pentru ca este acelasi placebo ca la corpul clapeta marit. nu mai apesi atat de tare pe pedala. confort la condus. oricum gumele 185 65 15 sunt cu mult surclasate de franele stock. cu van doar le surclasezi mai repede apasand mai usor pe pedala. iarna e si mai naspa. obstacol in fata frana pana in compartimentul motor, volanul stanga masina se duce dreapta, ce control ce dozaj
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by razvanamza View Postsi la mine a fost la fel. exceptand juma' de service ce admira grozavia (dacoserv salaj). franarea fata a iesit mult peste medie. spatele cam la limita. la care nenea imi spune ca nici prestige-ul nu are frane asa buneNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
eu pana acum nu am auzit nici unu care a schimbat franele sa zica, ca nu sunt bune... ci au comentat doar aia care nu au...
in fine... masina fiecariula franele fiecaruia si banii fiecaruia...
e deranjant faptul ca aia care nu au o tin pe a lor ca nu sunt bune/eficiente/s.a.m.d... oare de ce au fost montate pe van... degeaba???"when I grow up,sigpic I want to be a VDE"
Comment
-
Inainte sa postezi, nu era mai simplu sa citesti anumite posturi de pe ultimele pagini sa vezi ce si cum ? Nu de alta dar sunt pline de argumente logice, trebuie minime cunostinte de fizica sa le intelegi. Nu trebuie neaparat sa incerci ceva ca sa iti dai seama de ce este evident.
PS - pe VAN difera tot sistemul de franare (nu doar etrier, disc si placuta), difera repartitia maselor si asa mai departe.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Eu zic doar atat: aceeasi presiune din circuitul de franare, exercitata pe o suprafata mai mare (vezi pistonasul de la etrierul de VAN) = forta mai mare. E ca la cricul hidraulic. Deci apesi la fel pe pedala, si efectul e altul pe un disc care are mai multe diferente nu numai acel mm de la diametru. Daca etrierii de van pe care ii montati sunt gripati ca au stat in ploaie prin vreo curte luni de zile si lichidul de frana folosit e vechi rezultatele pot fi mai proaste ca la frana de fabrica.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Comment
-
semnificativ pe naiba. 1 sau 2mm in plus pe diametru. adica stock au vreo 38 parca, si astia 40mm. dar se simt la loganul nostru usurel ca o pana, e posibil ca spatele sa franeze suficient si cu "tamburasii"(ce-mi place cum suna) stock. am avut iarna trecuta un reglaj ceva mai indraznet, si era foarte "tail happy" pe gheata. asa ca am mai dat indarat piulita un pic. zilele astea merg la ITP sa vad ce mai pot placutele astea. Atat ele, cat si etrierii, eu deja mai mult de doi ani fara nici o schimbare, decat de lichid frane si garnituri pistonase. i s-a parut unui bun prieten mecanic o mica diferenta intre stanga si dreapta si m-a chemat la schimb. lichidul de frana este Ate dot 4, cutie albastra metalica. placutele si etrierii erau aproape noi cand le-am montat.
Comment
-
Daca maresti forta de franare pe fata si pe spate o lasi la fel, Distributia o sa fie mai mult spre fata. ceea ce e minunat pentru stabilitate (aia are se simte imediat) dar prost pentru deceleratie (fata tinde sa blocheze repede, soferul elibereaza pedala si astfel nu exploateaza decat foarte putin din aderenta pe spate). Si uite asa ajungi sa ai deceleratie totala (aia care nu se simte de la volan asa evident) mai mica decat cu franele standard si distante de franare mai lungi dar te lauzi pe forum ca ai frane beton.
razvanamza, ce anvelope folosesti?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
185 65 15 are . michelin parca
nu contesta nimeni ca etrierii de van nu sunt mai bun decat de berlina. sunt fara discutii. dar tot timpul va exista un dezechilibru pentru ca este mare diferenta intre etrier si tambur. franele spate de van sunt imense si pompa este mai mare.
ma gandesc cum mai merge franarea cu stangul in cazul asta. intrii tare in viraj masina subvireaza accelaratie in podea si calci frana. in mod normal masina ar trebui sa corecteze caracterul subvirator sa aibe tendinta de rotire in jurul axei. cu frane dezechilibrate risti sa musti din bordura sau mai rauLast edited by alessandro; 15 September 2011, 11:34.
Comment
-
Sa nu intram pe teritoriu minat. Rotile din fata au de lucru cu viratul, si franatul. Mentinerea unei oarecare presiuni pe frana in perioada de initiere a virarii poate ajuta uneori. Franare insa cu scopul de a corecta subvirarea ? Doar daca vrei sa accentuezi si mai mult fenomenul.
Pierderea fortei de franare pe spate conteaza mult, desi la prima vedere nu pare.sigpic
Comment
Comment