If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Filtrul mann il am de 1 an si vreo 2 luni si am mers cu el in jur de 30.000 km.
si trebuie schimbat la an sau 15000 km maxim din cate stiu. din partea mea ii dau un mare + daca da semne sa se infunde. inseamna ca isi face treaba.
in plus asa ne putem da seama si de calitatile filtrelelor "noname" si "sport" prin care doar trece aerul ...
Filtrul de aer trebuie schimbat la maxim 1 an sau 20mii km (evident la valoarea care se atinge prima) si in functie de conditiile in care se circula intervalul se poate reduce pana la 6 luni sau 10mii km !!!
PS. Imi aduc aminte de cazul cuiva cu un Passat care nu mai schimbase filtrul de polen de asa de mult timp incat nu putea folosi climatizarea decat pe recirculare, pe aer de afara (adica trecut prin filtru) pur si simplu nu ventila...
Syl, daca mergi pe unde merg eu si probabil si alti colegi forumisti, risti sa-l schimbi si la 5000 Eu l-am schimbat acum vreo saptamana, avea aproape 10k si era aproape negru
in plus asa ne putem da seama si de calitatile filtrelelor "noname" si "sport" prin care doar trece aerul ...
Prin filtrele sport doar trece aerul? Da, daca sunt d'alea la 20 de lei bucata, iti dau dreptate
Stii care e diferenta dintre un filtru Green sau K&N si unul normal? Doar faptul ca ala normal il schimbi, iar celelalte le speli Caluti in plus crede-ma ca nu-ti da nici un filtru cat dse sport ar fi.
Poate primesti un 3-4 cai in plus daca iti pui filtru sport conic si schimb complet evacuarea, dar numai din filtru slabe sanse
Legat de filtrul MANN.... de placebo ati auzit? sau poate o fi fost mann facut de chinezi pe vapor turcesc in apele taiwaneze
Eu pe loganul meu nu cred ca voi pune in viitorul apropiat vreun filtru sport prin simplu fapt ca trebuie sa modific "conducta de aer" deci adio carcasa de la filtrul original...iar daca nu este pozitionat cum trebuie banuiesc ca se va murdarii mai repede , iar in al doilea rand 98% din filtrele sport pe care le montezi sunt de tip "uscat", cineva care se pricepe bine la masini mi-a spus ca cel mai bun filtru , e cel "umed" , exact cum este cel de origine in carcasa lui originala deoarece in carcasa vine un furtun de la Chiuloasa am impresia...cu vapori de ulei , acesti vapori asigura o filtrare mai buna a impuritatilor.
Intradevar e posibil cu un fitrul sport sa scoti cativa caluti in plus , dar vei regreta pe mai tarziu.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
prometeus, ai citit ce am scris mai sus? Nu trebuie sa modifici nimic, daca iei filtru sport pentru montat in locul celui original.
si.... cat de uscate sunt filtrele sport ? nu stiu la 16v, dar la mine la 1.6 e cat se poate de uscat filtrul stock. Si legat de vaporii de ulei... tu vezi ce scrii? wtf?
Mai documenteaza-te si o sa-mi dai dreptate. Da e un furtun care aduce vapori de ulei in carcasa filtrului de aer , de ce crezi oare ca e pus acolo?? asa e la 1.2 16v
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Uleiul ala cum ajunge vapori? Si mai ales de unde vine? Inca n-am vazut logan care sa pape ulei daca e intretinut cum trebuie
In plus, nu crezi ca s-ar imbacsi filtrul ala de aer de la prea mult ulei ?
@ prometeus - nu-ti mai bate gura de pomana cu atotstiutorii reisari care ridica in slavi filtrele sport. aproape toate masinile au furtun de la capacul chiuloasei la filtrul de aer. pentru reiseri e doar de decor ...
Da ajung vapori de ulei (de ordinul micronilor nu va ganditi acum ca trece prin acel furtun cine stie ce flux dar sunt vapori care ajuta la o mai buna retinere a particulelor de praf pe filtru) .
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
@ prometeus - nu-ti mai bate gura de pomana cu atotstiutorii reisari care ridica in slavi filtrele sport. aproape toate masinile au furtun de la capacul chiuloasei la filtrul de aer. pentru reiseri e doar de decor ...
Costi, tu ai ca mine 1.6, ia uimeste-ma unde dracu e furtunul ala care aduce vapori ca sa mor eu daca il vad
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment