TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tirum76 View Post
    discurile mele pline si originale au fantastica dimensiune in grosime de 9,2 mm , trebuiesc schimbate luni comand de pe daciashop ceva trw ventilat , eu avand discuri pline si 93400 km cu masina facuti din 2005. ce fac cu placutele de frana sunt de origine luate din magazin si au vreo 10.000 km maxim le pun pe noile discuri ori cumpar si placute noi si pe cele vechi le pun la urmatorul schimb .
    stii ca trebuie sa schimbi si etrierii nu ?

    Comment


    • etrieri ai am cumparati de vreun an si ceva . acum caut un imbus de 9 mm pentru a desface pistonul de pe etrierul meu de neventilat si montat la fel pe etrierul ventilat ( acesta nefiind folosit de cam mult timp cred ca este un pic ruginit si blocat si trebuie curatat + garnituri noi .... ) din ceva masuratori am vazut ca se potriveste pistonul adica este acelasi si la ventilate si la neventilate.
      am recitit tot threadu si sunt putin in dubiu cu discurile ventilate inca oscilez intre ferodo( 110 lei cred ca bucata ) si trw (150 lei ) eu optez spre trw + placute de origine cumparate din magazin

      Comment


      • Ferodo sunt mai bune. de obicei nu fac recomandari fara sa fi incercat ceva ( discuri TRW). acum am discuri si placute de la Ferodo

        de TRW m am lecuit. sa nu mai aud. am avut placute de la ei si sunt foarte nasoale. apasam temeinic pe frana entru a obtine efectul care il obtin cu Ferodo doar sprijinind piciorul pe pedala.

        poti merge pe discuri Ferodo si placute TRW sau Ferodo FDB 1781 / Termoquiet sau FDB 845 care au cea mai buna eficienta dar scartaie.

        Comment


        • Bad_hrc discurile mele sunt la minim 17.7mm,dar plăcute mai am pentru aproximativ 5000 km .

          Comment


          • azi am comandat de pe daciashop discurite ferodo premier , maine le primesc si am luat din magazin placute de frana de origine (cred ca trw) . comparativ cu cele pe care le am pe masina nu au atat de mult metal in ele cel putin ce se vede cu ochiu liber la prima vedere tin sa cred ca sunt putin mai moi . sper ca noile frane sa fie in mintile lor le fac un test atunci cand voi schimba si lichidul de frana am sa revin cu detalii dpa ce o sa am ambele piese in mana ceva coduri stantate pe ele , momentan placutele sunt in masina si afara ploua tare .

            azi am facut mutarea am bagat discurile ventilate si niu noute + plautele de origine . am facut ceva km cu masina am franat usor fara sa se aprinda becul stop de pe luneta . luna viitoare am sa iau un litru de ulei bun si un set de placute frana spate si maduc la servis sa fac schimbul si pe spate daca este nevoie si sa fac si schimb de ulei .
            despre frane nu pot spune nimic franeaza in parametri atat cat poti frana la 30 lm/ora usor in oras , pedaua zic ca tine bine . am sa fac un test dar mai tarziu sa vad cum franeaza am sa urc pina la baraj la siriu si la coborare am sa fac teste .
            Last edited by tirum76; 30 October 2012, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Sunt super curios ce placute de frana ai pe spate )
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by tirum76 View Post
                ...am facut ceva km cu masina am franat usor fara sa se aprinda becul stop de pe luneta.
                Vezi ca al treilea stop (cel de la luneta) se aprinde odata cu celelalte stopuri, daca tu apesi frana si nu se aprinde stopul la cea mai mica apasare a pedalei trebuie reglat contactorul acela. Unii s-au trezit cu masina lovita in spate din cauza ca acel contactor era reglat aiurea, stopurile se aprindeau foarte tarziu, chiar deloc daca nu se frana mai tare. Si eu era sa mi-o iau la o trecere de pietoni, dar dupa ce a urlat ala la mine ca am masina noua fara stopuri primul lucru care l-am facut cand am ajuns acasa a fost sa reglez contactorul buclucas.

                Sent from my GT-I9070 using Forum Runner

                Comment


                • Originally posted by dsign View Post
                  Sunt super curios ce placute de frana ai pe spate )
                  Bag seama ca nu le comanda de la voi ))
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • scuze meseriasilor am gresit si in loc de saboti am spus placute , mare vrajeala .

                    pentru contactorul acela de unde se regleaza ?

                    Comment


                    • Trage de partea mobila a contactorului spre afara,daca vrei sa-l demontezi de la pedala,bagi mana dupa el(il dibui usor) si rotesti spre stg circa 1/2 tura si iese,apoi tragi de partea mobila spre exterior(in interior are o tablita care-i regleaza cursa),il bagi la loc rotind spre dr si asta-i tot.Vezi sa nu uiti de mufa electrica.Cand il bagi la loc vezi sa tii pedala de frana apasata cu o mana ca intra mai usor contactorul.
                      Sper ca m-am exprimat destul de clar.
                      O zi buna.
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • Uite de la cristi tutorial http://www.tutorialelogan.ro/2011/03...-de-frana.html

                        Comment


                        • multumesc , am vazut si maine daca se incalzeste un pic ma apuc de treaba.

                          afara ploua , si e tare naspa sa umblu acolo , am vazut si filmarea si am aruncat si un ochi asa scurt . cand am schimbat etrierii a curs ceva lichid de frana , cu ce sa dau pe etrieri ca sa curat de lichid si astfel sa urmaresc daca am scurgeri pe undeva
                          Last edited by tirum76; 1 November 2012, 20:11. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Banuiesc ca ce-a mai buna solutie este un "spray pentru frane".

                            Comment


                            • Cea mai buna solutie de spalat lichidul de frana de pe diverse suprafete este APA.
                              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                              Comment


                              • Daca e proaspat merge si cu o carpa uscata. Mai rau e daca a ajuns lichid de frana pe vopsea, din cate stiu eu o ataca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google