norauto vinde in g.ral mult china...
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by 827sam View Postiti dai seama simplu, daca te uiti pe canalul de ventilatie vei vedea ca ale tale au linii drepte de ventilatie pe cand PVT au puncte
Cauta si tu ce inseamna pilar venting si vei intelege...
Oricum, ne-am obisnuit toti cu tine ca 99% din ce spui sunt vrajeli, faci cu totul altfel decat in directia in care pari interesat.
Asa arata cutia? http://www.daciashop.ro/frana/discur...bo-ventilatlgn
alea sunt. sunt cu "stalpi" (pilar). le-am desfacut acum.
o sa fac poze mai tarziu.
dar acum explica-mi cum e cu easy checkul ala... unde trebuie sa te uiti ?
Comment
-
cazul asta e exceptia care confirma regula ))
sa le rulezi sanatos si macar in prima mie de km sa nu franezi ca inecatu`...
poate vii acu peste cateva mii de km cu ele facute 8 sa ne injuri ca ce sfaturi de cacao ai primit si ca ce proaste sunt discurile
poate-ai noroc sa fie aceleasi discuri cu cod diferit pentru alta tara ... cum ar fi chinaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
multumesc ! totusi pe fitinparts vad ca apare si codul ala cu 20 la sfarsit.
dar, ai naibii, au pus doar doua suruburi, iar cutia era "sigilata", adica lipita pe margini, si n-ai cum s-o desfaci fara sa se ciufuleasca putin.
si nu cred ca se pretau sa scoata 2 suruburi. de unde mai gasesc si eu doua ? aveti idee ? sau merg cele pe care le am acum ?
Comment
-
Easy Chech nu mai este de actualitate din câte știu eu. Dacă nu ai 2 ghinturi pe suprafața discurilor, nu mai ai Easy Check și gata.
Dpv al calității eu susțin în continuare ca Brembo face cele (sau printre cele) mai bune discuri de frână, iar Ferodo idem la plăcuțe !
Pemfe' -ul va primi tot discuri Brembo PVT HC, dacă nu Brembo HP perforateAttached FilesLast edited by dr_mke; 20 April 2015, 20:16.sigpic
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostStai asa sa-mi iau avant...
Faptul ca tu, vanzator (nu ma refer in special la dumneata) zici, "luati legatura cu distribuitoru', asta e ce mi-a trimis, nu e problema mea, mi se rupe" si te speli pe maini, nu e ok, intelegi?
Stiu, sunt idealist, majoritatea procedeaza cum zici dumneata, din diverse motive, incepand de la lipsa baniilor pana la lipsa oamenilor si a spatiului fizic de depozitare. Facand o comparatie asa se intampla si cu anvelopele, d-aia prefer sa le cumpar din depozite fizice, nu de la revanzatori.
Ce marca de anvelope ti-ai luat cu probleme asa mari la echilibrare?
N-a zis nimeni ca se paseaza situatia catre client. Ba chiar ma ocup, ca interfata intre client si furnizor/producator sa rezolv elegant.
Spuneam doar ca nu mi se poate bate obrazul pt lipsa accesoriilor din ambalaj.
In cazul de fata chiar nu cred sa fie o problema cu un surub de disc. Sa fim seriosi, in clipa urmatoare ii trimit omului un surub.
Oricum, in multe dintre seturile de discuri pt Logan vine un singur surub pt fiecare disc, desi dfiscul are gauri pt 2 suruburi. Vezi Brembo, pune 2 suruburi in pachet in loc de 4.
Daca ridicarea produselor se face in mod direct, de la sediu, atunci incurajez verificarea produselor pe loc.
Comment
-
Originally posted by 827sam View Postsi macar in prima mie de km sa nu franezi ca inecatu`...
le-am montat ieri la frati, 60 de lei. n-am avut timp sa fumez doua tigari, si asta cu tot cu curatatul flanselor de rugina cu peria de sarma rotativa.
ce-i drept, au lucrat doi, unul la fiecare roata.
deocamdata nu-mi pot face o parere fiindca nici nu sunt inca pasuite. cred ca dupa am facut max 5 km.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postadica la ce te referi ? sa nu franez mult sau sa nu franez de la 100 la 0 ?
sa nu franezi brutal, asta vroia sa spuna colegu'...ce atata filosofie.
Comment
-
Vreau sa-ti zic ca eu cand am schimbat acu' de curand discurile + placutele ma enerva la maxim senzatia aia de "n-am frane", asa ca le-am dat in gura intentionat cu multiple opriri brutale de la 60/70-0, tocmai in ideea de a se aseza/ pasui dracu mai repede. Si-au dat drumul destul de repede, fata de alte dati cand lucram finut la pedala.
Desi nu pare, chiar vb. serios.
Asta nu inseamna ca recomand cuiva sa faca asa ceva.Last edited by Kojak; 24 April 2015, 10:37.
Comment
-
Nu stium mah, da' setul precedent l-am protejat la inceput, dupa montaj, asa cum au descris colegii si tot s-au dus dracu (ovalizat) prematur in opinia mea, adica dupa mai putin de 45.000km.
Asa ca daca si p-astea le schimb la al 2-lea schimb de placute, aia e, costa cat 2 seturi de palcute OEM.
Poate Brembo-urilea alea ale tale te tin suta de mii lejer, habar n-am.Last edited by Kojak; 24 April 2015, 10:58.
Comment
Comment