If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
53.500 cu discurile de origine; foarte putin uzate, deci nu se pune problema inlocuirii.
Cu ocazia reviziei de ieri, convingerea e ca discurile si placutele de origine sunt o combinatie perfect pentru o masina de strada ca Loganul; pentru pretentiosi exista si alte combinatii .
Uzura nu depaseste 1.5mm; pentru cativa ani, tre' sa uit de discuri.
daca iei un disc din ala si il dai de pamant, cand il iei in mana vei constata ca 1/2 din greutatea lui a ramas jos in rugina scuturata.
cel putin asa a fost la mine. aveau 25.000 in momentul schimbarii
poate mai pune Darksid3 niste poze cu discurile lui de la Logan
Cu ocazia reviziei de ieri, convingerea e ca discurile si placutele de origine sunt o combinatie perfect pentru o masina de strada ca Loganul; pentru pretentiosi exista si alte combinatii .
Uzura nu depaseste 1.5mm; pentru cativa ani, tre' sa uit de discuri.
Daca aveai discuri pline acum erau bune de aruncat la cos.
Eu la 30.000 am avut uzura ta in 32.000km si am vrut sa pun ventilate dar nu mi-a permis bugetul asa ca am pus "cele mai bune" pline ate.
cam ce temperatura atinge un disc de frana respectiv tot ansamblul etrier/portetrier la un mers normal cu frane decente poate si ceva panta coborata ( temperatura pentru un set de discuri ventilate pentru ca banuiesc ca difera de la ventilate la neventilate ), ma intereseaza pentru o intretinere etrieri si vaselina mea merge de la -30 = +150 grade ( maxim ) si pentru ca o am parca nu as mai cumpara alta .
Discul de frana si placutele pot sa depaseasca 600 de grade Celsius in situatii de franari violente si repetate. Practic, franarea inseamna transformarea energiei cinetice in energie termica.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
.................... ma intereseaza pentru o intretinere etrieri si vaselina mea merge de la -30 = +150 grade ( maxim ) si pentru ca o am parca nu as mai cumpara alta .
Te referi la tijele culisante nu?
Nu cred ca e suficient o vaselina de 150 grC.
Mi-a trecut prin fata ochilor ceva vaselina de 300 grC era verde si cam atat imi aduc aminte, cred ca ar fi mai potrivita.
Am si eu o nelamurire .eu avand 1.4 din 2006 discurile sunt neventilate .. nu merge sa pun discuri ventilate ? am auzit ca nu merge pentru ca sunt mai groasa si nu intra in etrier...
aha ok... deci pe etrieri de 1.6 si 1.4 din fablica nu se pot pune discuri ventilate .... difera etrierele de logan 1.4 1.6 de logan dci ? 2006.. am vazut ca cele dci au discuri ventilate..
Pe masurate, discurile de 259mm ale Loganului au ajuns la peste 800 de grade, fiind rosii translucide (cum ii place lui alessandro sa spuna).
~600 de grade Celsius este considerata temperatura de maxima ''fiabilitate''. Pacat insa ca majoritatea placutelor sufera grav de fading sub aceasta temperatura.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment