If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...........
Ferodo vs trw vs brembo ?
.....................
TRW pt ca asta am pe masina )
Mai bune ca cele de fabrica si cel putin teoretic prin prisma pretului sa zicem ca sunt mai bune si ca Brembo pline, pt ca sunt mai scumte, practic nu stiu.
Ca sa fie clar pentru toata lumea, ca vad ca aveti probleme (unii) cu treaba asta :
Lichidul de frana se schimba la 2 ani sau aprox 60 000 km (care interval se termina primul)
Cand demontezi un etrier, in mod evident curge lichid de frana. Daca nu ai schimbat lichidul de frana pana atunci, este cazul sa faci operatiunea asta, daca tot ai ocazia.
Din experienta proprie, cea mai buna metoda de schimbare a lichidului si aerisire a instalatiei este cea cu amicul care apasa pedala.
Nu folositi lichid de frana dubios, folositi DOT4 de la ATE, Ferodo, Motul, etc. Nu costa deloc mult in comparatie cu lichidul 2+2 sau Winny, pe care le gasiti in supermarketurile obosite.
@dsign
Spuneai mai sus ca cea mai buna metoda de a schimba lichidul si aerisire a instalatiei este cea cu amicul care apasa pedala. Intrebare : cu motorul pornit sau nu si daca aceasta metoda se aplica si modelelor cu ABS sau nu ? Multumesc.
Intr-adevar, in principiu 2 ani sau 60.000 km, dar ATE SL6 se cam face praf in 8-12 luni, multiple experiente proprii, pe 2 Loganuri, unul fiind condus ''de la moara pan' la gara''.
Cel mai corect se recolteaza proba de lichid de la un aerisitor si se testeaza cu scula avizata, vis a vis de continutul in apa, ca asta-l omoara de fapt.
Baiul este ca mare parte nu-l schimba pentru ca le-a spus Dorel ca nu se inlocuieste, doar se completeaza, la fel ca si lichidul de servodirectie, par example.
Confirm metoda lui Dsign, eu am facut pe masina cu ABS si motor oprit (e usoara pedala cu aerisitorul desfacut) si nu au fost probleme. Si cu contact luat, sa nu fie alimentat ABSul.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Confirm si eu, cu motorul oprit, nu este nevoie de motor pornit pt asta.
Pt ABS exista procedeu de purjare in echipamentul de diagnoza computerizata, se face doar la nevoie (cand se inlocuiesc conducte adiacente sau chiar unitatea ABS)
Discurilor de van li se polizeaza buza pe margine cand apare de la uzura?
Exista un huruit "tehnologic" la discurile de van la franare usoara? La viteza nu apare dar sub 30km/h cand vreau sa opresc huruie. Si face asa de cand le-am pus de noi. Am vazut ca la unele seturi de placute, in speta ATE exista niste tablite. Sunt acele tablite anti zgomot? Eu nu le am pe masina.
La etrierii de VAN exista niste arcuri anti vibratie, sub forma de sarme care tin etrierul apasat deasupra suportului de etrier. Alte tablite nu exista.
Da, e normal sa huruie un pic la franare usoara, de la viteza mica, mai ales daca acele arcuri sunt uzate (in mod normal se schimba la fiecare set nou de placute)
Buna.Am un logan 1.4 an 2007 luna octombrie,si nu stiu ce discuri de frana am.Mentionez ca am 150000 cu ele si sant foarte multumit de ele .sant cele cu care a venit masina din fabrica.Nu stiu ce dimensiune si ce firma sant.Ma puteti ajuta?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment