Eu zic ca se potrivesc foarte bine cele de 259 in locul celor de 238, fara alte modificari si complicatii.
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Eu zic ca mai trebuie sa studiezi :
- diametre
- pozitionare etrier fata de disc
- pozitionare placute fata de disc
- suport etrier
Comment
-
Ai 95 de pagini de discutii. Prost si tampit o fi ala care ti-o da vreun sfat !
Comment
-
Pai sa citeasca, DA! Ca Autototal vinde tot ce s-a discutat aici, inclusiv de origine.
Comment
-
Am reusit azi sa schimb discurile si placutele.
La franare se simte bine, pedala tine mai sus. Inca n-am pus frana brusc sau de la 100 la 0.
In legatura cu suruburile (cele doua) venite impreuna cu discurile, exact doua mi-au trebuit (cum am zis).
Originally posted by Fanez View PostAsa si la mine. Fac economie. Probabil ca iti dau asa de rezerva pentru cazul in care strici unul maxim doua din cele existente.
Sa va arat discurile de pe masina (cel putin cat se poate vedea din ele.)
Comment
-
cilindrii aceia de la etriere. iti spun eu ca nu. nici mie nu mi-au facut asa ceva.
poate sa ma duc la un service special pentru asta. nu-mi dau seama la pedala daca merg bine sau nu.
eventual imi pun vreo sase cruciulite pe parbriz. cred ca rezolva problema.
Comment
-
Niciodata, la nici in service din Romania, nu am vazut sa curete si sa unga etrierii si culisele, la schimbarea placutelor (poate exista si excepti, dar rar). De inspectarea vizuala a conductelor de frana, nici vorba. In schimb, aici, cand am schimbat placutele, au stat o ora ( e timpul standard de manopera) sa curete, spele si apoi sa greseze tot + garantie totala post manopera.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment