TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • decat o problema la ce a spus colegul de mai sus, care nu vreau sa se supere ca il corectez.
    conductele din uzina sunt de otel iar cele care se pun ulterior, in general de cupru.

    Comment


    • Originally posted by skd_ozenel View Post
      iti mai dau eu unul cu vulcanizare de cartier...cand te uiti la el nu dai doi bani dar demonteaza, vulcanizeaza, echilibreaza si strange roti cu maxim de profesionalism.
      inclusiv cric pneumatic de 3,5t cu tampon de cauciuc si inca un crocodil bagat de siguranta sa nu cada masina clientului.
      are clientii lui si face lumea programari la el decat sa se duca la diversi pirati cu sigla mare la poarta.

      Da domnu', iti foarte multumesc si te astept cu un PM in cazu' asta.

      Intre timp am gasit o vulcanizare oarecum ok, adica echilibreaza relativ bine, insa nu strica inca o alternativa...nu se stie nicodata.

      Comment


      • Probabil că așa o fi cu conductele.

        PS > la Dacia 1310 am înlocuit una din conducte, iar setul cumparat din service era idem dpv al materialului cu cel de pe mașină.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by skd_ozenel View Post
          iti mai dau eu unul cu vulcanizare de cartier...cand te uiti la el nu dai doi bani dar demonteaza, vulcanizeaza, echilibreaza si strange roti cu maxim de profesionalism.
          inclusiv cric pneumatic de 3,5t cu tampon de cauciuc si inca un crocodil bagat de siguranta sa nu cada masina clientului.
          are clientii lui si face lumea programari la el decat sa se duca la diversi pirati cu sigla mare la poarta.
          zi locatia exacta a acelei vulcanizari. Multumesc

          Originally posted by Kojak View Post
          Intre timp am gasit o vulcanizare oarecum ok, adica echilibreaza relativ bine, insa nu strica inca o alternativa...nu se stie nicodata.
          astept pe PM daca se poate locatia acelei vulcanizari. Multumesc
          Last edited by Leo0608; 4 December 2013, 22:19. Reason: Automerged Doublepost
          ​​​​​​

          Comment


          • salut
            urmeaza sa schimb placutele de frana si discurile.
            as dori sa fac un upgrade de la discuri pline fara abs la cele ventilate. se merita investitia si daca da ce presupune acest upgrade.

            eventual ce discuri imi recomandati.

            multumesc
            From Miami 2 Ibiza
            Voucher
            http://i39.tinypic.com/302s7zr.png

            Comment


            • Originally posted by dr_mke View Post
              Probabil că așa o fi cu conductele.

              PS > la Dacia 1310 am înlocuit una din conducte, iar setul cumparat din service era idem dpv al materialului cu cel de pe mașină.
              probabil erau preformate. in cazul ala ma gandesc si eu ca ar fi tot din otel.
              dar sunt rare cazurile cand le gasesti asa de cumparat. din cate stiu, acum nici la dacia nu mai sunt gata trase la forma corecta.

              Originally posted by Kojak View Post
              Da domnu', iti foarte multumesc si te astept cu un PM in cazu' asta.

              Intre timp am gasit o vulcanizare oarecum ok, adica echilibreaza relativ bine, insa nu strica inca o alternativa...nu se stie nicodata.
              va zic si voua ca unui coleg pe pm... mie mi-a facut treaba buna omul.
              i-am esplecat care e problema si ce vreau si aia a facut.

              strada Carlibaba in Sectorul 5.
              cum intri de pe Salaj de la Dacoserv mai mergi cateva sute de metri si e undeva pe dreapta, o chestie de culoarea grundului de fier. e vizibila si pe google maps in streetview
              Last edited by skd_ozenel; 4 December 2013, 22:51. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • sal,o antrebare ,nu stiu daca e topicul potrivit,am rupt surubul de la antifurt,asa e cand ei de 50 de roni setul de antifurt,mi a ramas an fuzeta daca zic bine,daca dau discul jos ,mai ramane afara max.5mm,an cazul an care nu vrea ,se poate demonta fuzeta sa u nu stiu cum ,prin interior cumva,a mai mers cineva an 3 suruburi ,are ceva,ca doar nu o sa schimb fuzeta pt. surubul ala,am sunat la norauto si ca nu se poate an berceni si an dristor ,nu stie daca poate.

                Comment


                • Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Baietii,am si eu o mica problema.
                    Mi s-a parut in ultimul timp ca masina merge infranata. Cand opream la semafor,luam picioru de pe frana,si masina mai "curgea" 1/2 metrii. La final,mi se parea ca se opreste asa,brusc.

                    Am ridicat masina pe cric,am invartit de rotile fata,si am observat ca acestea produc un mic zgomot. Fosneste usor. Masina are 91.000 km si NU au fost schimbate discurile. E posibil sa se fi tocit discurile si sa fi ramas un santulet deasupra si sa atinca placutele de frana de acest mic santulet ?
                    My Ride ! B - 29 - TmT

                    Comment


                    • Toate fac santulet insa placuta e tocita dupa santul respectiv, nu acolo e problema.
                      Problema e la portetrier, una dintre cele doua culise, ori amandoua au ramas fara ungere si raman blocate la franare, ambele trebuie sa se miste pe masura ce se tocesc placutele.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Si cum as putea verifica asta ?
                        Precizez ca nu ma pricep la partea mecanica.
                        My Ride ! B - 29 - TmT

                        Comment


                        • Originally posted by Andrei.TMT View Post
                          Baietii,am si eu o mica problema.
                          Mi s-a parut in ultimul timp ca masina merge infranata. Cand opream la semafor,luam picioru de pe frana,si masina mai "curgea" 1/2 metrii. La final,mi se parea ca se opreste asa,brusc.

                          Am ridicat masina pe cric,am invartit de rotile fata,si am observat ca acestea produc un mic zgomot. Fosneste usor. Masina are 91.000 km si NU au fost schimbate discurile. E posibil sa se fi tocit discurile si sa fi ramas un santulet deasupra si sa atinca placutele de frana de acest mic santulet ?
                          Important este ca roata sa se invarta usor.Placutele ating discul( asa este normal) si de acolo fosnetul pe care l-ai auzit.Daca roata se invarte greu,atunci problema poate sa fie de la bolturile culisante care fixeaza etrierul in portertier,sau de la garnitura de frana de la etrier.Cel mai bine ar fi sa te ajute cineva care a mai lucrat asa ceva.

                          Comment


                          • 1.Vezi sa nu ai un piston de la unul din etriere blocat.2Sau acele locasuri unde stau placutele se aduna in capetele placutelor rugina si praf de la placute la mine scartiau placutele in mers si le-am curatat

                            mi-am cumparat set de discuri si placute TRW si am franarea excelenta total cost 350 lei
                            Last edited by kornelush24; 20 January 2014, 19:17. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by sergiu2010 View Post
                              Important este ca roata sa se invarta usor.Placutele ating discul( asa este normal) si de acolo fosnetul pe care l-ai auzit.Daca roata se invarte greu,atunci problema poate sa fie de la bolturile culisante care fixeaza etrierul in portertier,sau de la garnitura de frana de la etrier.Cel mai bine ar fi sa te ajute cineva care a mai lucrat asa ceva.
                              Cine ma poate ajuta cu o verificare conform spuselor tale de mai sus ? Platesc.
                              Sau indrumati-ma catre un service ok.
                              My Ride ! B - 29 - TmT

                              Comment


                              • Vino sambata pe la mine
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google