TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stanga 11 mm, dreapta vreo 10 mm, problema lor nu e grosimea ci santurile si exfolierile. Iar de mers nu mai merg cu ea de ceva timp.
    Last edited by ham04; 3 July 2012, 18:03.

    Comment


    • Pai grosimea lor este 12mm si minima este 10,5-10,6mm. Eu cand vad discurile mele ca ruginesc dupa fiecare ploaie ma gandesc cam ce soarta au unele care au ruginit la o ploaie si-au stat asa cateva luni.

      Comment


      • Exfolierile nu-s numai din cauza ruginei, ci si datorita temperaturilor mari la franare, sar bucati precum cele dintr-un fier tinut mult timp in foc. Eu am facut abuz de frana, de felul meu nu folosesc frana de motor... in timp s-au adunat, mai ales ca am avut "norocul" si la placute de "soi".
        Suprafata de contact chiar daca rugineste, dupa 2-3 frane se curata, rugina si temperaturile mari isi spun cuvantul in zona unde discul se monteaza pe fuzeta.

        Comment


        • Eu n-am abuzat de mamaligile din fabrica si dupa 30k si 3 ani aveau ceva rugina dar nu se exfolia nimic.

          Comment


          • Am cautat in tot forumul sa vad cine vinde etrieri + suport si nu am gasit pe nimeni o sa mai caut
            Daca ai etrieri de van poti sa pui discuri de 259 mm?
            Sau este musai sa ai de 260 mmm a incercat cineva ????
            Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

            Comment


            • Merge 259 mm pe etrieri VAN, am intrebat si eu, diferenta e la grosimea discului, cel de 259 mm are 20,6 mm grosime, cel de 260 mm are 22 mm grosime, practic e ca si cum ai pleca cu placutele uzate 1,4 mm din start. Colegul Planetara vinde accesorii si piese de origine Dacia si are si etrieri, ia legatura cu el daca vrei.

              Comment


              • Multumesc ham04 o sa iau legatura cu el
                Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  Ma repet: in cca 60k discurile Brembo Easy Check PVT HC au pierdut cca 0.9 mm, timp in care s-au tocit 2 seturi de Ferodo Premier FDB845F, iar acum ruleaza cu Ferodo DS Performance. Discurile OEM, care pana la 28.000 km au rulat cu placutele OEM, apoi au primit un set de Ferodo Premier FDB 845F, au ajuns la 17,2 mm (20,2 mm de noi) la putin peste 60.000 km rulati. In mod clar nu sunt cele mai rezistente la uzura.
                  Calitatea discului conteaza foarte mult, precum si tipul de placuta folosit pentru discul respectiv. Mult prea multa lume neglijeaza rodarea unui disc nou, fapt care influenteaza negativ rezistenta la uzura.
                  problema la discurile mele stock a fost ca sareau bucati de rugina din ele. pe interior unde au ventilatia aproape ca nu mai vedeai canalele pe unde circula aerul. eru obturate.
                  dupa aprox. 30.000, Brembo arata impecabil. doar un strat fin de oxid. ca uzura...insesizabil. rulate numai cu 845 uri

                  asta de acum e ultimul set de placute pe discurile astea. astept sa merg cu masina lu' Lau911 sa vad daca merita BramboMax. ma incanta ideea ca se tocesc placutele mai repede si ca se improspateaza mereu stratul de placuta ce intra in contact cu discul.
                  Last edited by alessandro; 6 July 2012, 12:33.

                  Comment


                  • B-Max nu sunt compatibile cu FDB 845. Musai de folosit DS Performance, DS 2500. Vorbesc din experinta. In plus, un set de placute nu are sanse sa te tina mai mult de 15.000 km cu razatorile alea.
                    Daca totusi te mananca in dos, B-Max-urile mele au fost rulate cca 10.000 km si de atunci se odihnesc in cutie.
                    sigpic

                    Comment


                    • Logan vs Porsche

                      Asa ...ca fapt divers Logan versus Porsche - am pus totusi un disc sport de Logan ca sa dea bine
                      Attached Files
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • As vrea sa schimb si eu discurile de frana , ce parere aveti de cele Klaxcar ?
                        Eu am pus un set pe Solenza , dar nu am apucat sa merg prea mult cu ele ca am vandut-o .
                        Be The One , Not Anyone !

                        Comment


                        • Mai strange niste bani si pune macar niste Ferodo sau Ate, sau cel mai bine Brembo, nu pune din astea low cost ca ai sa injuri mai tarziu.

                          Comment


                          • Multumit de discurile Ferodo cu placute tot Ferodo (chiar de sunt FSL si nu FDB), le-am pus la munca in concediu pe toate autostrazile si pe urcari la munte si s-au descurcat onorabil.

                            Comment


                            • poate pe coborari...la urcare folosesti frana ?

                              Comment


                              • Clar ca daca urci trebuie sa si cobori.

                                Pe urcare ai si portiuni mai drepte urmate de curba brusca, deci trebuie si frana de serviciu, n-ajunge sa te bazezi pe frana de motor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google