If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si eu sunt de aceeasi parere. Cred ca discurile se ovalizeaza doar daca le încingi puternic si treci cu rotile printr-o baltoaca mai zdrvana.
Einstein, spune-mi te rog, s-a simtit o îmbunatatire fata de echiparea stoc?
La drum extraurban (daca nu prinzi bara la bara pe la Comarnic) e mai greu sa uzezi/rodezi franele.
Eu, pentru ca merg 70% pe autostrada, abia dupa 2000 de km am pasuit placutele noi.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Ovalizarea tine > 90% de utilizator. Daca discul este de calitate proasta, LPR & Co, nu mai discutam.
Strangerea neuniforma sau la cuplu peste cel prescris, duce la ovalizarea discurilor.
Mie nu mi s-au ovalizat discurile de origine cu FDB845 desi si-au luat-o sistematic.
Ca si atunci cand am expus prima data problema pun ovalizarea pe seama calitatii de mana a15a a discurilor ferodo pline vandute de daciashop. Acelasi lucru si la alti colegi de forum, dupa 10 mii km le joaca volanul in stil barbar. Aceeasi problema si la matteo cu brembo ventilate tot de la daciashop, i s-au ovalizat.
De 40.000 km folosesc discuri Ferodo ventilate cumparate de la DaciaShop.
Prin amabilitatea colegului Dsign am beneficiat de un montaj mai profi ca la manual. Rotile le am strans pe cat de mult posibil la dinamometrica.
Aceste discuri au fost chinuite, violate si abuzate in mod constant in repetate randuri pana imi iesea fum si din tamburi. Am facut cu ele de 4x Transalpina si de 2x Transfagarasean in stilul caracteristic. Am distrus un set de FDB845 si doua un seturi de TRW care se carbonizau pe Transalpina la coborare iar acum am pus Wagner(fostele Ferodo FSL). Pur si simplu am dat in ele pentru a le distruge si a avea un motiv sa trec la Brembo HC sau Max...nu am reusit si nu cred ca voi reusi curand.
In afara de faptul ca au ceva rugina la interior si exterior, se prezinta impecabil. Sunt niste discuri mai mult decat ok. Cu prima ocazie si poze.
Sa incerci acum o franare de la 60km/h sa vezi cum se prezinta....
Si eu dupa ce am montat bmax ch fdb845 franez la fel de normal dar nu s-au mai ovalizat ca cele pline.
Ii bate volanul rau, vorbeste cu el, cand am franat de la 90 km/ora facea volanul streetdance
Acum pe ventilate nu exista probleme de niciun fel si pot spune ca am avut un drum pe autostrada unde le-am cam pus la treaba alaturi de drumuri cu greutateare pe masina
Eu sunt convins de calitatea slaba a discurilor ferodo pline, nu ma poate convinge nimeni ca eu am fost de vina atat timp cat acum pe ventilate nu am asemenea probleme cu aceleasi placute fdb845
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment