Cu toate astea, cum poate influenta uzura discului chiar o roata stransa pana plesnesc prezoanele? Nu vibreaza, totul e ok in mers. Nu vad legatura cu etrierii.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostLa Caremil nu stai langa masina, asa ca nu poti sti sigur ca au desfacut sau nu etrierii.
Probabil ca nu s-au obosit, dar ti-au scris cati mm mai au placutele de frana si ti-au facturat verificarea.
Pune niste poze cu discurile. Ce ti-e iti pare grav poate e pur si simplu normal la niste discuri moi cum sunt cele de uzina. Nu cred ca cei de la Caremil scapau ei ocazia sa-ti recomande schimbarea discurilor.
Comment
-
Exista vulcanizatori care folosesc dinamometrica. Doar ca unii au pistolul reglat pe strans puternic, iar apoi trec cu dinamometrica pe la roti dar degeaba, ca suruburile au fost demult stranse la cuplu mult peste dinamometrica
Comment
-
Originally posted by dsign View PostExista vulcanizatori care folosesc dinamometrica. Doar ca unii au pistolul reglat pe strans puternic, iar apoi trec cu dinamometrica pe la roti dar degeaba, ca suruburile au fost demult stranse la cuplu mult peste dinamometricaOriginally posted by Kojak View PostDaca voi gasiti vulcanizator care strange prezoanele (de fapt sunt suruburi, nu prezoane) cu cheia dinamometica...io'l infiez.
Ia-l acasa!
P.S. Fiind jante de aliaj si rugandu-l sa nu le zgarie a pus si protectie de teflon pe "stutz" (nu stiu cum ii zice).
Comment
-
Acum la 20.000km cu discurile Textar ma declar multumit. Uzura este nesemnificativa pt acest kilometraj(probabil conteaza si faptul ca eu 95% merg extraurban). Frana la mine este inca slaba din cauza lichidului de frana care trebuie schimbat. Curios lucru da nu prea ruginesc pe margini discurile astea. Nu ca ar conta, dar asa ca fapt divers.
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostAm fost si io la Autosoft (Fundeni) da' nu au folosit cheia dinamometrica.
De ala de pe Dudesti, nu stiu, n-am fost pe la ei.
Am cam multi de infiat!
inclusiv cric pneumatic de 3,5t cu tampon de cauciuc si inca un crocodil bagat de siguranta sa nu cada masina clientului.
are clientii lui si face lumea programari la el decat sa se duca la diversi pirati cu sigla mare la poarta.
Comment
-
Originally posted by lord_wader View PostAcum la 20.000km cu discurile Textar ma declar multumit. Uzura este nesemnificativa pt acest kilometraj(probabil conteaza si faptul ca eu 95% merg extraurban). Frana la mine este inca slaba din cauza lichidului de frana care trebuie schimbat. Curios lucru da nu prea ruginesc pe margini discurile astea. Nu ca ar conta, dar asa ca fapt divers.
el se schimba la un anumit interval de timp din cauza apei ce apare in el cand scade punctul de fierbere (la care oricum nu ajungi la mers normal) si ataca conductele (scuzati cacofonia)
asadar cu un lichid nou iti va tine frana la fel
cred ca la tine frana slaba e cauzata de placutele de frana, slabeDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Conținutul de apă din lichidul de frână nu atacă conductele de frână, pentru că sunt fabricate din aluminiu. Eventual cilindrii receptori spate, deși țin minte că sunt din aluminiu și aștia.
Un lichid de frână uzat, își pierde în primul rând proprietățile de lubrefiere, valvele sistemului de ABS fiind în mod particular sensibile la acest aspect, după care urmează restul garniturilor din pompă, etrieri, etc.
Dacă locuiești la Cluj de exemplu, temperaturi ridicate ale frânelor fac parte din condusul în condiții normale. Nu toată lumea locuiește la câmpie.
Cu un lichid de frână uzat, indiferent cât de mult aerisești sistemul, frâne ferme nu ai, decât dacă la aerisire patrunde suficient de mult lichid proaspăt în circuit.
Cât costă un schimb de lichid de frână ? 50 de lei în regie proprie, maxim 100 de lei la un mecanic. O dată la 2 ani nu-i un capăt de țară.sigpic
Comment
Comment