Pentru Planetara X7L5SRAV451421140
TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?
Collapse
X
-
Originally posted by 827sam View Posthttps://www.epiesa.ro/disc-frana-dac...prod-10609970/
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Sunt peste echiparea de fabrica, placutele calca fara niciun fel de zgomot.
Comment
-
.....
In continuare nu inteleg de ce se fereste lumea de piese de origine - in discutia de fata de discuri si chiar placute de origine
Sa nu ma intelegeti gresit.
Nu ca le laud eu si ca sunt multumit eu de franare , ca nu se ovalizeaza
De exemplu :
Sistemul de franare la "van " este chiar ate cu placute ate.
De ce as cumpara discuri ate si placute ate si sa dau cu pana la 50 % mai mult .
Da ca sunt mai scumpe sunt si mai bune?
Au o franare mai ferma?Discurile au o durata de viata mai mare
E o intrebare .
Chiar sunt curios de detalii de la cei care au montat sisteme after market gen ate ,dar nu striate perforate...
Comment
-
Daca nici eu nu am pus de origine, dar sunt patit cu placute de frana "de origine" contrafacute, discurile de frana de origine s-au ovalizat nu dupa mult timp (cu placute de origine), noroc ca merg eu mult si cred ca "s-a uzat si ovalizarea" si tot.
Discurile actuale au un pic peste 60.000 km, au fost rodate corespunzator initial, fara frane brutale,mers cat mai usor, si tot mi s-a zis ca trebuie schimbate.
Plus ca am zis sa incerc si altceva, in conditiile in care pretul e doar un pic mai mare dar am certitudinea unor produse originale si de la niste producatori renumiti.
Daca nu voi fi multumit, voi reveni la placute + discuri de origine.
Comment
-
Si le-am si comandat. Sper sa fie ok.Attached Files
Comment
-
Originally posted by planetara View PostIn continuare nu inteleg de ce se fereste lumea de piese de origine - in discutia de fata de discuri si chiar placute de origine
Probabil anul viitor le voi inlocui cu altele, de origine, evident.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
.....
#andreyi acele placute le-ai luat de pe forum sau de la magazin?
Acum am inteles in mare . Problemele sunt cauzate de placute.
Acum eu zic nu dau cu parul.Acele placute nu scoteau totusi un sunet ciudat?
Pretul discurilor de frana de origine 259mm -200 lei
Placutele de origine-85 lei
Deci cam 285 lei la foarte multe magazine cu factura.
Comment
-
De la magazin de piese auto(il cunosc pe proprietar). Au costat 350 lei toate. Nu am avut niciodata nici un sunet/scartait cu nici un tip de placute/discuri, doar ca la astea ultimele aveam o trepidatie la franare serioasa de la viteza mare care pare ca a disparut odata cu uzura lor.Last edited by andreyi; 28 March 2018, 13:30.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostEu sunt multumit de cele de origine; am 130 de mii cu ele. Bine, eu franez mai rar.
Probabil anul viitor le voi inlocui cu altele, de origine, evident.
Comment
-
......
Nea fane hai sa nu exageram...
1. care fabrica?...dezvolta
2. care after market- origine vorbim de piese de origine dacia nu piese after market originale
3. china... pai sunt multe piese facute in china si pentru renault si pentru vw... dar sunt piese de origine.
Va spun din cunostinta de cauza ca au fost probleme foarte mari cu contrafacerea pieselor de origine.
Dar din moment ce piesele de origine s-au ieftinit nu prea se mai complica lumea sa copieze originalul si sa faca comanda de mii de bucati ,pentru ca profitul este foarte mic si riscurile foarte mari.Last edited by planetara; 29 March 2018, 02:03.
Comment
-
Originally posted by planetara View PostNea fane hai sa nu exageram...
1. care fabrica?...dezvolta
2. care after-market...
3. china... pai sunt multe piese facute in china...
2. After market e piesa "de origine" cumparata pentru inlocuirea celei din fabrica.
3. Aici am gresit. Ma refeream la piesele facute "in cada", sau in cine stie ce boxa a blocului.
Originally posted by IancuMIC View PostMai incearca...
Comment
-
Originally posted by Fanez View Post2. After market e piesa "de origine" cumparata pentru inlocuirea celei din fabrica.
Sent from my Mi A1 using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
mai clar de atat nu cred ca gasiti:
OE: Original Equipment (Genuine)
Este piesa originală folosită de producătorul auto când mașina a ieșid din uzină. Această piesă poate fi fabricată, sub
contract, de un furnizor (cum ar fi Bosch, Hella, Mann-Filter, Valeo sau orice alt producător de piese auto), care produce piesa special și exclusiv pentru modelul mașinii respective. Piesele originale vin, de obicei, ambalate de către producătorul auto (Mercedes-Benz, Audi, etc) direct de la furnizorul contractat (Bosch, Mann-Filter, Hella).
OEM: Original Equipment Manufacturer
Este denumirea dată de producătorul piesei auto care a fost montată de origine pe un vehicul. Acesta are dreptul de a produce aceeași piesă originală, ambalată în ambalajul propriu și ștanțată cu logo-ul său (Bosch, Mann-Filter, Hella, Valeo, etc). Aici apar cele mai multe controverse, deoarece toți știu marca vehiculului deținut, dar nimeni nu știe care este, de fapt, producătorul anumitor componente (casetă de direcție, sistem de frânare, etc). În general, producătorii de piese auto nu beneficiază de marketing agresiv precum producătorii auto.
AM: Aftermarket
Este orice piesă care nu poartă logo-ul constructorului auto. Toate aceste piese sunt, însă, omologate de organismele internaționale pentru a fi comercializate și oferă un nivel de siguranță ridicat. În funcție de prețul și notorietatea producătorului piesei, calitatea poate diferi, dar marja nu este concludentă în ceea ce privește siguranța autovehiculului și a ocupanților acestora, ci mai degrabă în ceea ce privește numărul de kilometri în care piesa se încadrează în parametrii de funcționare impuși.
nu vorbim aici de gunoaie, chinezarii si alte acareturi inutile sau/si periculoase...
Comment
-
In concluzie: OEM cumparata nu este identica cu OEM din fabrica. AM este sub OEM cumparat din magazin, reprezentanta etc.
Stiu clar de la producator de amortizoare. Se fac unele pentru echiparea in fabrica si altele pentru echiparea "de origine" cand le cumperi dupa. Tot OEM. Doar ca prima echipare tine X ani sau km, iar oemul cumparat tine X-n ani sau km. (Unde "n" poate fi luni, ani sau tot km).
Daca un pivot din fabrica te tine 70.000 de km, un pivot OEM cumparat te tine 40-50.000 de km. (Am zis si eu asa... ca exemplu).
OEM din fabricarea masinii nu este egal cu OEM- ul cumparat din magazin sau reprezentanta.Last edited by Fanez; 30 March 2018, 02:22.
Comment
Comment