Am deschis inițial topicul acesta pe secțiunea întrebări frecvente dar cred că ar trebui mutat aici ca să știe și cei interesați la ce să se aștepte când vine vorba de înlocuirea kitul de accesorii pe cont propriu. Dacă îl considerați inoportun, asta e... delete.
Am schimbat azi kitul de accesorii, greu tată, greu !
Mi-a luat o oră numai să mă lămuresc că se demontează doar apărătoarea de plastic dinspre motor, pentru că la un moment începusem să dau jos toată contraaripa de plastic, aveam senzația că e imposibil de lucrat altfel.
Demontatul rolelor și curelei e relativ ușor dar cu juliturile inerente. Mai greu este însă la montat. Întinzătorul automat, cel puțin cel pe care l-am cumpărat eu, vine din fabrică cu un știft de blocare a rolei întinzătoare care trebuie scos la finalul intervenției. Vreau să spun că după ce montasem întinzătorul, a trebuit să-l demontez pentru că nu puteam scoate știftul. În fine, l-am demontat iar când am scos știftul care a ieșit foarte greu, tras cu un patent, partea mobilă s-a destins cu atâta forță încât a retezat opritorul de capăt de cursă al întinzătorului. Probabil ar fi fost utilă o menghină ca să evit asta. Nu cred însă că afectează cu nimic faptul că opritorul ăla e rupt pentru că din ce mi-am dat seama el trebuie să prevină darea peste cap a mecanismului cu arc ceea ce e imposbil o dată ce este montat. În concluzie, deși pare simplă, e departe de a dura 10 minute operația asta sau de a fi floare la ureche.
Tip(sugestie):
Am schimbat azi kitul de accesorii, greu tată, greu !
Mi-a luat o oră numai să mă lămuresc că se demontează doar apărătoarea de plastic dinspre motor, pentru că la un moment începusem să dau jos toată contraaripa de plastic, aveam senzația că e imposibil de lucrat altfel.
Demontatul rolelor și curelei e relativ ușor dar cu juliturile inerente. Mai greu este însă la montat. Întinzătorul automat, cel puțin cel pe care l-am cumpărat eu, vine din fabrică cu un știft de blocare a rolei întinzătoare care trebuie scos la finalul intervenției. Vreau să spun că după ce montasem întinzătorul, a trebuit să-l demontez pentru că nu puteam scoate știftul. În fine, l-am demontat iar când am scos știftul care a ieșit foarte greu, tras cu un patent, partea mobilă s-a destins cu atâta forță încât a retezat opritorul de capăt de cursă al întinzătorului. Probabil ar fi fost utilă o menghină ca să evit asta. Nu cred însă că afectează cu nimic faptul că opritorul ăla e rupt pentru că din ce mi-am dat seama el trebuie să prevină darea peste cap a mecanismului cu arc ceea ce e imposbil o dată ce este montat. În concluzie, deși pare simplă, e departe de a dura 10 minute operația asta sau de a fi floare la ureche.
Tip(sugestie):
- Cureaua se introduce mult mai ușor dacă se începe așezarea de la rola alternatorului, pe sub rola de întoarcere și pe sub fulia compresorului de AC.
Comment