TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ham04 View Post
    Normal, e vb de 1 mm in diametru, deci nesemnificativ, iar la grosime au tot 12 mm. Merg fara probleme
    mersi frumos.ma gandeam si eu ca merg dar nu eram sigur

    Comment


    • Originally posted by mitosu View Post
      sunt bune si fsl-urile ,am un prieten cu un symbol si recent a schimbat discurile de frana,a trecut la brembo si a pus fsl-uri frana e foarte buna.

      eu am luat discurile ferodo cu 120 bucata/pret de distribuitor,cand am folosit ferodo.

      mr_k mai bine fdb 1781 decat 845 .
      chiar nu inteleg ce standarde, sau ce asteptari aveti voi incat sa spuneti ca FSL urile sunt bune. mie mi se par imposibile de folosit

      Comment


      • Parerile auzite despre FSL-uri se bat cap in cap. Ca si alea despre FDB-uri.
        O sa vad ce e cu FSL 845, daca nu merge treaba, pun altele.
        Last edited by 77sky; 25 April 2012, 10:30.

        Comment


        • unii sunt multumiti daca pun o frana de la 80 si se opreste masina

          eu sunt multumit sa pun 10 frane si sa inghete masina

          Comment


          • Are dreptate alessandro, daca fdb-urile asa cum sunt laudate, tin perfect si la a10a frana, cu fsl (le am eu pe discuri pline de fabrica) trebuie sa te porti foarte gentil de la a3a, a4a frana in blana, scade semnificativ puterea de franare, insa la un mers decent isi fac treaba foarte bine, pretul reflecta calitatea si sunt macar bune ca nu mananca discurile, sunt moi ca si structura.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Moi m-au si interesat sa fie, ca aveam multe variante de placute. Data viitoare pun ATE-uri, ca placute.
              CU FSL-urile o sa rodez discurile.

              Comment


              • cateodata enervant de moi, am o elasticitate la pedala de frana de n-ai vazut asa ceva, sa rup pedalierul si mai multe nu )
                sa le porti cu placere
                daca nu te dai la ele nu vei simti diferenta la franare
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • cu FDB 845 pedala se tare si foarte tare. cateodata ma surprinde si pe mine.

                  am tot mers zilele trecute cu un Logan cu frane stock. cand m am urcat inapoi la mine si am calcat frana prima data m am urcat pe bord.

                  Comment


                  • Merci Samy.
                    Maine schimb si capetele de bara, asa ca pot sa vad ce si cum. Tin placutele astea maxim 10k apoi le schimb.

                    Comment


                    • la 10 mii nici nu zici ca le-ai rulat, sunt practic noi .
                      Baga lemforder, capete si bielete in 5 sute lei iesi cu directie noua.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Da-alea am si luat. Discurile stock+capetele de bara originale au tinut 85k. Multumitor, zic eu.
                        Un prieten cu un Accord a schimbat capetele de bara la 35k iar discurile de frana la 50k. Hai ca la discuri inteleg, ca o Honda are nevoie de frane.

                        Comment


                        • Mai conteaza si cum conduci, acum un an o cunostinta si-a luat subaru forester, si de mare siguranta ce-avea in el (ca doar avea jeep) lua toate gropile la misto, la revizia de ~20 de mii, directia si bucsaraia fata, noua.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Eu am discuri pline, banuiesc ca 259 sau 260mm si m-am chinuit sa masor discul de pe stanga prin janta. Dupa 33.000km, majoritatea parcursi in Bucuresti, mai au doar 10,5mm grosime cu placutele montate din fabrica pe care scrie ferodo pe ele. Banuiesc ca ar trebui schimbate pentru siguranta mea si a celorlalti?

                            Comment


                            • Teoretic da, acum depinde cum l-ai masurat. Daca ai masurat buza discului, nu e chiar cea mai buna metoda, ca de obicei placutele sapa sub acea margine. Daca ai 10,5 in cap (margine), pe unde calca placutele e posibil sa fie mai putin. Si la mine valoarea e tot la fel, doar ca mai nou cred ca s-a dus si repartitorul, nu prea mai misca la apasarea pedalei de frana acea tija, are un joc mic, inainte era mai mare.

                              Comment


                              • Am masurat cu sublerul unde calca placuta cu ajutorul a 2 moneze de 50 bani dupa care am masurat monedele si am scazut din valoarea mare si anume 14,1-3,6=10,5 , deci ar cam fi cazul sa le schimb. O sa dau rotile jos si am sa masor mai bine ca m-am cam chinuit printre spitele jantei.
                                De ceva vreme e si un fenomen ciudat in momentul cand franez care se simte mai pronuntat la viteze sub 30km/h, am impresia ca ma dau in balansoar, frana am dar ca si cum ar avea o mica parte din disc care nu franeaza lafel de eficient, ce-a mai buna asemanare ar fi ca o roata stramba la bicicleta, pe bucata aia stramba nu tine frana asa bine si "te da in balansoar". Initial am dat vina pe placute dar dupa ce am masurat si discul ma gandesc ca poate fi si de la ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google