TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    53.500 cu discurile de origine; foarte putin uzate, deci nu se pune problema inlocuirii.
    Cu ocazia reviziei de ieri, convingerea e ca discurile si placutele de origine sunt o combinatie perfect pentru o masina de strada ca Loganul; pentru pretentiosi exista si alte combinatii .
    Uzura nu depaseste 1.5mm; pentru cativa ani, tre' sa uit de discuri.
    Attached Files
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • daca iei un disc din ala si il dai de pamant, cand il iei in mana vei constata ca 1/2 din greutatea lui a ramas jos in rugina scuturata.
      cel putin asa a fost la mine. aveau 25.000 in momentul schimbarii

      poate mai pune Darksid3 niste poze cu discurile lui de la Logan

      Comment


      • Le gasiti pe paginile din spate
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Cu ocazia reviziei de ieri, convingerea e ca discurile si placutele de origine sunt o combinatie perfect pentru o masina de strada ca Loganul; pentru pretentiosi exista si alte combinatii .
          Uzura nu depaseste 1.5mm; pentru cativa ani, tre' sa uit de discuri.
          Daca aveai discuri pline acum erau bune de aruncat la cos.
          Eu la 30.000 am avut uzura ta in 32.000km si am vrut sa pun ventilate dar nu mi-a permis bugetul asa ca am pus "cele mai bune" pline ate.

          Comment


          • cam ce temperatura atinge un disc de frana respectiv tot ansamblul etrier/portetrier la un mers normal cu frane decente poate si ceva panta coborata ( temperatura pentru un set de discuri ventilate pentru ca banuiesc ca difera de la ventilate la neventilate ), ma intereseaza pentru o intretinere etrieri si vaselina mea merge de la -30 = +150 grade ( maxim ) si pentru ca o am parca nu as mai cumpara alta .

            Comment


            • Discul de frana si placutele pot sa depaseasca 600 de grade Celsius in situatii de franari violente si repetate. Practic, franarea inseamna transformarea energiei cinetice in energie termica.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by tirum76 View Post
                .................... ma intereseaza pentru o intretinere etrieri si vaselina mea merge de la -30 = +150 grade ( maxim ) si pentru ca o am parca nu as mai cumpara alta .
                Te referi la tijele culisante nu?
                Nu cred ca e suficient o vaselina de 150 grC.
                Mi-a trecut prin fata ochilor ceva vaselina de 300 grC era verde si cam atat imi aduc aminte, cred ca ar fi mai potrivita.

                Comment


                • Am si eu o nelamurire .eu avand 1.4 din 2006 discurile sunt neventilate .. nu merge sa pun discuri ventilate ? am auzit ca nu merge pentru ca sunt mai groasa si nu intra in etrier...

                  Comment


                  • Numai daca schimbi si ertierii odata cu discurile.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • aha ok... deci pe etrieri de 1.6 si 1.4 din fablica nu se pot pune discuri ventilate .... difera etrierele de logan 1.4 1.6 de logan dci ? 2006.. am vazut ca cele dci au discuri ventilate..

                      Comment


                      • Si pe berlina 16v, VAN, MCV, sunt tot discuri ventilate.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Atentie, discurile de VAN nu intra in etrierii de berlina.

                          Invers...discuri de berlina in etrieri de Van, se poate...si din punctul meu de vedere chiar se potrivesc mai bine decat discurile de VAN

                          Comment


                          • Are u sure? e doar 1mm dif in diametru. mie mi s-a parut ca ar avea loc.
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu doar grosimea este problema. Din cauza offset ului si a grosimii nu intra.
                              Am incercat...nu merge ! Sunt foarte sigur. Discul atinge in portetrier

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • Pe masurate, discurile de 259mm ale Loganului au ajuns la peste 800 de grade, fiind rosii translucide (cum ii place lui alessandro sa spuna).

                                ~600 de grade Celsius este considerata temperatura de maxima ''fiabilitate''. Pacat insa ca majoritatea placutelor sufera grav de fading sub aceasta temperatura.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google