Eu nu am zis ca Ferodo pline sunt bune. Eu am zis ca ventilatele sunt neasteptat de bune.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by 827sam View PostCa si atunci cand am expus prima data problema pun ovalizarea pe seama calitatii de mana a15a a discurilor ferodo pline vandute de daciashop. Acelasi lucru si la alti colegi de forum, dupa 10 mii km le joaca volanul in stil barbar. Aceeasi problema si la matteo cu brembo ventilate tot de la daciashop, i s-au ovalizat.
Nu-i iau apararea colegului si bunului prieten Sorin, insa nu Daciashop produce piesele respective. Voi, utilizatorii, aveti posibilitatea de a alege dintre cateva variante propuse, iar acum, prin feedbackul vostru, renuntam la a mai cumpara acele discuri, atat noi comerciantii cat si voi, clientii.
Matheo a avut alte probleme, nu din discuri ii batea volanul. Iar discurile lui Matheo erau de la Brembo, nu de la Daciashop ;) Cu acelasi model am mers cativa ani buni, am schimbat 2 perechi, iar daca vine cineva si-mi spune ca nu abuzez de frane, il bat de se c..ca pe el
Comment
-
Originally posted by gabrielg67 View PostSi eu sunt de aceeasi parere. Cred ca discurile se ovalizeaza doar daca le încingi puternic si treci cu rotile printr-o baltoaca mai zdrvana.
Einstein, spune-mi te rog, s-a simtit o îmbunatatire fata de echiparea stoc?
La franari normale tot aia e, insa piesele luate de la augsburg au fost mai ieftine decat alea de origine din reprezentanta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Santurile acelea sunt rezultatul unei compozitii dubioase a placutelor de frana si datorita "atentiei" pe care o ofera mecanicul sistemului de franare atunci cand mergi la revizie.
Revizia nu inseamna neaparat doar schimb de ulei si filtre. Revizia se face anual sau la un anumit numar de km pentru a verifica starea generala a masinii : sisteme de siguranta, confort, etc.
Mai exact, la fiecare revizie mecanicul trebuie sa desfaca etrierii de frana, sa curete placutele, sa greseze axele glisoare si suprafetele pe care se sprijina placutele, sa stabileasca gradul de uzura al placutelor si a discurilor si sa aproximeze un rulaj pana la depasirea cotelor de uzura ale acestora.
Daca mergi la revizie si mecanicul trage de roti repede si apoi schimba uleiul si 2 filtre, atunci e normal sa apara santuri pe disc!
Comment
-
-
Pe langa asta, strangerea excesiva (si neuniforma) a rotilor constituie cauza No_1 de ovalizare a discurilor, dupa umila mea parere.
ATE pe care le am acum, desi sunt ''made in China'', au rezistat la multe tampenii, printre care Grossglockner cot la cot cu o Alfa 147 TS, a carui proprietar are porecla ''bleifuss'', pe romenste ''picior de plumb'', diverse raliuri, etc, samd.
Nici macar discurile de uzina nu le-am futat decat pe finalul vietii, cand erau deja sub 17.2 mm grosime.
Rotile se strang insa la dinamometrica.Last edited by dr_mke; 8 November 2013, 22:52.sigpic
Comment
-
Originally posted by juann View PostAm facut reviziile numai la reprezentanta cit a fost masina in garantie si credema ca niciodata nu au desfacut etrierii.
Probabil ca nu s-au obosit, dar ti-au scris cati mm mai au placutele de frana si ti-au facturat verificarea.
Pune niste poze cu discurile. Ce ti-e iti pare grav poate e pur si simplu normal la niste discuri moi cum sunt cele de uzina. Nu cred ca cei de la Caremil scapau ei ocazia sa-ti recomande schimbarea discurilor.Last edited by mr.K; 9 November 2013, 22:34.
Comment
-
se poate pune o notita tehnica de la dacia ptr modelul logan in special, unde scrie de strangerea rotilor cu cheia dinamometrica?
multumesc mult
q u o t e dr_mke
Originally posted by dr_mke View PostRotile se strang insa la dinamometrica.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostMecanicii de la service folosesc pistolul pneumatic. Strang de crapa prezoanele.
Intrebam ca sa pot sta cu paru pe aia care strang roti la pistol, sa le zic cuplul daN/m cu cat sa stranga la dinamometrica, nu de alta
Comment
Comment