


                          • Pastă termoconductoare.

                            Comment


                            • Ce-ai ma marcs, te-ai dilit?

                              MCV are etrieri de-aia de VAN pe versiunile peste 100 cai
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • da imi inchipuiam. de care. nu mi spune ca de pasta de procesor ca nu e buna. la 150 200 grade e prajita. discurile ajung la 600 700 grade

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google