Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E un furtun ce aduce vaporii de ulei din carter. Cand schimbati filtrul pipaiti cu mana cutia de la filtru (la 1.4-16 8v... nu stiu cum e, la 1.6 16v scoti filtrul dintr-o cutie si poti pune mana acolo, se simte un pic.. DAR E NORMAL)
    Folositi uleiuri cu 5w30/5w40 si e ok.

    Eu am 1.6 16v si am stat langa masina la reviziile din garantie (4 la numar).
    De fiecare data filtrul de aer a fost MANN, filtrul de ulei Purflux LS218 si uleiul eu am pus elf sxr 5w30, 5w40.
    Am mers intre revizii de la 12k pana la 16k km, filtrul de aer era destul de negru, dar in spatele lui era curat -> este un filtru bun.
    Daca e mai imbacsit, da se poate sa restrictioneze din debit... dar stie careva care e debitul necesar la 5000rpm si cat lasa filtrul sa treaca ? Eu nu am sesizat acest lucru, poate se vede pe tester ceva la consum, noxe... daca stie careva sa zica mai multe


    Nu recomand filtre ieftine deoarece intra particule de praf in motor si pe termen lung nu aduc beneficii (termen lung adica 50.000km). Solutia ar fi schimbati filtrul la 1 an sau 10.000 km si gata (in carte scrie 2 ani sau 20.000km si conditii grele 1 an si 10.000km - carte ph2 2008 decembrie). Il puteti cumpara cu 50 lei si schimba in 10-15 min in fata blocului.

    Eu de cand am iesit din garantie pun Mann + elf 5w40 si le schimb intre 13-15k (daca e toamna si am 13k il schimb de ex, primavara... il las pana 15k)

    Ca poate firma X e cu 5% mai buna si ca... parerea mea: Sa ma tina caroseria si restul cat poate motorasul asta si as fi super fericit.

    Comment


    • uite-l !

      la masinile mai vechi (mercedes de exemplu) avea un rezervor micut in carcasa filtrului in care picurai ulei.
      Attached Files
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Originally posted by prometheus View Post
        Mai documenteaza-te si o sa-mi dai dreptate. Da e un furtun care aduce vapori de ulei in carcasa filtrului de aer , de ce crezi oare ca e pus acolo?? asa e la 1.2 16v
        Originally posted by Razvy View Post
        Uleiul ala cum ajunge vapori? Si mai ales de unde vine? Inca n-am vazut logan care sa pape ulei daca e intretinut cum trebuie
        In plus, nu crezi ca s-ar imbacsi filtrul ala de aer de la prea mult ulei ?
        Pai furtunul ala e pentru recirculare gaze carter, si dacia 1310 avea asa ceva. Nu prea are legatura cu filtrarea. Si motoarele de motocicleta, sau de scutere au asa un furtun din capacul culbutorilor in filtrul de aer. Orice ulei se evapora cand este incins intr-o oarecare masura, si vaporii-gazele alea rezultate sunt reintroduse in admisie.

        Comment


        • Anumite filtre sport se umezesc cu ulei dupa spalare
          How to clean a K&N air filterthis method is the same no matter how your filter looks likeremember: you must oil the filter. the oil is used to capture dirt a...

          Comment


          • Una e sa umezesti tu, "ca asa vrea muschii tai", si alta e sa ajunga. Cum e pana la urma?

            Comment


            • K&N sau altele sport, le "dai" cu ulei pentru ca asa se intretin.

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                Pai furtunul ala e pentru recirculare gaze carter, si dacia 1310 avea asa ceva. Nu prea are legatura cu filtrarea. Si motoarele de motocicleta, sau de scutere au asa un furtun din capacul culbutorilor in filtrul de aer. Orice ulei se evapora cand este incins intr-o oarecare masura, si vaporii-gazele alea rezultate sunt reintroduse in admisie.
                au combinat cele 2 probleme. eu asa cred. oricum acele gaze trebuiau recirculate si in plus vaporii de ulei ajuta la o mai buna filtrare a aerului.

                drept exemplu v-am dat mertzurile vechi la care se completeaza ulei chiar intr-un rezervor in carcasa filtrului de aer.

                ps: poate-s eu mai de moda veche dar prefer sa arunc mizeria dupa zeci de mii de km (impreuna cu filtrul) decat s-o spal
                si in ca ceva : la cate spalari rezista un filtru sport si isi mai face si treaba 100% ?
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • K&N garanteaza 1 Milion km, daca e intretinut cum trebuie. eu te anunt peste cativa ani. Dar pana atunci sugerez sa-i intrebi pe altii care folosesc asa ceva de mult timp.
                  100.000 km sa ma tina, si tot sunt multumit, avand in vedere ca un filtru bunicel e cam 40-50 de lei, iar eu in 100k km, schimb cel putin 10.

                  Comment


                  • K&N garanteaza 1 milion de mile! atentie, asta vine 1,6 milioane de km, adica cam cat face in medie un camion.
                    Razvy ai filtru K&N? Daca da cu tot cu tubulatura admisie sau in carcasa originala? Se simte o diferenta la putere? Consumul a crescut sau a scazut?
                    Ma bate gandul si pe mine sa iau un filtru K&N. Am gasit pentru carcasa originala, dar as vrea mai bine sa iau un filtru conic universal si sa ii fac o tubulatura pana in fata sa traga aer rece.

                    Comment


                    • Deja o dam in filtru sport vs stock. Si nu are rost pentru ca treaba-i clara. daca vorbeam de motoare unde un filtru sport face o diferenta clara , motoare de competitie ...
                      parerea mea e ca filtrul stock de calitate asigura o filtrare mai buna decat orice filtru sport spalat (kitul de splalat nu costa?). Si nu-i doar parerea mea , dar desigur fiecare face cum doreste...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Sa lasam acest topic doar pentru cei interesati de filtrele de aer Mann.

                        Pentru doritori aveti aici "platforma" unde puteti discuta despre minunatele filtre sport.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Colegii....aveam pe logan de 1 an de zile un filtru Mann si ma plingeam eu cu citeva posturi mai inapoi ca scade din puterea motorului. Astazi am intrat intimplator printrun magazin de piese auto si am vazut o promotie cu filtre aer de logan la 9 lei bucata marca Eurofil...asa arata filtru in cutie

                          Cum vroiam sa fac un test am zis hai sa iau unu si sa vad cu merge.. Am desfacut carcasa filtru aer...intradevar pe partea interioara a filtrului Mann plasticul era perfect curat nimic de zis, filtru mann nu era foarte prafuit. L-am inlocuit cu Eurofilul si vreau sa va zic ca am alta masina; mult mai vioaie in acceleratii decit era inainte.

                          Deci confirm pentru toata lumea: DA filtrele Mann reduc mult din putere deoarece nu sunt asa de permisive si de aici probleme cu acceleratia. Singurul avantaj al acestora e ca nu intra deloc praf in motor.

                          Sincer prefer o masina care sa ma pot baza intr-o depasire decit una care are un mann si abia accelereaza.
                          Last edited by usr1; 9 September 2013, 23:26.

                          Comment


                          • Iar eu prefer unul care chiar filtreaza, ca de-aceea e filtru. Cei pretentiosi pot merge si fara filtru, atunci sa vezi rachetele pe strazi, 1.4 MPI Mach1.

                            Comment


                            • Chiar fara filtru nu e recomandat ca se uzeaza motorul prematur ;)

                              Comment


                              • Originally posted by usr1 View Post
                                Deci confirm pentru toata lumea: DA filtrele Mann reduc mult din putere deoarece nu sunt asa de permisive si de aici probleme cu acceleratia.
                                Filtrele Mann, sunt definite ce filtre de origine si le intalnim sub sigla Renault; ma gandesc la faptul ca, performantele tehnice ale unui motor, includ si un filtru nu? Adica sa spui ca motorul de pe Logan nu "scoate" decat... 70 cp, din cauza filtrului Mann, mi se pare o inexactitate, ca sa fiu indulgent.
                                Singurul avantaj al acestora e ca nu intra deloc praf in motor.
                                E suficient; pentru asta se pun filtrele de aer.
                                Sincer prefer o masina care sa ma pot baza intr-o depasire decit una care are un mann si abia accelereaza.
                                Daca stii ce motor ai, procedezi ca atare, adica plaja ridicata de turatii; de aici multe probleme (supra estimarea motorului); in plus trepta a 3 a e destul de bine gandita, pentru toate motorizarile pe benzina.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google