TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa este o ataca,de aceea e bine ca dupa o operatie care implica scurgeri de lichid de frana sa se clateasca locul bine cu apa.
    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

    Comment


    • azi am verificat furtunele restrans un pic asa la mana" la cuplu" , bagat spray de frana la greu , totul curat si nou ca din fabrica.

      Comment


      • Salutare,

        Ce vaselina de temperatura ridicata imi recomandati si de unde o iau, ca vreau sa o folosesc ca sa gresez in zona discului.

        Multumesc

        Comment


        • Unde anume vrei sa gresezi si mai cu seama ce, "in zona discului"?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Ce combinatie de discuri placute recomandati?Sa spunem ceva mai bun,dar nu cele mai scumpe..
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • EBC GreenStuff + EBC ultimax
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by adyprico View Post
                Salutare,

                Ce vaselina de temperatura ridicata imi recomandati si de unde o iau, ca vreau sa o folosesc ca sa gresez in zona discului.

                Multumesc
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Unde anume vrei sa gresezi si mai cu seama ce, "in zona discului"?
                Banuiesc ca vrea sa schimbe discurile si sa greseze zona de contact dintre fuzeta si noul disc. Eu doar am curatat cu peria de sarma, cred ca ar fi fost bine sa ung cu putina vasilina dar nu mi-a dat prin cap

                Comment


                • Parerea mea e ca suprafata fuzetei peste care vine discul de frana cat si suprafata discului de frana peste care se aseaza janta trebuie sa fie curatate pana la luciul metalic si atat, fara sa se dea cu vreun agent de gresare. Suprafata respectiva este una de frictiune, legand intre ele cele 3 elemente (fuzeta, disc si janta) prin strangerea prezonului. Nu cred ca e tocmai bine sa alunece una pe alta pentru ca intr-un final forta sa ajunga in mare parte pe prezoane.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Sincer nu m-am gandit la treaba asta, dar asa este. La mine dupa 3 ani au iesit greu discurile de pe fuzeta, era ceva rugina acolo.

                    Originally posted by micutzu666 View Post
                    Ce combinatie de discuri placute recomandati?Sa spunem ceva mai bun,dar nu cele mai scumpe..
                    @yrman, omu a intrebat ce-a mai buna combinatie de placute si discuri de buget si tu i-ai recomandat frane de 1500+ lei

                    @micutzu666, ce-a mai ieftina varianta ar fi placute ferodo fdb845 si discuri ferodo sau brembo. Ar mai fi discuri si placute ate (eu am asa si sunt multumit de frana chiar daca lichidul de frana are aproape 4 ani, dar nu am facut teste cum zice alessandro sa tina 3 frane de la 100km/h la 0). Din ce am inteles discurile brembo sunt mai dure.

                    Comment


                    • Da da,mai bune dar totusi nu de 1500
                      Ms bad,cred ca raman pe ATE..
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • Ce reprezinta acei 1500 ?

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                        Comment


                        • ron
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • aaa franele EBC...prefer sa nu comentez

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • Originally posted by 827sam View Post
                              Parerea mea e ca suprafata fuzetei peste care vine discul de frana cat si suprafata discului de frana peste care se aseaza janta trebuie sa fie curatate pana la luciul metalic si atat, fara sa se dea cu vreun agent de gresare. Suprafata respectiva este una de frictiune, legand intre ele cele 3 elemente (fuzeta, disc si janta) prin strangerea prezonului. Nu cred ca e tocmai bine sa alunece una pe alta pentru ca intr-un final forta sa ajunga in mare parte pe prezoane.

                              Destul de gresita abordarea dpmdv. Se da cu o solutie de tip "antiseize", adica antiblocaj, intre disc si butuc. De obicei, aceasta este o unsoare cu cupru sau cu aluminiu, nu orice tip de vaselina.

                              Motivul este acela ca suprafata butucului nu trebuie sa fie afectata de rugina ce apare in urma actiunii agentilor corozivi, deoarece aceasta se poate deforma, rezultand apoi vibratii nedorite la volan. Am vazut destul de multe discuri la care nu s-a umblat 3-4 ani, s-au "ars", iar dupa demontare butucul arata ca dracu. S-a curatat butucul bine dupa care s-a inlocuit, suprafata lui nemaifiind plana.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • marx, sunt curios ce discuri ebc + placute ai testat tu peste 90k km sa poti sa iti dai cu parerea pertinent ...

                                nu toti suntem asa aprigi in review-uri ca tine, dupa teste de franere facute de la stalp la stalp cu cauciucuri 196 65
                                Last edited by DeLuXe; 8 November 2012, 15:06.
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google