spray-ul dupa cum s-a mai spus este cea mai slaba forma de vopsea deci daca vrei sa faci ceva calumea mai bine te duci undeva si vorbesti cu un vopsitor doar sa iti retuseze nu sa iti vopseasca integral, mi se pare cea mai buna varianta altfel risti sa nu faci bine ceea ce faci si sa te alegi cu ceva puncte de rugina lucru de nedorit, plus de asta culoarea masinii tale este destul de greu de gasit, am aceiasi culoare pe masina si stiu ce iti spun avand in vedere ca am vost nevoit sa o vopsesc dedoua ori, odata toal si o data doar partea stanga si capota motor, sincer sa fiu se vede diferenta intre culoare de service oarecare si culoare de service dacia(cea originala de la Pitesti). Bafta
Probleme Vopsea
Collapse
X
-
cornelo, pe alt topic ziceai ca ai 230 mii km la masina. daca ai mers mai rapid si prin zone cu praf, e oarecum normal sa se matuiasca. poti s-o rezolvi cu polish, dar nu dat de 'baietii din colt de la spalatorie', ci la f`un atelier de detailing ca astia au mai multe solutii, perii f. fine, nu de alea de-ti lasa cercuri pe vopsea de zici ca-s smirghel.internal combustionizer
Comment
-
Cand se vopseau Golfurile 2 nu exista vopsea ecologica pe baza de apa.Vopseaua din ziua de azi sta la misto pe masina, si la cele metalizate o tine lacul, care si ala se exfoliaza.
Am prieten cu Mazda 3 si s-a exfoliat lacul pe bara din fata desi masina nu a fost lovita nicodata si este vopseaua originala.
Inca un aspect care cauzeaza vopselei sunt spalatoriile care nu au jeturile calibrate pentru vopselele din ziua de azi care sunt mai sensibile.In Constanta i-a exfoliat vopseaua de pe bara unui Logan la o spalatorie,si mai grav este cand se insista cu jetul la 5 cm de tabla ca sa curete un gainat.real power..... diesel power by
Comment
-
asta cu vopseaua e inevitabila in special la logan care e varza. eu am deja ciobituri pana la metal pe capota. mai trist e ca n-am ce sa fac pt ca nu-mi permit un vopsit. am doua variante: ori o las sa rugineasca cum ar merita , ori o colantez. un vopsit la 4000-5000 lei iese din discutie. si mai vine si iarna cu zapada si inghet, si parca vad in primavara puncte de rugina la 3 ani cati are
Comment
-
iei un stilou de retus de 40 de lei (original) si pui puncte in zonele unde a sarit vopseaua. n-are sens s-o colantezi toata, nici s-o revopsesti. cand s-o zgaria mai tare, revopsesti doar local. de ex in iasi, un vopsitor bun ia cam 250 ron de element (portiera, aripa, capota) - asta fara chitanta, sau alte acte.
cauti un vopsitor ok pe la tine prin oras si n-ar fi chiar un capat de lume o data la cativa ani sa vopsesti 1-2 elemente.internal combustionizer
Comment
-
@ cosmindan: asa ma gandeam si eu desi incep sa ma intreb daca merita loganul sa dau 1000 de euro pt vopsitorie. as fi vrut in visele melesa-i scimb cularea. tot albastru pt ca asa e trecuta in talon, dar alt alta nuanta. am eu ceva idei..
@ colantul era o varianta bunicica la 1150 de lei. la mine in oras mi-au cerut fara factura (adica acasa in curtea lui) 300 lei pe element. nu uita ca orasul meu e bucuresti
scuze! ultimul @ zeegermans
Comment
-
dupa ce am scos masina de la spalatorie am avut neplacuta surpriza sa constat ca pe aripa dreapta spate(pasaj roata) lipsea o bucata considerabila de vopsea...se exfoliaza pur si simplu.An fabricatie 2006...refacut pasaje roti pe garantie(ciupita vopseaua)in 2009.Ce sa mai zic? Bafta!
Comment
-
in bucuresti cel mai ieftin e 850 cu coracal 650...parca. cel mai subtire. coracal 751- 1150 lei iar 951 care e cel mai gros de aici e 1450 lei
400 lei sunt geamurile aici. chiar 450 la unii. o fi vba de colant geamuri la iasi...
Comment
Comment