TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am optat pentru discuri pline Brembo si un set de placute FQT845.
    Le voi monta zilele urmatoare.
    Cu cele de origine am 130k km si au o grosime de 9 mm.

    Comment


    • Le-am montat de ceve vreme.
      Se comporta foarte bine. Franeaza bine si fara zgomot.

      Comment


      • Am facut 10.000km cu discurile Textar Pro 92175103
        Anul trecut cand am intrebat lumea despre ele, 827sam era circumspect in privinta calitatii, iar dsign le bagase intr-un post mai demult in aceeasi oala cu klaxcar. Nu ma intelegeti gresit nu am nimic cu oamenii, iar dsign chiar stie meserie in domeniu.

        Pot sa spun ca luciul este perfect, nici un damb, canal, nici o bataie la franare, placutele nu scartzaie nici la rece iar franarea ma multumeste acum. Nu e perfecta, dar e in limitele standard ale loganului. La franari multiple in vale, se cunoaste ca franarea pierde din eficienta dar banuiesc ca toate discurile pline sunt asa. Cam consuma placutele de frana, sau poate mi se pare mie pt. ca gasesc mult praf pe jante, cert este ca urmatorul set de placute vreau sa fie tot in genu asta (banuiesc ca sunt moi), adica sa nu lase canale pe disc. Placutele au fost in cutie cu sigla Renault, posibil trw. Vechile discuri din fabrica aveau niste canale de toata frumusetea, am crezut ca e de la etrieri si ca discurile astea noi vor deveni la fel dar se pare ca nu, de asta sunt cel mai incantat.

        Comment


        • Stai calm, ca pt Dsign orice disc normal este o mizerie. Dsign viseaza la Tarox, Ate Power Disc, Carbone Loraine, d-astea.

          In utilizare cotidiana obisnuita, discurile Textar nu le vad nepotrivite. Mai ales ca Textar produce echipamente de prim montaj pentru anumite marci/modele nemtesti.

          O placuta de frana moale are anumite limite, va ceda foarte usor la suprasolicitare. Poti sa te minti cat vrei si sa spui ca tu nu vei ajunge in situatii limita, insa stim cu totii ca nu-i asa.

          Eu as evita piesele in ambalaj "de uzina" venite pe alte cai decat cele oficiale atunci cand vorbim de franare. Daca vrei placute moi iti recomand un set de TRW Cotec
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Un alt tip de disc de frana fata pt Logan : 280x24mm, din curtea Renault.

            Inca nu le-am probat, zilele astea ies la plimbare
            Attached Files
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • de pe ce model sunt? ca vad ca sunt luate cu totul la cum zace un etrier de ala mic pe acolo pe jos.

              Comment


              • Salut baieti!

                Am si eu un logan Ambition 2005, cu 57.500 km, si trebuie sa o duc in service, unde urmeaza sa schimb distributie, filtre si ulei etc. si printre astea si placutele si discurile de frana, as vrea ventilate si mai mari, dar sa incapa pe acest tip de logan(are ABS appo.) ceva recomandari? Si in privinta service-ului as vrea o recomandare ca nu stiu la ce reprezentanta sau concesionar dacia sa apelez.

                Multumesc.

                Comment


                • Textar face parte din grupul TMD Friction, alaturi de Pagid (si nu numai) care echipeaza, pe parte de frane, masini precum Porsche, Audi RS, Ferarri. Textar face frane de acum 100 de ani.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Dark fiecare producator de frane face discuri si placute cu reteta data de fiecare marca in parte. Nu pot crede ca Textar pentru logan e acelasi cu Textar pentru porsche orice model ar fi el.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Au foarte multe coduri de produse. Ideea e ca sunt de calitate ridicata, chiar mai ridicata decat marci vehiculate frecvent pe forum. Am mers cu doua masini echipate cu Textar, dupa diverse frane, nu ca prim montaj si diferenta a fost WOW. Pe BMW, dupa ATE-urile vechi, cu Pagid, eficienta franei a crescut cu cel putin 30%. Pe mine m-au convins sa nu mai folosesc altceva.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Chiar cautam zilele trecute niste placute Pagid pentru urmatorul schimb.

                        Ma uitam dupa ceva echivalent pentru DS PF sau 2500 de la Ferodo.

                        Ar fi Pagid 3276, placute care se monteaza pe R5 GTT, Clio Wiliams sau Alpine GTA...perfect.

                        Exista o singura problema...pretul. Aproximativ 200 lire / set La banii astia imi cau CL sau imi fac pe comanda la Ferodo

                        Comment


                        • Originally posted by skd_ozenel View Post
                          de pe ce model sunt? ca vad ca sunt luate cu totul la cum zace un etrier de ala mic pe acolo pe jos.

                          In topicul in care prezint masina am spus la un moment dat ce si cum. Datorita unor suparari (a se citi frustrari personale) nu mai dau nici un fel de detalii. Etrierii nu sunt Renault. Frsutrari personale = am testat pe banii mei, pe pielea mea si nu mai ofer info gratis.

                          Sistemul este bolt-on, a fost necesara confectionarea unor piese de centraj pentru portetrieri.

                          Etrierii aia "mici" de pe jos au fost cei de VAN montati anterior pe masina mea. Nu sunt chiar mici, este o iluzie optica, ba chiar diametrul pistonasului este similar cu ceea ce am montat pe discurile de 280.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by dsign View Post

                            Eu as evita piesele in ambalaj "de uzina" venite pe alte cai decat cele oficiale atunci cand vorbim de franare.
                            Magazinul de unde le-am luat este serios, dar...nu zic ca nu poti avea si dreptate. Asa nici filtrele de ulei si motorina nu ar mai trebui luate de la magazine private.


                            Originally posted by dsign View Post
                            Daca vrei placute moi iti recomand un set de TRW Cotec
                            Multumesc. Mai poti sa imi dai si alte exemple, mai usor de gasit ale altor marci f. cunoscute? Eu nu stiu care placute sunt moi si care dure.

                            Comment


                            • Ti-am zis din experienta, TRW sunt moi si usor de gasit. De asemnea foarte ieftine.

                              Mai poti sa cauti Ferodo SL, cea mai ieftina gama de placute de la ei, este sub Premier. Eu am prajit un set de SL-uri in 3-4000km, dauna totala le-am dat-o pe un drum Bucuresti - Cheia - Brasov Au cedat nervos pe Babarunca si la Sacele inca mai fumegau

                              Insa pt un mers normal, sunt super ok.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by darksid3 View Post
                                Textar face parte din grupul TMD Friction, alaturi de Pagid (si nu numai) care echipeaza, pe parte de frane, masini precum Porsche, Audi RS, Ferarri. Textar face frane de acum 100 de ani.
                                ...si pt BMW mai )))
                                De la fabrica de la Caransebes am exportat direct la Munchen doi paleti de placute.

                                PS: blasfemie sa scrii Ferarri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google