Asa este o ataca,de aceea e bine ca dupa o operatie care implica scurgeri de lichid de frana sa se clateasca locul bine cu apa.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by adyprico View PostSalutare,
Ce vaselina de temperatura ridicata imi recomandati si de unde o iau, ca vreau sa o folosesc ca sa gresez in zona discului.
MultumescOriginally posted by IancuMIC View PostUnde anume vrei sa gresezi si mai cu seama ce, "in zona discului"?
Comment
-
Parerea mea e ca suprafata fuzetei peste care vine discul de frana cat si suprafata discului de frana peste care se aseaza janta trebuie sa fie curatate pana la luciul metalic si atat, fara sa se dea cu vreun agent de gresare. Suprafata respectiva este una de frictiune, legand intre ele cele 3 elemente (fuzeta, disc si janta) prin strangerea prezonului. Nu cred ca e tocmai bine sa alunece una pe alta pentru ca intr-un final forta sa ajunga in mare parte pe prezoane.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Sincer nu m-am gandit la treaba asta, dar asa este. La mine dupa 3 ani au iesit greu discurile de pe fuzeta, era ceva rugina acolo.
Originally posted by micutzu666 View PostCe combinatie de discuri placute recomandati?Sa spunem ceva mai bun,dar nu cele mai scumpe..
@micutzu666, ce-a mai ieftina varianta ar fi placute ferodo fdb845 si discuri ferodo sau brembo. Ar mai fi discuri si placute ate (eu am asa si sunt multumit de frana chiar daca lichidul de frana are aproape 4 ani, dar nu am facut teste cum zice alessandro sa tina 3 frane de la 100km/h la 0). Din ce am inteles discurile brembo sunt mai dure.
Comment
-
Originally posted by 827sam View PostParerea mea e ca suprafata fuzetei peste care vine discul de frana cat si suprafata discului de frana peste care se aseaza janta trebuie sa fie curatate pana la luciul metalic si atat, fara sa se dea cu vreun agent de gresare. Suprafata respectiva este una de frictiune, legand intre ele cele 3 elemente (fuzeta, disc si janta) prin strangerea prezonului. Nu cred ca e tocmai bine sa alunece una pe alta pentru ca intr-un final forta sa ajunga in mare parte pe prezoane.
Destul de gresita abordarea dpmdv. Se da cu o solutie de tip "antiseize", adica antiblocaj, intre disc si butuc. De obicei, aceasta este o unsoare cu cupru sau cu aluminiu, nu orice tip de vaselina.
Motivul este acela ca suprafata butucului nu trebuie sa fie afectata de rugina ce apare in urma actiunii agentilor corozivi, deoarece aceasta se poate deforma, rezultand apoi vibratii nedorite la volan. Am vazut destul de multe discuri la care nu s-a umblat 3-4 ani, s-au "ars", iar dupa demontare butucul arata ca dracu. S-a curatat butucul bine dupa care s-a inlocuit, suprafata lui nemaifiind plana.
Comment
-
Comment
Comment