Originally posted by dsign
View Post
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Nu este nici un secret ca placutele "stock" de Logan au fost (in functie de stocurile lui Dacia) FDB1781 si Textar. A mea, sep. 2007, a avut placute Textar, pe care scria Dacia, si undeva mai jos, mititel, Textar. Au fost mult mai bune decat fsl-urile 845 montate de mine ulterior, si aproape la fel de bune ca Ate-urile de pe etrierii de Van(originale Dacia). Greenstuff pe care le am acum sunt mai rele la rece decat Ate, dar mai eficiente la Cald.
Comment
-
Pentru cine e interesat.
Km: 20.000
Discuri: Brembo 08.A268.10
Placute: Ferodo Premier FDB 1781
Comment
-
Dat fiind ca BMax sunt distruse (alessandro stie toate detaliile) si am fost la un pas sa distrug Ferodo -urile DS2500, noroc ca m-am oprit la timp, am cumparat in mare graba ce-am gasit ............ Bosch made in India, cu FDB845. Un ceas de rodaj intensiv in oras, a doua zi au vazut autostrada cu masina full, intr-o saptamana au adunat aproape 5000 km de autostrada.
La momentul vorbirii au ~ 10.000 km, frana tine normal pentru Ferodo Premier FDB845, probate si de alessandro in regim de raliu, dar la solicitari intense discurile bat Nota bene, nu au avut parte de nici o franare de urgenta pe autostrada in prima parte a drumului, cat erau necalcate, decat ceva mai tarziu cand era sa ma scoata de pe drum un idiot cu un Megane Estate GT 2.0 Turbo al Militiei Franceze cu insemne oficiale (fara misto), care ''m-a crosetat'' in cel mai inconstient mod cu putinta, fara girofar pornit. Daca nu ma infigeam in frana, probabil ma agata si pe mine si pe cel din fata mea. Pacat ca n-am camera de filmat ...............
Concluzie: Bosch = CRAP. In saptamanile urmatoare se vor monta pe masina Brembo EasyCheck PVT, se vor calca temeinic cu FDB845, apoi vor reveni in drepturi Ferodo DS2500sigpic
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostDaca se poate sa nu mance din disc, daca se poate placutele sa nu se uzeze...
Insa eu le-am schimbat tarziu pe la 150.000km (trebuiau schimbate mai inainte si m-am riscat). Nu vreau si nici nu imi propun sa mai ajung la performanta asta, insa din cate vad la stilul meu de condus tot spre asta ma indrept fara sa vreau chiar daca masina probabil nu va arata niciodata 300k. Pana una alta sa ajung si eu la 20.000km dupa care o sa mai vorbesc, pana atunci iau o pauza
Comment
-
dr_mke eu am Brembo EasyCheck PVT + FDB485de la 40.000km , acum am 71.000km si am inceput sa am niste "hopuri" cand franez , si suspectez ca ar fi de la discuri , altceva in neregula pe fata nu ar fi (bucsi/arcuri/amortizoare etc...) . Cand ma duc la service o sa incerc sa pornesc masina pe elevator si sa pun frana , sa vedem cum fac rotile
La urmatorul schimb de discuri voi lua EBC Turbo Groove + etrieri de van si placutele ferodo aferente'Last edited by Nimeni; 27 March 2013, 17:41.
Comment
-
am gasit niste discuri frana ,no name,nu scrie nimic pe ele...oare or fi bune?
Comment
-
Buned in ce sens bre? Ca se potrivesc? S-or potrivi, insa... Exista multe aspecte care trebuiesc luate in calcul. Te risti cu discuri de frana de provenienta obscura? Daca se sparge unul dintre ele cand franezi inainte de un viraj in coborare? Daca iti sare o minge in fata masinii si inevitabil si copilul dupa ea si fix in momentul ala nu ai frana?
Poti sa mergi cat de linistit vrei, la un moment dat tot se gaseste un meserias care crede ca are timp sa-ti taie fata.
Comment
-
Sa imi fie cu iertare alessandro, dar n-am putut sa ma abtin, discurile brembo max vor intra pe fir cu fdb845 si lichid de frana nou, nu m-am hotarat inca de care.Attached FilesDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment