TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am zis ca Ferodo pline sunt bune. Eu am zis ca ventilatele sunt neasteptat de bune.

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      Ca si atunci cand am expus prima data problema pun ovalizarea pe seama calitatii de mana a15a a discurilor ferodo pline vandute de daciashop. Acelasi lucru si la alti colegi de forum, dupa 10 mii km le joaca volanul in stil barbar. Aceeasi problema si la matteo cu brembo ventilate tot de la daciashop, i s-au ovalizat.
      Discurile sunt de la Ferodo, nu de la Daciashop.

      Nu-i iau apararea colegului si bunului prieten Sorin, insa nu Daciashop produce piesele respective. Voi, utilizatorii, aveti posibilitatea de a alege dintre cateva variante propuse, iar acum, prin feedbackul vostru, renuntam la a mai cumpara acele discuri, atat noi comerciantii cat si voi, clientii.

      Matheo a avut alte probleme, nu din discuri ii batea volanul. Iar discurile lui Matheo erau de la Brembo, nu de la Daciashop ;) Cu acelasi model am mers cativa ani buni, am schimbat 2 perechi, iar daca vine cineva si-mi spune ca nu abuzez de frane, il bat de se c..ca pe el
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • De la Daciashop sa nu, discurile Ferodo pline imi par mai bune decat alea de uzina.
        Ca nu se potrivesc cu placutele FDB845, poate. Exista si placute mai moi. Cu FSL845 se potrivesc multumitor, urmeaza sa vad cu FDB1781.

        Comment


        • Originally posted by gabrielg67 View Post
          Si eu sunt de aceeasi parere. Cred ca discurile se ovalizeaza doar daca le încingi puternic si treci cu rotile printr-o baltoaca mai zdrvana.
          Einstein, spune-mi te rog, s-a simtit o îmbunatatire fata de echiparea stoc?
          Sincer sa fiu nu am simtit nimic in plus. E drept, eu nu incing franele, fac frana de motor si pe drum drept la 60 la ora une permite traficul iar daca cobor dealu negru incerc sa aleg o treapta de viteza care permite coborarea fara sa calc frana in afara de vreo curba deosebit de stransa.
          La franari normale tot aia e, insa piesele luate de la augsburg au fost mai ieftine decat alea de origine din reprezentanta.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Am discurile de frina originale neventilate la fel si placutele de frina . Problema e ca la 40.000 km discurile sunt uzate neuniform atit pe fata cit si spate iar placutele sunt uzate pe jumatate.

            Este normal sa se intimple asta?

            Comment


            • Ce intelegi prin uzate neuniform? santuri concentrice pe disc?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Exact....santuri

                Comment


                • Santurile acelea sunt rezultatul unei compozitii dubioase a placutelor de frana si datorita "atentiei" pe care o ofera mecanicul sistemului de franare atunci cand mergi la revizie.

                  Revizia nu inseamna neaparat doar schimb de ulei si filtre. Revizia se face anual sau la un anumit numar de km pentru a verifica starea generala a masinii : sisteme de siguranta, confort, etc.

                  Mai exact, la fiecare revizie mecanicul trebuie sa desfaca etrierii de frana, sa curete placutele, sa greseze axele glisoare si suprafetele pe care se sprijina placutele, sa stabileasca gradul de uzura al placutelor si a discurilor si sa aproximeze un rulaj pana la depasirea cotelor de uzura ale acestora.

                  Daca mergi la revizie si mecanicul trage de roti repede si apoi schimba uleiul si 2 filtre, atunci e normal sa apara santuri pe disc!
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Am facut reviziile numai la reprezentanta cit a fost masina in garantie si credema ca niciodata nu au desfacut etrierii.

                    Comment


                    • Este exact ceea ce vroiam sa subliniez
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Pe langa asta, strangerea excesiva (si neuniforma) a rotilor constituie cauza No_1 de ovalizare a discurilor, dupa umila mea parere.

                        ATE pe care le am acum, desi sunt ''made in China'', au rezistat la multe tampenii, printre care Grossglockner cot la cot cu o Alfa 147 TS, a carui proprietar are porecla ''bleifuss'', pe romenste ''picior de plumb'', diverse raliuri, etc, samd.

                        Nici macar discurile de uzina nu le-am futat decat pe finalul vietii, cand erau deja sub 17.2 mm grosime.

                        Rotile se strang insa la dinamometrica.
                        Last edited by dr_mke; 8 November 2013, 22:52.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by juann View Post
                          Am facut reviziile numai la reprezentanta cit a fost masina in garantie si credema ca niciodata nu au desfacut etrierii.
                          La Caremil nu stai langa masina, asa ca nu poti sti sigur ca au desfacut sau nu etrierii.
                          Probabil ca nu s-au obosit, dar ti-au scris cati mm mai au placutele de frana si ti-au facturat verificarea.
                          Pune niste poze cu discurile. Ce ti-e iti pare grav poate e pur si simplu normal la niste discuri moi cum sunt cele de uzina. Nu cred ca cei de la Caremil scapau ei ocazia sa-ti recomande schimbarea discurilor.
                          Last edited by mr.K; 9 November 2013, 22:34.

                          Comment


                          • se poate pune o notita tehnica de la dacia ptr modelul logan in special, unde scrie de strangerea rotilor cu cheia dinamometrica?
                            multumesc mult

                            q u o t e dr_mke
                            Originally posted by dr_mke View Post
                            Rotile se strang insa la dinamometrica.
                            Last edited by Leo0608; 9 November 2013, 23:14. Reason: Automerged Doublepost
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • Mecanicii de la service folosesc pistolul pneumatic. Strang de crapa prezoanele. Ii doare-n papadie ca iti rupi mana sa desfaci dupa aia cu cheia in cruce, ca daca pui coarba de la cric la lucru e pierdere de vreme.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Mecanicii de la service folosesc pistolul pneumatic. Strang de crapa prezoanele.
                                stiu asta si la vulcanizari.Am patit la o masina care nu era a mea intr-o seara sa o stranga de a inebunit unu la o vulcanizare, si fix dupa 2 zile roata care o inlocuise nea caisa nu se mai putea desfacea si s-au chinuit ailalti cu pistoale si chei + ciocane.
                                Intrebam ca sa pot sta cu paru pe aia care strang roti la pistol, sa le zic cuplul daN/m cu cat sa stranga la dinamometrica, nu de alta
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google