Am scos azi mocheta la uscat. Dimineata cand am pornit motorul(a pornit normal, fara probleme) a inceput sa iasa apa cu presiune pe teava de esapament . Cred ca a ajuns apa la ambreiaj fiindca pana ce s-a incalzit imi trepida la schimbari de viteze si intra greu in viteza. Am mers cativa km, am ajuns la 4 linii cu motorul, i-am dat cateva forje sa se incalzeasca bine si si-a revenit. Inca o chestie: la franari bruste se aprindea scurt martorul de la frana de mana. Am gasit ceva apa in jurul contactului de la frana de mana. E posibil sa fi facut apa contact cand franam mai tare? Am fost la service Dacia, mi-au spus ca nu recomanda spalarea motorului, asa ca l-am suflat cu aer comprimat si o sa-l mai sterg cu carpa umeda pe unde ajung. Pe dedesubt are in fata 2 bucati de poliestriren si pasla(din care storceai apa), le-am pus toate la soare cat a fost soare fiindca acum iar ploua Vad ca a inceput sa se usuce, dar nu e gata, le mai scot si maine la plaja si am sa caut sa dau cu ceva la imbinarile metalice dinauntru contra ruginei. Cu o vaselina sau ceara, parafina de pe la lumanari nu merge dat?
Logan Inundat :(
Collapse
X
-
Ref la intrebarea cu vaselina, ceara... mai intai usuc-o bine de tot, apoi poti sa dai cu ceva spray de vaselina, un strat subtire, apoi pui mocheta (USCATA!) la loc.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@nik: In legatura cu martorul de probleme la franare, e posibil sa se aprinda din cauza apei, sa faca masa undeva. Mai lasa-l cateva zile, pana se usuca apa de peste tot.
Comment
-
Parcarea are o ordine a ei, dar fiind foarte aglomerata, multi le lasa aiurea. Nu e cazul meu...Sper ca maine sa fie vreme buna si sa se usuce bine, dar cred ca o las pana luni sa fiu sigur ca nu am probleme. Am sa bag si un uscator cu aer cald sa usuc usor imbinarile dintre table, spray de vaselina am, o gresez si apoi montez la loc.
Comment
-
nik du masina la spalatorie si acopera calculatoarul cu 2 pungi de plastic si spala motorul cum speli masina cu degresant si spuma activa va iesii ca nou dupa care suffla-l cu are comprimat . Eau am facut operatiunea asta de mai multe ori sunt patit ca si tine dar nu la fel de afectat in interior. Interiorul lasal sa usuce dupa ce scoti scaunele mocheta si polistirenul pe post de insonorizant.( mocheta o speli ori la spalatorie cu jet si spuma activa ori cu aspiratorul cu "spalare").
Multa bafta .
Comment
-
Gata! Am terminat azi de aranjat masina: am lasat sa se usuce bine mocheta(care era doar uda, nu avea noroi) si poliestirenul cu pasla de sub mocheta, am dat cu feonul pe la imbinarile interioare(pe unde mai ieseau vreo 2 picaturi de apa; asta sambata trecuta) iar azi am dat cu vaselina aceleasi imbinari de tabla din interior si am asamblat totul la loc. Ca si impresie de modul cum sunt construite Loganurile(caroserie), eu zic ca sunt facute bine doar vopseaua este prea subtire si sare pe la roti f usor. In rest...Numai de bine si sa nu patiti nici unul ca mine
Comment
Comment