If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Colegii....aveam pe logan de 1 an de zile un filtru Mann si ma plingeam eu cu citeva posturi mai inapoi ca scade din puterea motorului. Astazi am intrat intimplator printrun magazin de piese auto si am vazut o promotie cu filtre aer de logan la 9 lei bucata marca Eurofil...asa arata filtru in cutie
Cum vroiam sa fac un test am zis hai sa iau unu si sa vad cu merge.. Am desfacut carcasa filtru aer...intradevar pe partea interioara a filtrului Mann plasticul era perfect curat nimic de zis, filtru mann nu era foarte prafuit. L-am inlocuit cu Eurofilul si vreau sa va zic ca am alta masina; mult mai vioaie in acceleratii decit era inainte.
Deci confirm pentru toata lumea: DA filtrele Mann reduc mult din putere deoarece nu sunt asa de permisive si de aici probleme cu acceleratia. Singurul avantaj al acestora e ca nu intra deloc praf in motor.
Sincer prefer o masina care sa ma pot baza intr-o depasire decit una care are un mann si abia accelereaza.
Adevarul este ca ai si o masina pe care te poti baza realmente...
Eu folosesc mann de vreo 8 ani, de cand aveam supernova pana pe logan si nu s-a intamplat vreodata sa am probleme cu acceleratia. Filtrele cumparate numai de "la sigur", nu de la vanzatori dubiosi.
Cum Doamne-iarta-ma sa nu fie diferente intre un filtru bun si care si-a facut treaba zeci de mii de km si unu nou , cu mai putina hartie filtranta si care poate nu etanseizeaza perfect . Macar faceti comparatie intre un mann nou si altceva nou.
@IancuMIC eu zic ca nu Mann face filtrele de origine de MPI.
@usr1 daca puneai un filtru Mann nou probabil si atunci ai fi simtit o diferenta in bine. Nu cumva ai schimbat si uleiul, ca si cand pui ulei nou e alta masina.
Singurul lucru care il vad la un filtru Mann in ideea a ce spuneti voi ca s-ar simti altfel este ca in constructia lui partea superioara si inferioara este mai mare fata de filtrele de origine si fata de filtrul mentionat de 9 ron de exemplu. Aceea zona de garnitura extinsa asigura o stabilitate superioara a pliurilor de hartie filtranta si o exploatare eficienta pe perioada de viata. Filtrele mai ieftine se vor indoi iar in unele locuri hartia filtranta se va aduna dupa ce se incarca cu ceva praf.
Astazi am inlocuit filtrul de aer, cu Mann C 1858/2 si...surpriza; pe cel vechi de origine, scria Renault Mann Filter C 1858/C; deci?
Concluzia o trageti voi.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Singurul lucru care il vad la un filtru Mann in ideea a ce spuneti voi ca s-ar simti altfel este ca in constructia lui partea superioara si inferioara este mai mare fata de filtrele de origine si fata de filtrul mentionat de 9 ron de exemplu. Aceea zona de garnitura extinsa asigura o stabilitate superioara a pliurilor de hartie filtranta si o exploatare eficienta pe perioada de viata. Filtrele mai ieftine se vor indoi iar in unele locuri hartia filtranta se va aduna dupa ce se incarca cu ceva praf.
Asa o fi la cele de 9 RON, dar la cele de 15RON chestia asta nu se mai intampla.
Si pana la pretul de Mann e o diferenta de inca un filtru, poate chiar doua.
prietene aia e o petarda de filtru si din cate imi dau seama tu cumperi ceva contrafacut 100% sau cea mai proasta varianta de filtron
daca vrei ceva bun uita-te pe lista asta
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Eu folosindu-l personal, la nivelul meu de perceptie, nu am observat restrictionarea fluxului de aer in motor comparativ cu Mann sau Mahle si nici murdarirea interiorului cutiei filtrului de aer comparativ cu Mann sau Mahle. De fapt cu nici unul nu s-a murdarit cutia filtrului de aer.
Ar trebui sa ma intereseze altceva la un filtru de aer?
Se poate sa fie o chinezaria ordinara de 15RON dar, la nivelul meu de perceptie, face acelasi lucru cu un filtru de firma de 45 RON (60 RON in reprezentanta).
am folosit mai multe variante :
mann, original contrafacut, febi, sct germany, original renault
cu niciunul din ele nu am simtit niciodata vreo diferenta de acceleratie in conditiile in care niciunul nu a trecut de 8000 km, e foarte mult praf in conditiile de la noi pentru a tine un filtru de aer foarte mult
cat despre praf in carcasa doar cu mann si febi a fost perfect curata
Eu as zice ca DA; cel putin pentru K4M. Am toate motivele sa cred asta.
Filtrele de origine similare cu filtrul Mann de care se discuta aici sunt facute de Purflux. Constructiv este si alta solutie chiar daca compatibil si functional sunt la fel.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment