TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de asta am spus ca prefer sa ma abtin.

    si ca fapt divers cand vorbim de EBC si frane performante vorbim de la YS sau RS in sus. fibra de aramid and stuff. GS e un fel de FDB 1781...nimic mai mult

    discurile EBC din punctul meu de vedere sunt mediocre. la galagia de bani care o dai pe ele probabil gasesti DBA uri sau Brembo GT.

    P.S. cu testele din stalp in stalp mi am facut o parere destul de clara despre cum franeaza un logan incaltat cu diferite tipuri de gume si diferite discuri si placute.
    prima data am zis sa nu postez pe forum pentru ca vor aparea carcotati "cunoscatori"ca tine care vor incepe caterinca ieftina. am avut dreptate.
    unii dintre voi chiar nu puteti sa va dezlipiti de anumite mentalitati.
    Last edited by alessandro; 8 November 2012, 15:14.

    Comment


    • nu sunt 1500 ron ci 270 placutele de van, 140 placutele normale si 360 discurile UPR ce folosesc aceleasi materiale ca turbo respectiv USR + accesorii de genul spray de frane <> 1500

      sunt discuri bune, fara nimic deosebit, fata de brembo max cu canale oblice, sau brembo van exces de carbon care s-au mancat de la placute in primul sezon cat ebc-urile in 4

      tu cel cerebral, teoreticianul forumului, dai pareri obiectiv-rautacioase pe topicuri de larg consum cu privire la sisteme de franare pentru ca subiectiv ti se pare ca placuta e mai buna, asta e problema mea cu tine

      noi cei cunoscatori cu mentalitati inapoiate, incing franele ebc scumpe si proaste pana la rosu si scantei pe langa stalpi respectiv concursuri de indemanare unde nenorocim masini cu pretentii
      Last edited by DeLuXe; 8 November 2012, 15:22.
      sigpicMy ride

      Comment


      • eu am recomandat multor useri sa folosesca EBC GS pe etrieri de VAN tocmai fiindca mi se par mai bune decat ce ofera Ferodo la ora actuala.

        nu stiu cum sunt discurile Brembo de van pentru ca nu am folosit. am avut si eu Brembo HighCarbon cu Ferodo 845. dupa 40.000 km in care au fost rosii translucide de 3x aratau ca noi ( colegul dsign poate confirma asta pentru ca le a vazut cand le am dat jos )

        Valentin VRN a avut discuri EBC si nu a fost multumit deloc...au inceput sa ii bata foarte repede. mai cunosc pe cineva care a patit la fel.

        P.S. ce relevanta are ca te dai la indemanare si ca nenorocesti masini cu pretentii...niciuna...dar merita sa mentionezi nu ?

        ma retrag din discutie fiindca nu am cu cine.
        Last edited by alessandro; 8 November 2012, 15:26.

        Comment


        • La orice reper (placute, discuri, lichide, curele, etc) exista pareri pro si contra. E simplu.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • in primul rand nu ma dau eu la indemanare, ci cei priceputi, si mentionez pentru ca noi preferam sa ne oprim inainte sa lovim stalpul, nu langa el cu ruleta sa masuram

            si eu stiu multi carora li s-au spart placutele ebc, li s-au ovalizat discuri si etc ... dar totodata cunoastem si persoane care nu stiu ce inseamna un sistem de franare, un lichid de frana, sau cum arata un spray de frane sau o grasime pe culisa ...

            pentru sistemele de frana de la ate, nu exista altceva mai bun decat ebc, comparatia directa fiind brembo/ferodo/ebc in limita unui anume buget

            pentru sistemele de frana lucas sau trw sincer, nu m-a impresionat nimic altceva in afara de ebc ... atat ca violenta cat si ca fiabilitate in timp ...

            inca mai am placutele ebc gs care au lucrat in 3 sisteme de franare, lucas, trw pe o masina 60000km si inca 20000 pe alta masina trw, si nici la jumatate nu au ajuns cu performante pe care eu la ferodo nu le-am vazut decat la ds
            Last edited by DeLuXe; 8 November 2012, 15:36.
            sigpicMy ride

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Unde anume vrei sa gresezi si mai cu seama ce, "in zona discului"?
              Eu vreau sa gresez la etrieri tijele pe care culiseaza placutele , si la tamburi in spate sa gresez in unde atinge suportul sabotului de tambur. Am inteles ca pentru aceasta exista vaselina speciala de temperatura ridicata.

              Comment


              • Daca tii neaparat, foloseste vaselina pe baza de grafit si cupru.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • asta este postul ce te intereseaza

                  Originally posted by dsign View Post
                  Se da cu o solutie de tip "antiseize", adica antiblocaj, intre disc si butuc. De obicei, aceasta este o unsoare cu cupru sau cu aluminiu, nu orice tip de vaselina.
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • A argumentat Deluxe 1500 ron aia care de fapt sunt vreo 5-600. Si Daca vrei miezu de la EBC tot nu ajungi la suma aia.

                    Disc ventiat + placute GS "normale" = 320 + 200 = 520 RON

                    Disc ventilat striat + placute YS = 730 + 235 = sub 1000 RON
                    Last edited by yrman; 8 November 2012, 16:16.
                    sigpic

                    Comment


                    • Eu am gasit 730 lei pentru discuri si am tras cumva concluzia ca e pret/bucata.
                      Pentru cei care incing discurile si placutele pe barba lor sunt liberi sa dea 1000 lei pe frane. Pentru mine care merg normal si am o frana de urgenta o data la 3 zile nu merita investitia. Blocheaza foarte bine discuri si placute ate, intra chiar si abs-ul daca apas zdravan pe pedala.

                      Sent from my GT-I9070 using Forum Runner

                      Comment


                      • Eu am pus Pagid pe BMW. Am frane de-ti ies ochii din orbite. Testul intre stalpi nu l-am facut si nici 3 franari de la 100 la 0. Am facut doar o franare de la 200 pana la 80 si picam de pe scaun daca nu aveam centura.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • totusi nu comparam franele de treiar cu franele de Logan. probabil ca tu opresti in 36-37-38 metri

                          Loganul incaltat cu Continental opreste in 40-42 metri

                          tine mai mult de gume si de dinamica suspensiei. placutele si discurile bune te ajuta sa opresti asa de cat mai multe ori la rand

                          Comment


                          • Eu compar cu franele de dinainte si diferenta este clara. Pe aceeasi frana, se simtea fading-ul cand se inroseau in 30 de metri, la viteza aia.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • ce frane mai exact ?

                              Comment


                              • Discuri ATE + placute ATE
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google