E un furtun ce aduce vaporii de ulei din carter. Cand schimbati filtrul pipaiti cu mana cutia de la filtru (la 1.4-16 8v... nu stiu cum e, la 1.6 16v scoti filtrul dintr-o cutie si poti pune mana acolo, se simte un pic.. DAR E NORMAL)
Folositi uleiuri cu 5w30/5w40 si e ok.
Eu am 1.6 16v si am stat langa masina la reviziile din garantie (4 la numar).
De fiecare data filtrul de aer a fost MANN, filtrul de ulei Purflux LS218 si uleiul eu am pus elf sxr 5w30, 5w40.
Am mers intre revizii de la 12k pana la 16k km, filtrul de aer era destul de negru, dar in spatele lui era curat -> este un filtru bun.
Daca e mai imbacsit, da se poate sa restrictioneze din debit... dar stie careva care e debitul necesar la 5000rpm si cat lasa filtrul sa treaca ? Eu nu am sesizat acest lucru, poate se vede pe tester ceva la consum, noxe... daca stie careva sa zica mai multe
Nu recomand filtre ieftine deoarece intra particule de praf in motor si pe termen lung nu aduc beneficii (termen lung adica 50.000km). Solutia ar fi schimbati filtrul la 1 an sau 10.000 km si gata (in carte scrie 2 ani sau 20.000km si conditii grele 1 an si 10.000km - carte ph2 2008 decembrie). Il puteti cumpara cu 50 lei si schimba in 10-15 min in fata blocului.
Eu de cand am iesit din garantie pun Mann + elf 5w40 si le schimb intre 13-15k (daca e toamna si am 13k il schimb de ex, primavara... il las pana 15k)
Ca poate firma X e cu 5% mai buna si ca... parerea mea: Sa ma tina caroseria si restul cat poate motorasul asta si as fi super fericit.
Folositi uleiuri cu 5w30/5w40 si e ok.
Eu am 1.6 16v si am stat langa masina la reviziile din garantie (4 la numar).
De fiecare data filtrul de aer a fost MANN, filtrul de ulei Purflux LS218 si uleiul eu am pus elf sxr 5w30, 5w40.
Am mers intre revizii de la 12k pana la 16k km, filtrul de aer era destul de negru, dar in spatele lui era curat -> este un filtru bun.
Daca e mai imbacsit, da se poate sa restrictioneze din debit... dar stie careva care e debitul necesar la 5000rpm si cat lasa filtrul sa treaca ? Eu nu am sesizat acest lucru, poate se vede pe tester ceva la consum, noxe... daca stie careva sa zica mai multe
Nu recomand filtre ieftine deoarece intra particule de praf in motor si pe termen lung nu aduc beneficii (termen lung adica 50.000km). Solutia ar fi schimbati filtrul la 1 an sau 10.000 km si gata (in carte scrie 2 ani sau 20.000km si conditii grele 1 an si 10.000km - carte ph2 2008 decembrie). Il puteti cumpara cu 50 lei si schimba in 10-15 min in fata blocului.
Eu de cand am iesit din garantie pun Mann + elf 5w40 si le schimb intre 13-15k (daca e toamna si am 13k il schimb de ex, primavara... il las pana 15k)
Ca poate firma X e cu 5% mai buna si ca... parerea mea: Sa ma tina caroseria si restul cat poate motorasul asta si as fi super fericit.
Comment